Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
VZW-leden: Je vindt hier de uitnodiging voor de (online) Algemene Vergadering op 28 december 2024.
Morgenvroeg zullen er weer veel auto's zijn met startproblemen, vooral auto's die het hele weekend ongebruikt buiten hebben gestaan en waarvan de accu niet meer 100% in orde is.
En op de fiets zal ik mij ook wat warmer moeten aankleden (vorige vrijdag had ik te dunne handschoenen aangedaan, dat zal nu niet meer gebeuren).
Waar krijgen we sneeuw is de vraag die velen al gesteld hebben ... eens curieus hoe rampzalig het wordt in vergelijking met berichten in de media.
Op AccuWeather zie ik al meldingen van sneeuw in de omgeving van Kobbegem en Lier ... correct of flauwe plezanten?
Ik maak er mij niet druk in, ik kan toch niet buiten komen.
Daar hoeft het niet voor te sneeuwen: in de spits staat het verkeer dagelijks vast, net als rond Brussel en Antwerpen.
Dat krijg je wanneer iedereen vindt dat ze tussen 7 en 9 uur gezamelijk de weg op moeten en dan hoeft er maar een aanrijding te gebeuren en men staat weer in een rij.
Dat krijg je wanneer iedereen vindt dat ze tussen 7 en 9 uur gezamelijk de weg op moeten en dan hoeft er maar een aanrijding te gebeuren en men staat weer in een rij.
Ken jij veel werkgevers die je laten beginnen om 11 uur?
Nogal logisch dat de meesten tegelijk op de baan zitten.
Oorspronkelijk geplaatst door Lazy CharlesBekijk bericht
maar de grondwaterreserves worden toch wel wat aangevuld :-)
Dat is hard nodig: we hebben een zeer droog jaar achter de rug en het grondwaterpeil staat nog steeds veel te laag.
Vorige week nog op de heide geweest en veel vennen staan nog droog of maar voor de helft gevuld. Normaal staan die in de winter overvol.
Comment