Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
VZW-leden: Je vindt hier de uitnodiging voor de (online) Algemene Vergadering op 28 december 2024.
"De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen." Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.
Vanmorgen was het frisjes toen ik naar het werk vertrok op de fiets, maar tegen dat ik op het werk aankwam was ik toch aan het zweten.
Zo koud was het dan toch ook niet.
Er lag wel een heel dun laagje ijs op de vaart, dat heb ik deze winter nog niet gezien.
Oorspronkelijk geplaatst door Black B@nditBekijk bericht
Vanmorgen was het frisjes toen ik naar het werk vertrok op de fiets, maar tegen dat ik op het werk aankwam was ik toch aan het zweten.
Zo koud was het dan toch ook niet.
Er lag wel een heel dun laagje ijs op de vaart, dat heb ik deze winter nog niet gezien.
Koud? maar nee gij, gewoon een klein beetje fris aan de vis... vrij normaal voor deze tijd v/h jaar imho... maar we zijn het niet meer gewoon hé...
binnen enkele weken vertrek ik richting Alpen, wat mij betreft mag de koudegolf nog een beetje aanslepen zodat ik kan wennen aan de vriestemperaturen.
Heb vanochtend op de webcam van het skiparadijs waar wij naartoe gekeken, het was daar omstreeks 09u30 een frisse -27°C
Verschrikkelijk koud toch hier hé...
"De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen." Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.
Ik ben er maar zeven jaar geleden aan begonnen...aan de harmonie. Ben wel muziekaal aangelegd (altijd dj geweest)..ik ken geen noot muziek, maar ken wel ritme.. 'k doe daardoor klein slagwerk. Van triangel tot symbaal over de bongo's en de bonga's, de tambourein en de maracassen met in de spaanse ritmes de castagnetten...maar geen klokkenspel, xylofoon of dergelijk (daar moet je wel noten voor kunnen lezen).
Eerst was partituren lezen een geseling, maar dat leer je wel vlug hoor, als je zelf een beetje meewil. Eigenlijk is muziek wiskunde, tellen en rekenen.
En jij? Nu gestopt? Geen asem meer? Of genen tijd?
perman
canon EOS 350D, EOS 60D en een beetje glaswerk
Ik ben er maar zeven jaar geleden aan begonnen...aan de harmonie. Ben wel muziekaal aangelegd (altijd dj geweest)..ik ken geen noot muziek, maar ken wel ritme.. 'k doe daardoor klein slagwerk. Van triangel tot symbaal over de bongo's en de bonga's, de tambourein en de maracassen met in de spaanse ritmes de castagnetten...maar geen klokkenspel, xylofoon of dergelijk (daar moet je wel noten voor kunnen lezen).
Eerst was partituren lezen een geseling, maar dat leer je wel vlug hoor, als je zelf een beetje meewil. Eigenlijk is muziek wiskunde, tellen en rekenen.
En jij? Nu gestopt? Geen asem meer? Of genen tijd?
Ik zal je eens wat zeggen
Zal ong. 12 geweest zijn toen ik notenleer kreeg.
De dirigent was Jacky Ubaghs uit Stokkem (Dilsen).
Knappe gast!
Ik heb meegedaan aan de bloemen corso in Rijsel en nog van die dingen.
Sinds 33 jaar geen instrument meer aangeraakt > werk ed. en iets te weinig tijd en andere zorgen
Ik heb wel op punt gestaan om zelf te dirigeren...(echt, gene zever hoor).
Daartoe kreeg ik de kans in.... Aalter.
Zeer goede harmonie met een "pak" aan instrumenten enz. enz.
En met een aantal zeer getalenteerde muzikanten.
Maar ja, begin maar elke week vanuit Hasselt naar Aalter te crossen.
Comment