Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Mooi dagje geweest gisteren, eindelijk een beetje normale temperaturen voor de tijd v/h jaar.
En komende dagen wordt het zelfs NOG BETER, man man ik heb er zin in hoor!
Hup naar +25°C voor de rest van de zomer.
"De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen." Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.
verwachtingen zijn goed voor vandaag.
mag ook wel, moet vandaag zo,n 300km rijden.
dan heb je liever mooi weer dan regen.
neem mijn fototoestel mee, je weet maar nooit.
grt,bouk.
Volop genieten zelle, laat de zon maar werken en de hitte maar komen! Straks nog eens wat vlees op den BBQ gooien sé,
met een Mojito erbij en een zacht muziekje.
man man, 't leven kan toch zoooo mooi zijn...
"De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen." Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.
joepiedepoepie het is eindelijk lente!! wat een zalig dagje gisteren, eindelijk opgewarmd na het ellendige voorjaar.
vandaag nog een tikkeltje warmer dan gisteren, ik gok op een 27°C voor het binnenland?!!
wel goed smeren hé mensen; de zon brandt hevig hoor en voor je 't weet heb je prijs op zo'n melkwit velletje...
Comment