Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Het weer weer.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Het weer weer.

    droog en licht bewolkt.

    Comment


    • Re: Het weer weer.

      Momenteel:
      Van de kuststreek tot het centrum van het land zijn er opklaringen. Elders is het gedeeltelijk tot zwaarbewolkt met plaatselijk wat lichte regen of motregen langs de Franse grens en enkele buitjes in de provincie Limburg en het oosten van de provincie Antwerpen. Temperaturen (om 14u00) van 15 tot 17 graden in de Ardennen en van 17 tot 21 graden elders. Er waait een zwakke tot matige wind uit zuidelijke tot zuidoostelijke richtingen in het binnenland en een matige oostenwind aan de kust.

      Het weerbericht in Brussel. Kies uw favoriete locatie voor uurlijkse voorspellingen tot 48u en dagelijkse voorspellingen tot 14 dagen.

      Comment


      • Re: Het weer weer.

        Hier beginnen ze net met de patatten veel water te geven.
        'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

        Comment


        • Re: Het weer weer.

          Oorspronkelijk geplaatst door Macroshopper Bekijk bericht
          Hier beginnen ze net met de patatten veel water te geven.
          Hier ook , maar met ne fotograaf er bij ..
          grts Peter
          BD1754BE / Body & glass

          Comment


          • Re: Het weer weer.

            13 tot 15.2° C
            Beetje bewolkt.
            Ubi bene, ibi patria.
            BD0388BE
            Een website

            Comment


            • Re: Het weer weer.

              14° volop zon.zal een half dagje planckendael worden met kleindochter.

              Comment


              • Re: Het weer weer.

                zonnig en droog.
                18 graden en stijgende.
                grt,bouk.
                wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                Comment


                • Re: Het weer weer.

                  Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
                  Hangt gewoon af van waar je woont, zie het berichtje van nete #6552 hierboven en het mijne hieronder.
                  De weermannen en -vrouwen hebben dus altijd gelijk .
                  Hier bewolkt en 17°.
                  Groetjes
                  Was het dan een compleet verregend weekend zoals de weermannen en -vrouwen zeiden? Nee, hier is enkel gisteravond een heel licht buitje gevallen met 1 liter neerslag.

                  Momenteel is het hier 18°C en onbewolkt, helder sterrenweer.

                  Comment


                  • Re: Het weer weer.

                    Omstreeks 16:00 uur was het warm buiten.
                    Nu nog +/- 18°C.
                    Ubi bene, ibi patria.
                    BD0388BE
                    Een website

                    Comment


                    • Re: Het weer weer.

                      Oorspronkelijk geplaatst door Skoda Bekijk bericht
                      Was het dan een compleet verregend weekend zoals de weermannen en -vrouwen zeiden? Nee, hier is enkel gisteravond een heel licht buitje gevallen met 1 liter neerslag.
                      Het was geen compleet verregend weekend, dus je heb volkomen gelijk en de weermannen en -vrouwen volkomen ongelijk.
                      En ook ik was er compleet naast, misschien keek ik wel op een gebroken thermometer, en misschien had ik wel een zonnebril op toen ik dacht dat er bewolking was. En deze keer plaats ik geen smiley meer.
                      Meteen ook mijn laatste op 'Het weer weer.'

                      Momenteel is het hier..... euh...... donker, en waar ik zit is er geen thermometer die de buitentemperatuur aangeeft, en wanneer ik naar buiten zou gaan zie ik de temperatuur ook niet want het is donker.
                      Aldus het weerbericht van Franck Lefâché et Sabine Haiépine.

                      Groetjes
                      Last edited by Guest17; 26 augustus 2013, 22:27. Reden: Ik was het 'weer' vergeten te vermelden.

                      Comment


                      • Re: Het weer weer.



                        Tijd voor wat vries en sneeuw weer; kunnen we mekaar het leven zuur maken in een ander topic.

                        "De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
                        Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

                        Comment


                        • Re: Het weer weer.

                          Oorspronkelijk geplaatst door kirsten_dl Bekijk bericht


                          Tijd voor wat vries en sneeuw weer; kunnen we mekaar het leven zuur maken in een ander topic.

                          oei , ze gaan toch weer nie beginnen zeker ??
                          grts Peter
                          BD1754BE / Body & glass

                          Comment


                          • Re: Het weer weer.

                            Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
                            .......

                            Momenteel is het hier..... euh...... donker, en waar ik zit is er geen thermometer die de buitentemperatuur aangeeft, en wanneer ik naar buiten zou gaan zie ik de temperatuur ook niet want het is donker.

                            grt,bouk.
                            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                            Comment


                            • Re: Het weer weer.

                              Hier is al voldoende licht , wagens rijden al zonder verlichting.Nu maar afwachten wat de dag zal geven.

                              Comment


                              • Re: Het weer weer.

                                23 tot 26°C
                                Blauwe lucht met hier en daar een wolkje.
                                Ubi bene, ibi patria.
                                BD0388BE
                                Een website

                                Comment

                                Working...
                                X