Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
VZW-leden: Je vindt hier de uitnodiging voor de (online) Algemene Vergadering op 28 december 2024.
Voor mij mag het ook weer wat warmer en zonniger zijn.
Vroeger had ik veel last van de warmte, al wat boven de 20°C was, was teveel voor mij.
Maar nu ik niet meer moet (kan ) gaan werken wen ik wel een beetje aan de warmte.
Ik ben ook nog nooit zo bruin geweest in de zomer.
Natuurlijk moeten we de plantjes wat meer water geven, maar wat vroeger een verplichting was, met dorre planten tot gevolg, is nu een ontspanning, met prachtige bloemen op het terras.
Dus voor mij, vanaf nu, laat maar komen die mooie warme dagen.
Hoe een mens door omstandigheden toch kan veranderen.
Hier is alles grijs; temperatuur rond 22°C. Als het toch een grijze dag is, laat het dan maar regenen ook. Er kan niet genoeg water vallen, maar niet allemaal ineens.
Daarmee is het zomergevoel na een week herfst totaal verdwenen, zonder veel vooruitzicht op beterschap
Maandag zijn onze nieuwe tuintafel en stoelen geleverd, ze staan te verkommeren onder een afdekhoes.
Nog een week van dat herfstweer en ik denk dat een massa Belgen die plannen hadden voor een binnenlandse vakantie in auto of vliegtuig zullen springen richting zuid Frankrijk of verder.
Op dit moment grijs, regen en een kleine 10° te koud...
Trieste, troosteloze, koude en gure corana zondag.
Misschien blijft iedereen vandaag in zijn kot en wrijft Lippens in zijn handen.
En nete zijn batterijen zijn op, die leeft nog in november.
Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.
Trieste, troosteloze, koude en gure corana zondag.
Misschien blijft iedereen vandaag in zijn kot en wrijft Lippens in zijn handen.
En nete zijn batterijen zijn op, die leeft nog in november.
Ja amai, weer triestig weer weer.
Ik moet de grote hitte absoluut niet hebben. 20 graden is ok voor mij, maar wat zonnestraaltjes rond deze tijd zouden nu wel mogen eh....
”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
Si non, on devient bonbon
Et les gens nous mangent !"
Comment