Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
VZW-leden: Je vindt hier de uitnodiging voor de (online) Algemene Vergadering op 28 december 2024.
Er wordt hier inderdaad nogal gezeurd over het weer dat we nu hebben.
En dan vooral nog door zij die alle dagen thuis zijn.
Die kunnen toch van elk zonnestraaltje dat er komt genieten !?
En toch nog zeuren.
Ik dacht dat zeuren van alle leeftijden was, maar ik ga mijn mening moeten herzien.
Neem het weer toch zoals het is, of denken ze het te kunnen veranderen door elke dag hun zeurpotje eens open te trekken .
Zieligheid troef.
Mijn reden voor het leedvermaak is wel anders, maar kom...
Zou(den) 'die andere(n)" écht niet beseffen hoe belachelijk ze zich maken?
Waarschijnlijk niet, want anders maak je je toch niet zomaar, dag na dag, onsterfelijk belachelijk dacht ik .
Héhé, ieder diertje zijn pleziertje zeg maar, of hoe belachelijk is het van te reageren op een topic waarvan je het belachelijk vindt om er op te reageren…
Niemand is toch verplicht tot lezen noch reageren.
Weet ik wel, en gelijk heb je .
Zou(den) 'die andere(n)" écht niet beseffen hoe belachelijk ze zich maken?
Waarschijnlijk niet, want anders maak je je toch niet zomaar, dag na dag, onsterfelijk belachelijk dacht ik .
Als je dacht dat ik niet tussen de lijntjes kan lezen....
Dus, schrijven dat juni 2016 qua weer een catastrofe is voor alles en iedereen, behalve voor de enkele mensen die afzien bij zomerweer (Skoda, Kaneda o.a. en die respecteer ik), dan is dat belachelijk ?
Vergeet niet dat dit topic op 8 juli 2010 gestart werd door wijlen Theokus om te keuvelen over de enorme hitte toen. Lees er bv. de eerste pagina eens op na, alle meningen kwamen aan bod.
Als je dacht dat ik niet tussen de lijntjes kan lezen....
Dus, schrijven dat juni 2016 qua weer een catastrofe is voor alles en iedereen, behalve voor de enkele mensen die afzien bij zomerweer (Skoda, Kaneda o.a. en die respecteer ik), dan is dat belachelijk ?
Vergeet niet dat dit topic op 8 juli 2010 gestart werd door wijlen Theokus om te keuvelen over de enorme hitte toen. Lees er bv. de eerste pagina eens op na, alle meningen kwamen aan bod.
Oeps, jij trekt het schoentje aan dus.
Past het een beetje .
PS En stop nu toch met telkens maar weer voor de zoveelste keer Theo zaliger er bij te betrekken, dat is nog zieliger dan zielig.
Gezaag en geklaag is de beste barometer. 😆
Hoe slechter het weer, hoe meer ze op elkaars kap zitten.
Gelukkig is het wat wisselvallig vandaag ... zo heeft eenieder wat wils. 😊
Comment