Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
SNEEUW !! ik voel mij als een kind in een speelgoedwinkel...
straks mijn rubberen laarzen aantrekken en eens gaan wandelen door het natuurgebied, hopelijk kom ik thuis met enkele fraaie beelden.
en hou u vast; deze "winterprik" is nog niet voorbij...
"De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen." Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.
Oorspronkelijk geplaatst door HasseltenaarBekijk bericht
Voor mij mag er 3 meter sneeuw vallen bij jou in Kallo en de temperatuur tot een lekkere -25°C zakken tot einde februari.
Kallo? euh... daar heb ik niks aan wanner ginds zoveel sneeuw valt hoor maar voor de rest vind ik jou voorstel wel heel aanvaardbaar, laat maar komen!!
"De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen." Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.
Kallo? euh... daar heb ik niks aan wanner ginds zoveel sneeuw valt hoor maar voor de rest vind ik jou voorstel wel heel aanvaardbaar, laat maar komen!!
Ik wist dat het iets met Kal... had te maken. Kalfort moet het dus zijn.
Mvg.
Robert
Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde
Oorspronkelijk geplaatst door HasseltenaarBekijk bericht
Ik wist dat het iets met Kal... had te maken. Kalfort moet het dus zijn.
en daar zijn ze met de vettigheid, zonet is de strooiwagen in mijn straat gepasseerd, man toch hoe is het mogelijk?
overmorgen komt er nog méér sneeuw aan voor België.
Comment