Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Vannacht wat donder en bliksem gehad, en een beetje regen, maar zeker niet voldoende om te spreken van 'code oranje'. Wat zeg ik, zelfs code geel was overdreven geweest! Vanmorgen weer een blauwe lucht en volop zonneschijn.
Zoals reeds eerder vermeld: waar wij wonen valt er vaak minder regen dan elders in het land.
Nu gieten ze het met bakken uit de hemel.
En volgens de radar zal het wel een paar uur blijven hangen.
Toen het een half uurtje geleden begon was er heel veel wind, nu is het windstil.
De kern zal precies boven Oostende blijven hangen en veel neerslag geven.
Update.
De kern van de neerslag is toch een beetje opgeschoven richting Bredene en De Haan.
Hier is het bijna gedaan met regenen en we hebben zelfs het zonnetje al even gezien.
Een str*ntwinter zonder weerga, ik krijg het woord "zomer" niet meer over de lippen.
Het was vorig jaar een beetje TE, maar als ik moet kiezen.....
Er zit wel variatie in: waar komt de dagelijkse wolkbreuk...
Wij hebben hier in Oostende vandaag toch kunnen genieten van een mooie zonnige zomerdag met veel zon.
Er was wel redelijk wat wind.
Ik denk dat wij hier aan de kust zeker niet mogen klagen als je ziet wat er allemaal in het binnenland gebeurd is.
Was het 25° aan de kust ? (dąt is toch wat je van een "zomer"dag op 1 augustus mag verwachten, met bijhorend een zacht briesje)
Het was nu idd geen 25°C, maar wel warm genoeg om in bloot bovenlijf en zomershort wat te klussen op de koer, en wanneer je en beetje uit de wind zat voelde het zeker 25°C aan.
Vandaag hebben we er weer een mooie dag op zitten, wel enkele graden kouder dan gisteren en af en toe een wolkje voor de zon.
Het was nu idd geen 25°C, maar wel warm genoeg om in bloot bovenlijf en zomershort wat te klussen op de koer, en wanneer je en beetje uit de wind zat voelde het zeker 25°C aan.
Vandaag hebben we er weer een mooie dag op zitten, wel enkele graden kouder dan gisteren en af en toe een wolkje voor de zon.
Dus een paar mooie aprildagen zonder bijhorende grillen.
Comment