Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Het weer weer.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Het weer weer.

    Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
    zet je die zelf..?
    grt,bouk.
    Tuurlijk Bouk, met de tondeuze op de nulstand....
    Goedkoop en verfissend en voor die paar haartjes die nog op mijn schedel staan haal ik mijn "bigoudiekes" niet boven hoor.
    perman
    canon EOS 350D, EOS 60D en een beetje glaswerk

    Comment


    • Re: Het weer weer.

      flinke knallers nu hier.
      tis nacht.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

      Comment


      • Re: Het weer weer.

        Oorspronkelijk geplaatst door kriba Bekijk bericht
        Hier in ZWVl is het om 9 uur begonnen met hevig onweer, maar nu 2 uur later regent het nog altijd gewoon.

        Temperatuur 18,5°. Deze mrogen reeds 14 liter gevallen. Alle ramen en deuren nu open gezet, en als ik op straat kijk, ben ik niet de enige die het doet .
        Volgende week zon met temperaturen rond de 25 graden. Zalig zomerweer dus. Minder ongemakken voor de mensen die moeten werken, minder (10 tot 20 %) opnames in de ziekenhuizen, minder overlijdens in de rusthuizen, minder problemen aan de weginfrastructuur, iedereen kan weer naar hartenlust sporten, ...... kortom iedereen weer tevreden.
        Mvrgr.
        Tel of doe er 5 graden bij en pas dan is echt iedereen tevreden...
        "De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
        Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

        Comment


        • Re: Het weer weer.

          Oorspronkelijk geplaatst door kirsten_dl Bekijk bericht
          Tel of doe er 5 graden bij en pas dan is echt iedereen tevreden...
          Als U niks geeft om mensen die moeten werken, die in ziekenhuizen en rusthuizen verblijven.....inderdaad.
          Sociaal is anders, maar ja U noemt zelfs mensen die met een elektrische fiets rijden ezels..... dit zegt alles over U.
          Nooit aan gedacht dat die mensen een beperking zouden kunnen hebben en niet anders kunnen dan elektrisch fietsen ?
          Mvrgr.

          Comment


          • Re: Het weer weer.

            Het was hier vanochtend ook aardedonker op een bepaald moment, en er is wat nat gevallen, maar zeker geen bakken. Mijn jongste zoon is nu met z'n vrouwtje naar de Gentse Feesten vertrokken, terwijl wij vandaag en vannacht op onze kleindochter passen. In Gent was het alweer aan het opwarmen, althans volgens verschillende weerkaarten.
            BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.5) - iPhone XR (iOS 17.4.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.8)

            Comment


            • Re: Het weer weer.

              Oorspronkelijk geplaatst door kriba Bekijk bericht
              Als U niks geeft om mensen die moeten werken, die in ziekenhuizen en rusthuizen verblijven.....inderdaad.
              Sociaal is anders, maar ja U noemt zelfs mensen die met een elektrische fiets rijden ezels..... dit zegt alles over U.
              Nooit aan gedacht dat die mensen een beperking zouden kunnen hebben en niet anders kunnen dan elektrisch fietsen ?
              Mvrgr.
              allez zenne, hier gaan we weer... als men voor een mening uitkomt of zijn gedacht zegt krijgt men verwijten naar het hoofd geslingerd en ben je plots héél asociaal.

              voor velen heb ik zelf "een beperking" waardoor mensen mij aangapen alsof ik van een andere planeet kom..

              Wat jij opnoemt heeft niks te maken met wel of niet sociaal zijn, het weer = wat het is en daaraan kan je niets veranderen, of mensen daar nu tegen kunnen of niet.
              Om de werkende mens geef ik inderdaad niks nee maar ik wens daar niet verder op in te gaan want dat is een persoonlijke theorie/visie die toch geen mens begrijpt.

              geniet van het leven zou ik zeggen
              Last edited by kirsten_dl; 27 juli 2013, 13:08.
              "De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
              Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

              Comment


              • Re: Het weer weer.

                27°C binnen en buiten
                Alle ramen open voor een beetje tocht en dat helpt.
                Ubi bene, ibi patria.
                BD0388BE
                Een website

                Comment


                • Re: Het weer weer.

                  Oorspronkelijk geplaatst door kirsten_dl Bekijk bericht
                  Om de werkende mens geef ik inderdaad niks nee maar ik wens daar niet verder op in te gaan want dat is een persoonlijke theorie/visie die toch geen mens begrijpt.
                  Wat een visie.....

                  Comment


                  • Re: Het weer weer.

                    Oorspronkelijk geplaatst door kriba Bekijk bericht
                    Wat een visie.....
                    het zonnetje breekt stilaan door het wolkendek zie, en nu in sneltempo naar de 30°C graag.
                    Last edited by kirsten_dl; 27 juli 2013, 14:44.
                    "De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
                    Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

                    Comment


                    • Re: Het weer weer.

                      Oorspronkelijk geplaatst door kriba Bekijk bericht
                      Wat een visie.....
                      Elke visie is een visie en verdient hoe dan ook respect. Pas dan zullen
                      we ophouden met elkander op te eten en even zo slecht te verteren als
                      een rotte bussel prei.
                      Van mij mag iedereen een numero uno worden zolang ik maar een nul
                      mag blijven. Mezelf, weerspiegeld in de waanzin van elke dag, elke visie.

                      Comment


                      • Re: Het weer weer.

                        Oorspronkelijk geplaatst door kriba Bekijk bericht
                        Hier in ZWVl is het om 9 uur begonnen met hevig onweer, maar nu 2 uur later regent het nog altijd gewoon.

                        Temperatuur 18,5°. Deze mrogen reeds 14 liter gevallen. Alle ramen en deuren nu open gezet, en als ik op straat kijk, ben ik niet de enige die het doet .
                        Volgende week zon met temperaturen rond de 25 graden. Zalig zomerweer dus. Minder ongemakken voor de mensen die moeten werken, minder (10 tot 20 %) opnames in de ziekenhuizen, minder overlijdens in de rusthuizen, minder problemen aan de weginfrastructuur, iedereen kan weer naar hartenlust sporten, ...... kortom iedereen weer tevreden.
                        Mvrgr.
                        Zolang de dagtemperatuur in juni, juli en augustus niet onder de 20° duikt ben ik al tevreden. Met voorkeur voor rond de 25°.
                        Juni was grandioos gebuisd, juli heeft tot nu toe "grootste onderscheiding".
                        BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                        Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                        Comment


                        • Re: Het weer weer.

                          heerlijk weer met een temp van 24 graden en zonnig.
                          maar hebben wel flink regen en onweer achter de rug.
                          grt,bouk.
                          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                          Comment


                          • Re: Het weer weer.

                            28.7° C > terras en zonder rechtstreekse zon.
                            Last edited by theokus; 27 juli 2013, 20:06.
                            Ubi bene, ibi patria.
                            BD0388BE
                            Een website

                            Comment


                            • Re: Het weer weer.

                              Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
                              Zolang de dagtemperatuur in juni, juli en augustus niet onder de 20° duikt ben ik al tevreden. Met voorkeur voor rond de 25°.
                              Juni was grandioos gebuisd, juli heeft tot nu toe "grootste onderscheiding".
                              Kan ik mij in vinden.

                              Comment


                              • Re: Het weer weer.

                                Het komende onweer zal wellicht niet voor hier zijn.
                                Het westen en midden België valt in de prijzen

                                28.5°C bij luchtvochtigheid van 75°C.
                                Ubi bene, ibi patria.
                                BD0388BE
                                Een website

                                Comment

                                Working...
                                X