Re: Het weer weer.
Gisteren ook in een 'drasj' regen gezeten, zoals ze bij ons zeggen.
Toen ik vertrok was het aan het opklaren, en onderweg druppelde het plots, geen zin om van de fiets te stappen en regenbroek overaan te doen.
Oh, nog een kilometertje... 't zal wel uitklaren... vlug doorspurten... harder en harder regenen... Plots heel felle stortbui.
Mijn jeansbroek kon ik helemaal uitwringen.
Gelukkig hebben ze in de trein pashokjes, die soms dienstdoen als wc, gauw omgekleed en regenbroek in de plaats aangedaan.
Dat ging natuurlijk niet meer samen met mijn broek. Gelukkig was Jani Kazaltsis niet in de buurt ter beoordeling.
Maar goed, ik was weer droog
En vanmorgen was het inderdaad plots véél kouder dan gisteren.
Ik had beter mijn handschoenen aangedaan.
Gisteren ook in een 'drasj' regen gezeten, zoals ze bij ons zeggen.
Toen ik vertrok was het aan het opklaren, en onderweg druppelde het plots, geen zin om van de fiets te stappen en regenbroek overaan te doen.
Oh, nog een kilometertje... 't zal wel uitklaren... vlug doorspurten... harder en harder regenen... Plots heel felle stortbui.
Mijn jeansbroek kon ik helemaal uitwringen.
Gelukkig hebben ze in de trein pashokjes, die soms dienstdoen als wc, gauw omgekleed en regenbroek in de plaats aangedaan.
Dat ging natuurlijk niet meer samen met mijn broek. Gelukkig was Jani Kazaltsis niet in de buurt ter beoordeling.
Maar goed, ik was weer droog
En vanmorgen was het inderdaad plots véél kouder dan gisteren.
Ik had beter mijn handschoenen aangedaan.
Comment