Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
hier 29.1 en als ik richting Opoeteren kijk een heeeeeeel grote grijze rookpluim boven de bos dus denk dat er een bosbrand woed regio Opoeteren-Opglabeek- Gruitrode
Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
hier 29.1 en als ik richting Opoeteren kijk een heeeeeeel grote grijze rookpluim boven de bos dus denk dat er een bosbrand woed regio Opoeteren-Opglabeek- Gruitrode
Leuk he deze temperaturen in mei
Begin me al zorgen te maken over mijn geboorde waterput, volgens de buren hebben zij in de zomer van 76 ook problemen gehad met hun put.
mir
Ingestort??
perman
canon EOS 350D, EOS 60D en een beetje glaswerk
hier ook bewolkt en lang niet zo warm als gisteren.
grt,bouk.
Dat is mooi. Dat is heel mooi. Wat wolken plus de minder hoge temperaturen houden de
massa's aan de zee weg. Binnenlanders vinden zo'n weer niet de moeite om zich naar de
zee te verplaatsen.
Terwijl het er net nu zo mooi is.
Enfin, zo kan ik er eens op het gemak naartoe, vandaag. En niets zo slecht dat het niet
ergens goed voor is. Trouwens, verleden week en zo, als je al die mensen aan zee ziet,
hoe zij in zwembroeken kruipen die veel te klein zijn en zich in bikini's wurmen die veel
te krap zijn, dat hoeft het niemand te verwonderen dat de zee zich twee keer per dag
terugtrekt. Maar van mijn naasten geen kwaad.
het regend hier een beetje.
maar das niet erg, het past goed bij mijn stemming.
grt,bouk.
Mocht u van stemming veranderen, Bouk. In Brugge schijnt de zon en zijn ze altijd op zoek
naar vriendelijke, welgemutste mensen die in onze oude straatjes komen flaneren en druk
zitten te praten op terrasjes en glimlachen naar mooie meisjes en Brugge zo mooi vinden
dat ze het mee naar huis zouden willen nemen.
Voor hevige tristesse hebben we een paar minder gekende kanalen die met een groot hart
naar uw problemen luisteren en proberen om je louter met onvergankelijke schoonheid wat
moed in te praten.
Comment