Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Alle ramen en de deur van het terras op de zuidkant staan open. Het is binnen nu net dezelfde temperatuur als buiten (22,6°C).
Voor morgen en overmorgen wordt 0,5mm regen voorspeld, en wordt het durende 4 dagen 5° kouder. Daarna terug 20°C.
Alle ramen en de deur van het terras op de zuidkant staan open. Het is binnen nu net dezelfde temperatuur als buiten (22,6°C).
Voor morgen en overmorgen wordt 0,5mm regen voorspeld, en wordt het durende 4 dagen 5° kouder. Daarna terug 20°C.
Het is hier nu 80% bewolkt en het ziet er naar uit dat het toch eens gaat regenen.
Watertekort is hier niet. In de tuin wordt elke nacht 30mł gesproeid en het gazon is zo groen als het maar kan zijn.
Edit: Weerman heeft zich vergist. Om 13h terug wolkenloze hemel en 21°C. Niets gezien van de voorspelde regen.
Dat december grijs was en is, hoeven we niemand meer te vertellen, dat weet ondertussen wel iedereen.
Wist men ons onlangs niet te vertellen dat we in december reeds of is het slechts 5 uur zonneschijn kregen !?
Onderstaand grafiekje bewijst dat ook nog eens, en daar is het overduidelijk dat er op 11 december sneeuw lag op de zonnepanelen .
Maar niet getreurd een tripje van een paar weken naar het zuiden kan wonderen verrichten.
En anders een paar ampoulekes D-CURE 25.000 U.I. wat trouwens nog heel wat goedkoper is dan het vorige .
En anders een paar ampoulekes D-CURE 25.000 U.I. .
Ik moet aan de D-CURE 100.000 U.I.
En hopen op positief resultaat.....men krijgt blijkbaar mijn Vit D niveau niet omhoog....
There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age. Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE
Ik moet aan de D-CURE 100.000 U.I.
En hopen op positief resultaat.....men krijgt blijkbaar mijn Vit D niveau niet omhoog....
Dat is de 'Forte'... die heeft mijn vrouw ook ooit eens moeten nemen.
De dokter noemde dat toen 'eens een boost geven' van vitamine D .
Sedert dan neemt zij de D-Cure 25.000 gans het jaar door, en het blijft goed op peil... en ik neem ze ook uit solidariteit () en omdat het geen kwaad kan als je er op let dat je er niet te veel neemt.
Voor jou dus veel zon gewenst Francis.
Probeer dit eens Francis. De Franse zon in een goeie Margaux en dan nog van een uitzonderlijk jaar... altijd welkom voor een goddelijk flesje.
Slechte raad, want in wijn zit 0,00000000 vitamine D .
Voedingswaarde wijn
Hoeveelheid per 100 g
Energie (kcal) 82
Vet 0 g
Verzadigd 0 g
Meervoudig onverzadigd 0 g
Enkelvoudig onverzadigd 0 g
Cholesterol 0 mg
Natrium 5 mg
Kalium 99 mg
Koolhydraten 2,7 g
Voedingsvezels 0 g