Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Voor mensen met pensioen zoals ik maakt het weer niet veel uit, maar wanneer je het hele jaar gewerkt hebt is het een ramp wanneer je vakantiedagen verregenen.
Dan is het geen risico nemen en de zon kopen in Zuid-Europa.
Zondag was het een prachtige wandel of fietsdag met 22 graden.
Mij kan het eigenlijk weinig schelen welk weer het is - zolang het maar geen extremen zijn.
Regen is er ook nodig - voor de tuin, maar ook voor de gewassen van de landbouwers - anders gaan wij weer mekkeren dat alles duurder wordt
”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
Si non, on devient bonbon
Et les gens nous mangent !"
Oorspronkelijk geplaatst door Alfa CentauriBekijk bericht
Mij kan het eigenlijk weinig schelen welk weer het is - zolang het maar geen extremen zijn.
Regen is er ook nodig - voor de tuin, maar ook voor de gewassen van de landbouwers - anders gaan wij weer mekkeren dat alles duurder wordt
Het kan ook s'nachts regenen hé
Of is dat teveel gevraagd?
Gedurende 2 weken hebben we alle dagen temperaturen van rond de 40°C gehad.
's Nachts daalde het tot 32°C. Te warm om te slapen zonder airco.
Voor gisteren was er onweer en hagel voorspeld, maar die hebben we niet gekregen. Het was zonnig en 36°C.
Vandaag is het zwaar bewolkt (de hemel is helemaal grijs) en de temperatuur is nu op het middaguur 28°C.
Comment