Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Het weer weer.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Het weer weer.

    actuele scherpe foto's per 15 minuten van de weersatelliet van Europa

    -----
    knudde.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • Re: Het weer weer.

      Ben zo pas met een bloemetje naar het kerkhof geweest. Ik had ook nog een
      thermoskan warme koffie mee, en twee doekjes om eens over die grafstenen
      te wrijven. Ze een beetje op te blinken. Jammer dat ik geen van de mensen
      ken die er liggen.

      Comment


      • Re: Het weer weer.

        Gisteren moest ik foto's maken van de eerste communie in de kerk, de hele week hadden ze slecht weer voorspeld, maar gelukkig was het gisteren wel heel mooi weer.
        Met slecht weer had ik problemen gehad om de groepsfoto te maken, en dan waren de andere foto's buiten minder goed geweest (terwijl de kinderen naar de kerk wandelen, en ook na de mis) .
        In de kerk is er ook meer licht als de zon schijnt, dan kan ik gemakkelijk foto's maken zonder flits.
        http://barthuysmans.smugmug.com/
        BD0338BE

        Comment


        • Re: Het weer weer.

          Oorspronkelijk geplaatst door doudeke Bekijk bericht
          Ben zo pas met een bloemetje naar het kerkhof geweest. Ik had ook nog een
          thermoskan warme koffie mee, en twee doekjes om eens over die grafstenen
          te wrijven. Ze een beetje op te blinken. Jammer dat ik geen van de mensen
          ken die er liggen.
          Ach, als je een paar keer gaat leer je ze wel kennen

          Hier is het koud, 13°C en grijs, met af en toe een drup die eruit valt. Verwarming maar weer een graadje hoger gezet, brrr.
          Groetjes,
          Dominic

          Comment


          • Re: Het weer weer.

            Zuid Frankrijk : 9°C, regen, stevig bewolkt, hagelstenen
            Pffft
            Nog nooit meegemaakt dat we in de maand Mei moeten stoken!
            Touch the Earth...Gently
            www.passionsenfrance.com

            Comment


            • Re: Het weer weer.

              Triestig...
              Kijk: http://www.facebook.com/photo.php?fb...type=1&theater

              Comment


              • Re: Het weer weer.

                Oorspronkelijk geplaatst door marie-anne Bekijk bericht
                Zuid Frankrijk : 9°C, regen, stevig bewolkt, hagelstenen
                Pffft
                Nog nooit meegemaakt dat we in de maand Mei moeten stoken!
                Eh bien voilà
                Mijn buren zijn van armoei terug gekeerd.
                Ze waren met motards. Temperaturen van ong. 15°C en dus te koud.
                Ubi bene, ibi patria.
                BD0388BE
                Een website

                Comment


                • Re: Het weer weer.

                  11°C en koud
                  Ubi bene, ibi patria.
                  BD0388BE
                  Een website

                  Comment


                  • Re: Het weer weer.

                    Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                    nog steeds.
                    grt,bouk.
                    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                    Comment


                    • Re: Het weer weer.

                      Hier 10° en om 5u30 is de regen met bakken uit de lucht gevallen.

                      Comment


                      • Re: Het weer weer.

                        Triestig! een mens gaat slapen, trekt 's anderdaags zijn rolluik omhoog en stelt vast dat het nog steeds regent?!!

                        maar er is, weeral eens, beterschap op komst vanaf volgende week.
                        "De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
                        Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

                        Comment


                        • Re: Het weer weer.

                          Sta me toe eens heel breed te glimlachen. Wanneer het dan beter wordt, mogen jullie eens lachen...
                          Panasonic Lumix FZ2000

                          Comment


                          • Re: Het weer weer.

                            Oorspronkelijk geplaatst door Kaneda Bekijk bericht
                            Sta me toe eens heel breed te glimlachen. Wanneer het dan beter wordt, mogen jullie eens lachen...
                            Ge kunt nu toch niet menen dat je het huidige weer aangenaam en leuk vind?!

                            Het regent al sedert een 10tal dagen, het is véél te fris voor de tijd v/h jaar, mensen snakken naar een beetje zon, de natuur staat enkele weken achter op schema,
                            vogels komen nog steeds af en aan gevlogen op zoek naar voedsel...
                            "De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
                            Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

                            Comment


                            • Re: Het weer weer.

                              Oorspronkelijk geplaatst door kirsten_dl Bekijk bericht
                              Ge kunt nu toch niet menen dat je het huidige weer aangenaam en leuk vind?!

                              Het regent al sedert een 10tal dagen, het is véél te fris voor de tijd v/h jaar, mensen snakken naar een beetje zon, de natuur staat enkele weken achter op schema,
                              vogels komen nog steeds af en aan gevlogen op zoek naar voedsel...
                              Nou ja, mag wel wat minder regenen, maar voor de rest, prima qua temperatuur voor mij.
                              Panasonic Lumix FZ2000

                              Comment


                              • Re: Het weer weer.

                                Voor mij eigenlijk net andersom: "I'm singing in the rain...", maar liefst rond de 20-22°C.
                                BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.5) - iPhone XR (iOS 17.5.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.8)

                                Comment

                                Working...
                                X