Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
VZW-leden: Je vindt hier de uitnodiging voor de (online) Algemene Vergadering op 28 december 2024.
Hier ook hoor, men heeft recht op een bepaald comfortgebruik per jaar en al wat erboven gaat is dubbel van de prijs.
Maar we verbruiken wel iets minder dan u. [emoji6]
We liggen 1,5km te ver van een kanaal waaruit golfterreinen en landbouwers hun water halen (mits betaling van 0,15€/m³).
Een waterput boren is peperduur door de rotsgrond, met een hoog risico op onbruikbar zout water.
Zon en hitte genoeg gehad, geen reden tot klagen, he...
Zomer 2018 : de hel voor mij, een paradijs voor de rest !
Hitte genoeg gehad, dat kaart je correct aan ... maar eerst wat normale temperaturen voor we weer de diepvries induiken en ons blauw betalen aan verwarming.
Alles boven de 25 is voor mij ook te veel hoor, zelfs tijdens verlofdagen. [emoji6]
Eindelijk deftige regen voor de tuin. Een mens is toch nooit tevreden hé...
Ben wel blij met de regen. Heb wat nieuw gras ingezaaid, dus beter kan het nu niet zijn. En volgende week wordt het weer stilletjesaan warmer.
Regen lijkt niet leuk, maar voorbije zomer was toch ook niet zo ideaal imho
”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
Si non, on devient bonbon
Et les gens nous mangent !"
Buiten merk ik dat er al weer houtkachels branden, hier was het vandaag nog niet nodig om de verwarming aan te zetten (21,6°C is voor mij nog voldoende in de woonkamer).
Maar als de zon een paar dagen niet schijnt dan zal ik met een buitentemperatuur van 12°C uiteindelijk toch de verwarming moeten aanzetten.
Comment