Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Het weer weer.
Collapse
X
-
wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
-
-
Re: Het weer weer.
In Brugge naderen we de 30° (nu 29°).
Volledig blauwe hemel.
Hier binnen 25,3° met alle ramen open." In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Verstraete)
Comment
-
hier ook blauw en zonder wolken.
nu 30 graden met een heerlijk windje erbij.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
Hier nu ook blauwe lucht, wel van die lichtblauwe niet zo mooie, heerlijk briesje en 31.1° die door het briesje veel koeler aanvoelt.
Kortom heerlijk zolang we maar dat deugddoende briesje hebben.
Mvrgr.
Comment
-
Het voorspelde puffen valt mee.
Ik had erger verwacht.
34° C (terras) zonder rechtstreeks zonlicht.
Deze morgen 44°C in volle ochtendzon.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Skitch Bekijk berichtIn Brugge naderen we de 30° (nu 29°).
Volledig blauwe hemel.
Hier binnen 25,3° met alle ramen open.
Draaglijk.
Hoe warm het buiten is weet ik niet, ik kom niet buiten met dit soort weer.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk berichtHet voorspelde puffen valt mee.
Ik had erger verwacht.
Net terug van het fietsen en dat was niet meer te doen.
Binnen 27gr.'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.
Comment
-
-
33.3° C op het terras.
Binnen is het net nog uit te houden.
En een buurman is het gras aan 't maaien.
Zijn gazon zal er straks uitzien zoals een voetbalveld in Afghanistan
Weinig vocht in de lucht > 35%.
Zal wel een reden zijn dat het uit te houden is
Comment
-
buiten is het 34° in de schaduw.Als er morgen nog 5° bijkomen dan is 40° niet veraf.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PaulM Bekijk berichtIn Wingene, binnen met alles toe : 22,5°C
Draaglijk.
Hoe warm het buiten is weet ik niet, ik kom niet buiten met dit soort weer.
Vanavond misschien om een ijsje als die vuurbol wat van zijn kracht heeft ingeboet.Mvg.
Robert
Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Skitch Bekijk berichtIn Brugge naderen we de 30° (nu 29°).
Volledig blauwe hemel.
Hier binnen 25,3° met alle ramen open.
Wij houden alles dicht en het is nu 23.5° binnen, en ik moet zeggen dat het heel fris aanvoelt (ik heb nog niet eens onze airco aangezet).
Nu op het ogenblik hier buiten in de schaduw 33.2° maar nog steeds met een briesje waardoor het helemaal niet zo warm aanvoelt.
Als het morgen 37° wordt of nog meer, maar het briesje blijft, dan zal het wel meevallen. Wordt het windstil, dan is het een ander paar mouwen.
Wij zitten buiten op ons terras onder een zonnetent naast de vijver met een koel drankje en........het is leefbaar hoor .
Mvrgr.Last edited by kriba; 1 augustus 2013, 17:35.
Comment
-
Net terug van een namiddag fietstocht, het viel best mee en de temperatuur was best draaglijk. Morgen zal het nog beter aanvoelen.
M.a.w. het is een super weertje momenteel en wat mij betreft mag er nog een zon bijhangen. Laat dit maar aanhouden tot minstens eind oktober
om dan knal hard de strenge winter binnen te duiken.
Dadelijk avondeten nuttigen en daarna nog een kleine fietstocht maken langsheen het lokale natuurgebied.Last edited by kirsten_dl; 1 augustus 2013, 18:21."De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht33.3° C op het terras.
Binnen is het net nog uit te houden.
En een buurman is het gras aan 't maaien.
Zijn gazon zal er straks uitzien zoals een voetbalveld in Afghanistan
Weinig vocht in de lucht > 35%.
Zal wel een reden zijn dat het uit te houden is
Het is een veel voorkomende fout bij het werken met relatieve vochtigheid.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kirsten_dl Bekijk berichtNet terug van een namiddag fietstocht, het viel best mee en de temperatuur was best draaglijk. Morgen zal het nog beter aanvoelen.
M.a.w. het is een super weertje momenteel en wat mij betreft mag er nog een zon bijhangen. Laat dit maar aanhouden tot minstens eind oktober
om dan knal hard de strenge winter binnen te duiken.
Dadelijk avondeten nuttigen en daarna nog een kleine fietstocht maken langsheen het lokale natuurgebied.
Comment
Comment