Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Storm op komst, nu is het nog de "stilte voor de storm", zet alles op tijd binnen of maak alles vast wat weg kan vliegen want als de voorspellingen kloppen, dan kan het buiten erg gevaarlijk worden de volgende dagen.
Als je het natuurgeweld een beetje wil volgen: ergens tikken geeft op die plaats de windsnelheid (tik maar eens in het oog van een stormgebied: 1 km/h of zo)
Als je het natuurgeweld een beetje wil volgen: ergens tikken geeft op die plaats de windsnelheid (tik maar eens in het oog van een stormgebied: 1 km/h of zo)
See current wind, weather, ocean, and pollution conditions, as forecast by supercomputers, on an interactive animated map. Updated every three hours.
Ooit al eens gemeld in #7666
Hoe accuraat het allemaal is: geen idee.
Het lijkt toch wat te,kloppen met het actuele weer ... enige is dat er drie (3) ogen zijn. [emoji15]
Dat belooft inderdaad voor straks.
In het rode al 111km/u. [emoji1785]
Toen ik net mijn zoon naar zijn moeder deed heb ik onderweg ook blauwe knipperlichten gezien, dat was hier vlakbij aan de overkant van de vaart.
Ik kon niet zien wat er aan de hand was, vooral omdat er langs deze kant ook takken op de weg lagen.
Op zo goed als elke bouwwerf onderweg lagen de omheiningen tegen de grond.
Comment