Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Het weer weer.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Het weer weer.

    Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
    Alvast één iemand die nu zéér gelukkig rondloopt: Kaneda.
    Hier nog een tevreden mens met het huidig weer. Mede daardoor kregen we gisteren een fantastische Gent-Wevelgem te zien.
    Ik neem bovendien alle weer zoals het komt, zonder al te veel te morren... je kan er toch niks aan veranderen .
    Maar misschien heb jij komende zomer geluk en wordt het wel een hete zomer ... van een dag of drie .
    Last edited by Guest17; 30 maart 2015, 15:17.

    Comment


    • Re: Het weer weer.

      10°C, bewolkt maar zonnig.
      Ubi bene, ibi patria.
      BD0388BE
      Een website

      Comment


      • Re: Het weer weer.

        Gieten, gieten en nog eens gieten ... straf dat de regen nog niet weggeblazen is.
        Canon EOS Digital
        BD0479BE

        Comment


        • Re: Het weer weer.

          Maart was een maand om snel te vergeten.
          Minder glas dan vroeger, maar beter.

          Comment


          • Re: Het weer weer.

            regen valt nog mee precies, maar die wind...
            De golfplaten die de tribune van de voetbal afschermen liggen bij de buren in de tuin...
            De vuilbakken van de buren daarnaast lagen in onze tuin (ben ze wel liefjes gaan terug plaatsen met wat gewicht erop).

            mildedju...
            It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

            Comment


            • Re: Het weer weer.

              Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
              Maar misschien heb jij komende zomer geluk en wordt het wel een hete zomer ... van een dag of drie .
              Je moet toch beter lezen wat ik schrijf: voor mij hoeft het nooit boven 30° te zijn in de zomer, maar als er in juli een periode aankomt van zo'n 14, 15° dan heb ik inderdaad liever meer dan het dubbele.

              Enne, ik neem het weer noodgedwongen ook wel zoals het komt hoor, in een topic over het weer denk ik dat ik toch mijn mening mag geven hé. En die is maar triest voor maart: drie weken een kolossaal hogedrukgebied dat ons voor 90% een grijze soep bracht en nu de ene herfststorm na de andere.
              Hopelijk geeft april iets meer licht en wat meer rust zodat ik mijn rolluiken aan de westkant ook terug kan laten omhoog gaan.
              BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
              Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

              Comment


              • Re: Het weer weer.

                Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
                Je moet toch beter lezen wat ik schrijf: voor mij hoeft het nooit boven 30° te zijn in de zomer, maar als er in juli een periode aankomt van zo'n 14, 15° dan heb ik inderdaad liever meer dan het dubbele.

                Enne, ik neem het weer noodgedwongen ook wel zoals het komt hoor, in een topic over het weer denk ik dat ik toch mijn mening mag geven hé. En die is maar triest voor maart: drie weken een kolossaal hogedrukgebied dat ons voor 90% een grijze soep bracht en nu de ene herfststorm na de andere.
                Hopelijk geeft april iets meer licht en wat meer rust zodat ik mijn rolluiken aan de westkant ook terug kan laten omhoog gaan.
                Je eerste zin is toch wel een échte contradictie hé nete... voor jou hoeft het niet boven de 30°, maar wanneer het in juli eens 15° is heb je graag meer dan het dubbele...
                En natuurlijk mag je je mening geven, daarom geef ik ook altijd die van mij .

                Ideaal weer nu om eens alle vervuiling in de lucht te verdunnen en/of helemaal weg te blazen.
                Zo zie je maar, ook het huidige weer is voor iets goed.

                Comment


                • Re: Het weer weer.

                  Stevig windje vanochtend.... en op het gedeelte bergop dat ik 's ochtends doe had ik natuurlijk felle tegenwind.
                  Een eenzame andere pendelaar was reeds afgestapt en ging te voet verder.

                  Maar BIBI reed gezwind door ^^

                  Comment


                  • Re: Het weer weer.

                    *drukt rechterduim tegen borstkas en mekkert nogmaals BIBI*

                    Comment


                    • Re: Het weer weer.

                      Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
                      Je eerste zin is toch wel een échte contradictie hé nete... voor jou hoeft het niet boven de 30°, maar wanneer het in juli eens 15° is heb je graag meer dan het dubbele...
                      Inderdaad. En mijn smeltpunt ligt op 23°. Alles daarboven en ik ben geen cent meer waard...
                      Panasonic Lumix FZ2000

                      Comment


                      • Re: Het weer weer.

                        Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
                        Je eerste zin is toch wel een échte contradictie hé nete
                        Ik zal het anders verwoorden: als ik in juli moet twijfelen om de verwarming al of niet aan te zetten bij een graad of 14-15 (en dat gebeurt soms), dan heb ik toch nog liever 30-32° .
                        Maar liefst van al een goeie 25°.

                        Ik denk dat alle onze vervuiling al lang weggewaaid is, misschien zitten we nu al met de vervuiling van het UK of Canada
                        Last edited by nete; 31 maart 2015, 11:14.
                        BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                        Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                        Comment


                        • Re: Het weer weer.

                          Regenachtig en winderig bij 12°C
                          Ubi bene, ibi patria.
                          BD0388BE
                          Een website

                          Comment


                          • Re: Het weer weer.

                            Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
                            Ik zal het anders verwoorden: als ik in juli moet twijfelen om de verwarming al of niet aan te zetten (en dat gebeurt soms), dan nog liever 30-32° .

                            Wanneer het in juli 30 graden is twijfel ik toch niet meer om de verwarming nog aan te zetten...

                            Comment


                            • Re: Het weer weer.

                              Oorspronkelijk geplaatst door anonymous Bekijk bericht
                              Wanneer het in juli 30 graden is twijfel ik toch niet meer om de verwarming nog aan te zetten...
                              Je begrijpt best wat ik bedoel, maar je verkeerde interpretatie is je gegund, ik heb speciaal voor jou de tekst aangepast
                              BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                              Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                              Comment


                              • Re: Het weer weer.

                                Ik geraak de tel kwijt: is dat nu de vierde of vijfde storm in 3 dagen ?
                                BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                                Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                                Comment

                                Working...
                                X