Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Mocht ik dit weekend op de LoTTo winnen, schenk ik het U volledig..zodat je daar kan blijven genieten (spijtig genoeg voor U en mij..ik doe niet mee aan dit soort van spelen).
Maar wie weet, om een bepaald dierenras hier in België op peil te houden, dat ik morgen toch een "efforke" doe.
Nu: 16.3 buiten en droog.
Voor morgen...idem dito als vandaag.
Er kan nog altijd een collecte gebeuren,
hier lekker mistig, maar was zalig om met de motor door te rijden
geen idee van temperatuur, maar voldoende om in tshirt en jeans buiten rond te huppelen
It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.
17-18 C° op de markt in Brugge.
De terrasjes zitten vol.
" In het darwiniaanse perspectief is orde niet immanent aanwezig in de werkelijkheid, maar een zichzelf bevestigend aspect van de werkelijkheid, in zoverre dat het wordt ervaren door gesitueerde subjecten. " (Robert A. Maundy)
hier hetzelfde wat temperatuur betreft , al begint de zon er hier goed door te komen
zodat de regendruppelkes (kan ook dauw zijn) van vannacht kunnen verdwijnen ..
Zit nog steeds op 't terras; in T-shirt, shortje en open schoenen te genieten van de grote sterrenhemel, temperatuur 18,5°C.
Morgen terug naar apenland België, 't zal mijn g*t varen met de koude temperaturen en vochtigheid.
"De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen." Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.
Comment