Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Vandaag al héél wat minder dan gisteren; 't is bewolkt, winderig en véél te fris...
Ik denk dat dit spijtig genoeg dé trend van zomer 2013 wordt en dat we voor de echt aangename temperaturen (+25°C)
naar Scandinavië op vakantie moeten.
Komende dagen : 20°, 22°, 23° ... Pff...
Ideaal bioscoopweer dus. De airco zal deugd doen !
Eerst reclameren dat het te koud is en nu gaan ze de frigo nog opzetten ook als de temp eens boven de 20 komt
Rare jongens he die mensen van de lage landen
De temp hier aan de apotheek is ziek want die zegt dat het omstreeks 11.00uur al 25 graden was.
Hangt wel vlak in de zon zal deze namiddag omstreeks 17.00 uur heel wat kouder worden dan is de zon ervoorbij
Joepie, eindelijk eens een echte lentedag (zomer is vanaf 25° hé): zacht briesje dat niet meer koud aanvoelt, redelijk wat zon en een lekkere 23°.
Méér moet dat echt niet zijn, behalve als ik zou MOETEN kiezen tussen nog 10° erbij of terug 10° eraf voor de volgende 3 maanden, mijn keuze zou rap gemaakt zijn.
Comment