Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Het weer weer.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Het weer weer.

    Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
    Volgens de buienradar is er iets anders op komst.
    Geeft de buienradar dan ook aan als de buurman zich ene wil komen drinken ?
    Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
    Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

    Comment


    • Re: Het weer weer.

      Vanmorgen vielen er een paar druppeltjes, maar voor de rest is het hier weer de hele dag droog geweest.
      http://barthuysmans.smugmug.com/
      BD0338BE

      Comment


      • Re: Het weer weer.

        't Klopt, Bart, nauwelijks 2-3 km van jou vandaan van hetzelfde. Gisteren in Limburg, maar ook bij ons (>30°C) gehad. Vanmorgen begon het iets frisser (17°C) in die zin dat ik m'n "fleece" aandeed om naar de bakker te gaan, maar, al blijft het grijs en overtrokken, halfweg de 20°C, windstil en verdomd droog.
        BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.5) - iPhone XR (iOS 17.5.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.8)

        Comment


        • Re: Het weer weer.

          gewoon content zijn dat die vapeur van gisteren voorbij is. Moeder Aarde begint nu op haar 4.5 miljard jaar wat ongemakken te krijgen.
          The Knight That Says Ni...kon

          Comment


          • Re: Het weer weer.

            Volgens de '2 uren vooruit' voorspellingen van de buienradar zou ik de afgelopen 24 uren al 3 keer een onweerbui op mijn kop moeten gehad hebben. Het is maar bij enkele druppeltjes gebleven. Zo zie je maar dat de buienradar geen wijsheid is.
            Homo Sapiens Pentaxiensis

            Comment


            • Re: Het weer weer.

              In Wervik vannacht amper 1 liter, vandaag was drukkend warm (25°).
              ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

              Comment


              • Re: Het weer weer.

                Deze namiddag op weg naar Durbuy net op tijd door de tunnels in Luik, vreselijk hevig onweer met bakken (en dat is niet overdreven) regen. Op de terugweg waren de tunnels afgesloten (stonden onder water), file file en nog eens file dan maar door centrum luik uit, erna ... file in boirs, 2 uur gereden van durbuy tot hasselt.
                Top of the bill: kwam ik in durbuy aan en merkte dat ik geen enkel geheugenkaartje bij had, dus al mijn materiaal voor niets bij
                Mvg, Tin_tin
                Problems can not be solved by the same level of thinking that created them (Einstein)

                Comment


                • Re: Het weer weer.

                  vandaag in oud turnhout en omstreken veel regen en flitsers gepasseerd...
                  ook heel wat frisser dan gisteren , maar toch nog aangename temperatuur..
                  grts Peter
                  BD1754BE / Body & glass

                  Comment


                  • Re: Het weer weer.

                    Oorspronkelijk geplaatst door Peter EOS-500D Bekijk bericht
                    vandaag in oud turnhout en omstreken veel regen en flitsers gepasseerd...
                    ook heel wat frisser dan gisteren , maar toch nog aangename temperatuur..
                    Hier ook wat frisser > 17°C > heer-lijk
                    En het regent lichtjes.
                    In de namiddag wat donder en bliksem en een paar fikse buien.
                    Ubi bene, ibi patria.
                    BD0388BE
                    Een website

                    Comment


                    • Re: Het weer weer.

                      Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                      Hier ook wat frisser > 17°C > heer-lijk
                      En het regent lichtjes.
                      In de namiddag wat donder en bliksem en een paar fikse buien.
                      't is wel niet zo goed voor mensen met zonnepanelen,
                      maar voor mijn 15 000 liter waterput was het nodig zenne.
                      die zijn weer halfvol dankzij de stevige wolkbreuken gisteren.
                      grts Peter
                      BD1754BE / Body & glass

                      Comment


                      • Re: Het weer weer.

                        Daarstraks (zeg maar een uurtje geleden) ook een mooie bui gehad in het noordoosten van Oost-Vlaanderen. Vooral de afkoeling op zich deed deugd...in plaats van altijd buiten te komen en de hitte op je te voelen 'vallen', wat een verademing .
                        Sony A77V/VG-C77AM/A350/18-70/70-400G SSM/NEX-5/18-55 OSS/ECM-SST1 + Lowepro Pro Trekker 600 AW/CompuTrekker AW/Nova 140 AW/Toploader Pro 75 AW/Street & Field-gear. MacBook Pro 13" (2009)/een erg lang verlanglijstje! Mijn Flickraccount.

                        Comment


                        • Re: Het weer weer.

                          Oorspronkelijk geplaatst door JorisVdB Bekijk bericht
                          Daarstraks (zeg maar een uurtje geleden) ook een mooie bui gehad in het noordoosten van Oost-Vlaanderen. Vooral de afkoeling op zich deed deugd...in plaats van altijd buiten te komen en de hitte op je te voelen 'vallen', wat een verademing .
                          Juist Joris
                          Het regent nu hier lichtjes bij 19°C.
                          Ubi bene, ibi patria.
                          BD0388BE
                          Een website

                          Comment


                          • Re: Het weer weer.

                            Heerlijk weer.
                            zonnig en zo,n 23 graden.
                            grt,bouk.
                            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                            Comment


                            • Re: Het weer weer.

                              16° C en helder.
                              Tot en met vrijdag zitten we hier opgesloten echter...
                              Wegens wegenwerken:
                              - afschrapen van de asfalt-bovenlaag (openbare weg).
                              - aanbrengen nieuwe laag.
                              - asfaltering van de uitrit van onze ondergrondse garages.
                              * auto's kunnen ook niet op de openbare parkeerplaatsen blijven staan.

                              Binnen zes uurtjes beginnen ze eraan.
                              Ubi bene, ibi patria.
                              BD0388BE
                              Een website

                              Comment


                              • Re: Het weer weer.

                                Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                                Heerlijk weer.
                                zonnig en zo,n 23 graden.
                                grt,bouk.
                                wat een verschil met gisteren:
                                nu 17 graden en lichte regen.
                                grt,bouk.
                                wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                                http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                                https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                                Comment

                                Working...
                                X