Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Het weer weer.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Het weer weer.

    Oorspronkelijk geplaatst door kirsten_dl Bekijk bericht
    Jawel hé Theo, da's een algemene repetitie op wat komen gaat; doodnormale en typisch Belgische zomermaanden...
    Haha, ja juist
    1°C en lichte regen & sneeuw.
    Ubi bene, ibi patria.
    BD0388BE
    Een website

    Comment


    • Re: Het weer weer.

      2° en er valt wat miezerige regen
      perman
      canon EOS 350D, EOS 60D en een beetje glaswerk

      Comment


      • Re: Het weer weer.

        Mijn twee Leo's zijn aan hun jaarlijkse voorjaarsrui begonnen en de vogels zingen 's avonds de lente tegemoet. Ja ja, de lente maakt stilletjes aan haar intrede .
        Bedankt koning winter voor enkele mooie winterdagen, al waren ze wel haast op één hand te tellen.
        Maar genoeg is genoeg, geniet nu maar van een hele lange vakantie, je hebt het echt wel verdiend .
        Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

        Comment


        • Re: Het weer weer.

          -1 tot 2°C.
          Grijze lucht.
          Ubi bene, ibi patria.
          BD0388BE
          Een website

          Comment


          • Re: Het weer weer.

            Wij hebben 2° en grijs momenteel , maar we zijn hoopvol.(is niet gemakkelijk nu onze link met God is weggevallen, paus is op rust )

            Comment


            • Re: Het weer weer.

              nu grijs en maar 5 graden.
              maar als ik de berichten moet geloven.....12/15 graden volgende week,.
              grt,bouk.
              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

              Comment


              • Re: Het weer weer.

                Hier nu 19° in de schaduw, geen wolkje aan de lucht en volledig windstil.
                Einde van de maand kom ik een maandje naar België ....... op zomerbanden.

                Comment


                • Re: Het weer weer.

                  Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                  nu grijs en maar 5 graden.
                  maar als ik de berichten moet geloven.....12/15 graden volgende week,.
                  grt,bouk.
                  Voor velen, maar niet voor mij, helaas van korte duur...
                  Laat de Hawaï shirts, bermuda's en slippers nog maar effe in de kast liggen want de tweede week van maart komt een Scandi-hoog onze richting uit.
                  Dat zal heel koude temperaturen met zich meebrengen, overdag rond het vriespunt en 's nachts tot -5°C met kans op ijsdagen.

                  koning Winter geeft zich niet zomaar gewonnen!
                  "De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
                  Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

                  Comment


                  • Re: Het weer weer.

                    Oorspronkelijk geplaatst door kirsten_dl Bekijk bericht
                    Dat zal heel koude temperaturen met zich meebrengen, overdag rond het vriespunt en 's nachts tot -5°C met kans op ijsdagen.

                    koning Winter geeft zich niet zomaar gewonnen!

                    Hopelijk niet meer dan een laatste stuiptrekking met, volgens het KMI, temperaturen overdag rond 5°C en 's nachts rond het vriespunt.
                    ik zal de lente volgende week alvast met open armen ontvangen en wat de week erop volgt zien we dan wel weer.
                    Hoop echt wel dat er geen laat winteroffensief op komst is want dat zou nare gevolgen kunnen hebben voor de landbouw en in het bijzonder voor de fruitteelt.
                    Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

                    Comment


                    • Re: Het weer weer.

                      We gaan het zien!

                      Maar van een blijvend lenteweertje geloof ik niet veel en heb ik sterk mijn twijfels rond;
                      als ik zie en vaststel hoe de vogeltjes nog dagelijks aan een hels tempo hun voorraad voedsel komen plunderen op mijn voedertafels...
                      "De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
                      Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

                      Comment


                      • Re: Het weer weer.

                        volop zon maar nog wel koud..3 graden.
                        auto was nog bevroren maar begint nu te ontdooien.
                        straks een stukje rijden en kijken of we wat foto,s kunnen nemen.
                        geen wolken, wordt dus aanpassen.
                        grt,bouk.
                        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                        Comment


                        • Re: Het weer weer.

                          9°C en zon.
                          Terraswaarde: 12.8 °C.
                          Ubi bene, ibi patria.
                          BD0388BE
                          Een website

                          Comment


                          • Re: Het weer weer.

                            amaai mijn ogen, zoveel zonlicht ben ik niet meer gewend hoor...

                            Mooi weertje vandaag, het lijkt wel hoogzomer in België
                            "De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
                            Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

                            Comment


                            • Re: Het weer weer.

                              We hebben hier de zonneluifel moeten uitlaten, want het werd veel te warm (en te licht) in onze living!
                              BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.5) - iPhone XR (iOS 17.5.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.8)

                              Comment


                              • Re: Het weer weer.

                                Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
                                We hebben hier de zonneluifel moeten uitlaten, want het werd veel te warm (en te licht) in onze living!
                                Muckle bari
                                Met de zonnebril op voor de computer zitten
                                Ubi bene, ibi patria.
                                BD0388BE
                                Een website

                                Comment

                                Working...
                                X