Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wel was oktober hier een "grijze" maand: 16 dagen op 31 potdicht grijs. Dat verwacht je eerder van november of december.
Of dus 15 dagen op 31 zalig weer!
Met jouw statistisch geturf is het ongeveer 50% slecht, 50% goed;... maar je eindconclusie is dat het glas halfleeg is, bij mij halfvol.
Kijk dan naar de mooie momenten van deze maand... prachtige dagen zoals nu?
Veel geturf is daar niet aan hoor: ik noteer dagelijks mijn zonneopbrengsten in een excell bestandje, en als ik daar 0,1,2,3 of 4 moet invullen hebben we prijs, pardon grijs.
Veel geturf is daar niet aan hoor: ik noteer dagelijks mijn zonneopbrengsten in een excell bestandje, en als ik daar 0,1,2,3 of 4 moet invullen hebben we prijs, pardon grijs.
Zo volg ik ze nog niet op zal het misschien wekelijks doen.Wel eens nagezien en deze week was het dubbel van vorige week, maar al bij al niet overdreven. De zon laat zich al zien.
Zonnig, windstil en warm, nu al 15,8°C. Het lijkt zomer met Allerheiligen, net zoals vorig jaar. Er is echt wel héél weinig wind tot nu toe deze herfst.
Oktober 2015 was alweer veel te droog. Het neerslagtekort loopt nu echt wel gigantisch hoog op dit jaar.
Het neerslagtekort loopt nu echt wel gigantisch hoog op dit jaar.
We zijn op weg naar een redelijk droog jaar (als november en december een beetje hun "manieren" houden), maar ten behoeve van jou: "astronomisch" klinkt als krachtterm om te overdrijven toch nog zwaarder dan "gigantisch" denk ik.
Deze middag in volle zon buiten op het terras gegeten bij 18° en windstil. Op zeker ogenblik kwam er een vlinder op tafel goeiedag zeggen.
Comment