Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Het weer weer.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Het weer weer.

    Oorspronkelijk geplaatst door Kaneda Bekijk bericht
    Yes ! Daar gaan we enen op drinken
    Om depressief van te komen...

    nog een paar maand en dan zit ik voor drie volle weken aan de warme Côte d'Azur, daar ga ik ene op drinken!! :P

    komend weekend zal nat, koud én winderig worden, nog slechter dan Hemelvaartweekend maar vanaf volgende week
    is er toch enige beterschap op komst.

    Kijk, als je niet tegen de warmte en mooi weer kan is dat jammer maar denk ook eens alle festiviteiten die in open lucht doorgaan,
    organisaties leiden vaak zware verliezen door het aanhoudende herfstweer.

    @ Sultana; mocht je komende periode huiswaarts keren breng dan maar een cargo van dat mooi weer spul mee naar België.
    "De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
    Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

    Comment


    • Re: Het weer weer.

      Oorspronkelijk geplaatst door Sultana Bekijk bericht
      Een leuk klimaat momenteel maar een minder leuk land --> Saoedi-Arabië
      Dan kunnen we niet eens zeggen: "Drink er eentje op onze kosten!"
      BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.5) - iPhone XR (iOS 17.5.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.8)

      Comment


      • Re: Het weer weer.

        16.6°C op het terras.
        In huis 23.2°.
        Ubi bene, ibi patria.
        BD0388BE
        Een website

        Comment


        • Re: Het weer weer.

          Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
          Dan kunnen we niet eens zeggen: "Drink er eentje op onze kosten!"
          Nee, tenzij alcoholvrij bier maar ik drink al geen bier met alcohol, waarom dan zonder . Op bepaalde plaatsen is er wel sandiki te krijgen, zeg maar Moonshine, maar dat is met je leven spelen. De bekende merken worden ook via Dubai binnengebracht, illegaal uiteraard, maar het is me allemaal het risico niet waard, ik zie liever geen gevangenis van binnen.

          Vandaag zijn we toch aan de 40°C gekomen en in juli/augustus wordt het een minder aangename ++50°C (maar dan ben ik hier niet meer )

          Comment


          • Re: Het weer weer.

            In RUSLAND is het ***** 30 graden !! En wij zitten hier in het midden van koud en regen.. en mijnen hond heeft weeral binnen gedaan ! Bah :/
            Mijn Website | Canon 5 D II - 5D - 35mm f1.4 - 135mm f2.0 - 24-105mm f4 - 70-200mm f2.8 IS - 580 ex en pijnlijke nek

            Comment


            • Re: Het weer weer.

              Het Weer:
              triest.
              grt,bouk.
              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

              Comment


              • Re: Het weer weer.

                13°C en regen.
                Luchtdruk daalt.
                Ubi bene, ibi patria.
                BD0388BE
                Een website

                Comment


                • Re: Het weer weer.

                  11°C en koud.
                  Nattigheid overal.
                  Ubi bene, ibi patria.
                  BD0388BE
                  Een website

                  Comment


                  • Re: Het weer weer.

                    Oorspronkelijk geplaatst door monstertruckess Bekijk bericht
                    In RUSLAND is het ***** 30 graden !! En wij zitten hier in het midden van koud en regen.. en mijnen hond heeft weeral binnen gedaan ! Bah :/
                    Droevig gesteld met ons huidige klimaat; het is reeds medio mei en heb mijn centrale verwarming op 22°C ingesteld, van een luchtig zomerjasje overgeschakeld
                    op een fleece trui en winterjas...

                    Niet alleen in Rusland is het mooi weer; een foto van de webcam in St. Johan in Tirol (AT) waar ze gisteren 22°C haalden... om stikjaloers op te zijn!
                    "De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
                    Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

                    Comment


                    • Re: Het weer weer.

                      wij willen zon! wij willen zon! wij willen zon!

                      en liefst 30°C in de schaduw a.u.b. !

                      maar wat krijgen we? regen, regen en nog eens regen met veel te frisse temperaturen?!
                      "De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
                      Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

                      Comment


                      • Re: Het weer weer.

                        't Is al lang geleden maar de twee laatste dagen heb ik het koud
                        13.2°C en regen, wat dacht je.
                        Ubi bene, ibi patria.
                        BD0388BE
                        Een website

                        Comment


                        • Re: Het weer weer.

                          G R U W E L I J K

                          Maar je zal zien: helemaal op het einde van de maand 2 dagen tegen de 30° en hop, de maand mei gaat in de statistieken als "geheel normaal".
                          BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                          Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                          Comment


                          • Re: Het weer weer.

                            Juust

                            Begin het ook beu te worden.

                            13°C.
                            Ubi bene, ibi patria.
                            BD0388BE
                            Een website

                            Comment


                            • Re: Het weer weer.

                              Ben juist terug thuis van een weekje Nieuwpoort.
                              De warmste dag was het er 14°, de koudste (vandaag) 11°.

                              't is VDK
                              perman
                              canon EOS 350D, EOS 60D en een beetje glaswerk

                              Comment


                              • Re: Het weer weer.

                                morgen ga ik 200 km rijden om zondagvroeg vlinders te fotograferen, t hotelletje lag toch al vast,
                                nu komt die regen waarschijnlijk alles verpesten, zal maar in bed blijven liggen zeker, pff

                                Comment

                                Working...
                                X