Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Het weer weer.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Het weer weer.

    Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
    29° C op het terrein.

    (38.4 op het terras)

    Airco draait.
    Leuk en aangenaam hé .

    Comment


    • Re: Het weer weer.

      dank u dank u dank u dank u dank u dank u dank u dank u dank u dank u dank u dank u dank u dank u dank u dank u dank u dank u dank u dank u dank u dank u dank u dank u dank u dank u dank u dank u dank u dank u

      maal 100000000000000000x lieve Weergoden voor dit prachtige zomerweer met aangename temperaturen

      Alle ramen en deuren wagenwijd opengezet opdat de warmte goed naar binnen kan.

      Temperatuurkaart vrijdag 18 juli 2014 @ 12u33



      Denk ook eens aan de tuinvogels tijdens deze warme dagen; zet een bakje of schaaltje in de tuin gevuld met vers drinkwater !
      "De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
      Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

      Comment


      • Re: Het weer weer.

        Oorspronkelijk geplaatst door kirsten_dl Bekijk bericht
        .....


        Denk ook eens aan de tuinvogels tijdens deze warme dagen; zet een bakje of schaaltje in de tuin gevuld met vers drinkwater !
        of aan Opa en Oma of andere ouderen.
        die vergeten nogal eens voldoende te drinken.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

        Comment


        • Re: Het weer weer.

          Oorspronkelijk geplaatst door kirsten_dl Bekijk bericht

          Denk ook eens aan de tuinvogels tijdens deze warme dagen; zet een bakje of schaaltje in de tuin gevuld met vers drinkwater !
          Staat er bij ons 365 dagen op 365. Bij vriesweer wordt het zelfs dagelijks ververst en van een netje voorzien zodat ze niet kunnen baden.
          Ik ben namelijk een natuurliefhebber zonder lid te zijn van één of andere vereniging. Ik zorg zelf voor fauna en flora .

          Comment


          • Re: Het weer weer.

            Oorspronkelijk geplaatst door Skoda Bekijk bericht
            KirstenDL zei een paar bladzijden terug dat het de hele maand juli wisselvallig zou zijn met regelmatig buien. Alwéér zit ze er compleet naast.
            De maand is nog maar half en de eerste helft verliep bijzonder wisselvallig, regelmatig buien, af en toe zon, dan weer warm en koud dus flink wisselvallig imho.
            Vorige week bakken met regen en amper 15°C, deze week volop zon en temperaturen tot lokaal 34°C, hoeveel wisselvalliger kan het nog zijn/worden ?
            Misschien moet jij maar eens de term wisselvallig beter bestuderen ?

            Oorspronkelijk geplaatst door Simplephotography Bekijk bericht
            Nounou... mijn zwembad staat al wéken klaar voor de kinderen, maar ze hebben er nog maar nauwelijks in gekund, omdat het net zo fris en wisselvallig was. Het is niet omdat we nu eens een paar dagen het weer hebben dat het zou moeten zijn, dat ze er daarom complete naast zit hé.
            Zie je Kirsten: juist is juist. Ik vind het maar niks dat je iedereen als apen bestempelt, maar ik ben er ook van overtuigd dat elke mens fundamenteel goedheid in zich heeft, dus neem ik het ook voor je op als de waarheid moet zegevieren.
            Dank je wel ! Juist is inderdaad juist, daar gaat geen weg naast.

            Verder klopt jou uitleg volledig hoor; zie hierboven vermeld.


            Genoeg gepraat: nu hoogtijd om naar buiten te gaan, ik ga mij een paar uur languit in het zonnetje leggen. Uiteraard goed ingesmeerd én monokini.
            Hopend dat mijn knappe buurjongen zin heeft in een heet kopje koffie.
            "De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
            Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

            Comment


            • Re: Het weer weer.

              Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
              Ik ben namelijk een natuurliefhebber zonder lid te zijn van één of andere vereniging. Ik zorg zelf voor fauna en flora .
              Pfffff.... uw plaat raakt echt afgezaagd en tot op den draad versleten zelle... zet eens een ander muziekje op zeg...
              "De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
              Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

              Comment


              • Re: Het weer weer.

                Oorspronkelijk geplaatst door kirsten_dl Bekijk bericht
                Genoeg gepraat: nu hoogtijd om naar buiten te gaan, ik ga mij een paar uur languit in het zonnetje leggen. Uiteraard goed ingesmeerd én monokini.
                Foto ?

                Hier komt een fotoforum goed van pas !

                Comment


                • Re: Het weer weer.

                  Oorspronkelijk geplaatst door kirsten_dl Bekijk bericht
                  Pfffff.... uw plaat raakt echt afgezaagd en tot op den draad versleten zelle... zet eens een ander muziekje op zeg...
                  Tiens, bent U nu zelf een aap, want dit is een zinnetje dat ik reeds eens geschreven heb.......U aapt mij dus na .

                  Comment


                  • Re: Het weer weer.

                    Oorspronkelijk geplaatst door anonymous Bekijk bericht
                    Foto ?

                    Hier komt een fotoforum goed van pas !
                    Aub zeg, spaar ons daar van.....

                    Comment


                    • Re: Het weer weer.

                      Oorspronkelijk geplaatst door anonymous Bekijk bericht
                      Foto ?

                      Hier komt een fotoforum goed van pas !
                      Als je graag borsten ziet, daar staat het internet vol van hoor... groot/klein rond/plat hoog/laag naar iedereens wens...
                      It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

                      Comment


                      • Re: Het weer weer.

                        Oorspronkelijk geplaatst door Koeno Bekijk bericht
                        Als je graag borsten ziet, daar staat het internet vol van hoor... groot/klein rond/plat hoog/laag naar iedereens wens...
                        Ja, maar hoe weet ik dan welke die van Kirsten_dl zijn, als ze dan al op internet staan.

                        Het gaat niet zomaar om borsten, daarvoor kan ik ook gewoon googlen hoor.

                        Comment


                        • Re: Het weer weer.

                          Het weer weer ... (15x2)+3 °C
                          Canon EOS Digital
                          BD0479BE

                          Comment


                          • Re: Het weer weer.

                            Hier is het ((15x2)+3)-2 °C
                            " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

                            Comment


                            • Re: Het weer weer.

                              Hier: sqrt(1100)-0,166247903554
                              Ubi bene, ibi patria.
                              BD0388BE
                              Een website

                              Comment


                              • Re: Het weer weer.

                                Hier 31° C en gevoelstemperatuur is kip-in-braadzak.
                                Morgen nog warmer, ik zou toch denken dat het niet warmer kan.

                                Comment

                                Working...
                                X