Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Hoe is het daar bij jullie met de regen?
Wij wachten nog steeds op de eerste regen.
Gisteren over de middag zijn er tien druppels gevallen en vanmorgen al twintig.
Maar mijn tuin verlangt naar meer, veel meer.
Hier (Zaventem) een straffe bui gehad van pakweg 1 minuut, maar echt gieten, en voor de rest een beetje "zeveren"...
Zijn dat nu maartse buien, aprilse grillen, of is de herfst begonnen
Wij hebben zowel gisteren als vandaag 'wat' nattigheid gehad, maar bijlange niet genoeg. De meeste aangeplante bodembedekkers zijn kapot, evenals een nieuw wilgje dat de plaats moest innemen van eentje dat er na 40 jaar de brui aan gegeven had.
De regenput bevat nog maar een bodempje. Dus er moet veel water uit de lucht vallen, en liefst een beetje zachtjes aan, anders spoelt alles weg.
't Is wel ineens wat te koud, al komt de zon er alweer door.
Hier in Oostende is het al eventjes aan het regenen momenteel.
Maar het valt nu ook niet met bakken uit de lucht.
Veel gedonder een uurtje geleden.
Wij hebben net de kant van dat zwaar onweer over ons had.
Denk dat ze in Bredene en De Haan er veel meer zullen van gehad hebben.
en zo blijf ik ook de kans hebben om te melden dat het gisteren namiddag in de buurt van het Waterbouwkundig Laboratorium gedurende een veertigtal minuten met bakken uit de lucht viel. Ik denk dat er meer water is gevallen dan in de laatste drie maanden samen
Albums
Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.
Comment