Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Tour 2010

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Tour 2010

    Oorspronkelijk geplaatst door sorrow Bekijk bericht
    Dat is nog niet alles, clenbuterol in kleine hoeveelheden kan ook wijzen op het eten van vlees van vee dat behandeld is geweest met clenbuterol.
    klopt..het zit in paardenvlees van paarden die behandeld zijn tegen astma.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • Re: Tour 2010

      Het lijkt me eigenaardig dat de dopingcontrole dit product enkel heeft gevonden
      tijdens de Tour.
      En enkel bij Contador.
      Het IS een verboden middel, geen discussie mogelijk.
      En het is een grote schande als de producent van de voedingssupplementen nalatig is geweest.

      Pure clenbuterol toevoegen aan deze supplementen sluit ik uit want dat zou pas
      een echte misdaad zijn.
      Ubi bene, ibi patria.
      BD0388BE
      Een website

      Comment


      • Re: Tour 2010

        Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
        En de leverancier van deze voedingssupplementen kan zich verantwoorden voor het gerecht. Daaruit moet volgen dat deze leverancier levenslang verbod krijgt om nog ooit voedingssupplementen te produceren of te verkopen.


        Bier is ook geen verboden product, toch worden er veel gepakt als ze het gedronken hebben.
        Canon EOS Digital
        BD0479BE

        Comment


        • Re: Tour 2010

          Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht


          Bier is ook geen verboden product, toch worden er veel gepakt als ze het gedronken hebben.
          Wie praat hier over GEEN VERBODEN producten VerSeg

          Bier is niet verboden, dat klopt.
          Het is de wetgeving die bepaalt wie of wanneer iemand moet gepakt worden.

          Bij clenbuterol is er geen tolerantie.
          Het middel is ook verre van echt probaat bij mensen....
          Een detail: het product is ook maar beperkt houdbaar.

          Ik lees in de krant dat men denkt aan een voedselvergiftiging.
          Dus die vergiftiging treft enkel Contador en niet de rest van zijn entourage?
          Dus de kans is groot dat Contador ergens in juli veel paardenvlees heeft gegeten
          Last edited by theokus; 30 september 2010, 11:12.
          Ubi bene, ibi patria.
          BD0388BE
          Een website

          Comment


          • Re: Tour 2010

            1 keer een andere kok en het gaat fout.......ik geloof er niks van.
            grt,bouk.
            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

            Comment


            • Re: Tour 2010

              Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
              Het lijkt me eigenaardig dat de dopingcontrole dit product enkel heeft gevonden
              tijdens de Tour.
              En enkel bij Contador.
              Het IS een verboden middel, geen discussie mogelijk.
              En het is een grote schande als de producent van de voedingssupplementen nalatig is geweest.

              Pure clenbuterol toevoegen aan deze supplementen sluit ik uit want dat zou pas
              een echte misdaad zijn.
              1. Indien vervuild voedingssupplement, waarom heeft enkel Contador het dan en niemand anders van zijn ploeg.
              2. Keisse is voor hetzelfde VEROORDEELT, nu, omdat het Contador is, gaan ze ff onderzoeken, maar toen Keisse dat vroeg kon het niet????
              3. Contador is al eerder in connectie gebracht met Fuentes....
              4. Contador heeft voor Discovery gefietst... net zoals bekende zondaar Landis en vermoedelijke zondaar Armstrong....

              Allemaal wat veel toevalligheden
              Mijn Blog
              D3100 - AF-S DX Nikkor 18-55 mm - AF-S DX NIKKOR 55-300mm f/4.5-5.6G ED VR -Nikkor AF-S 35mm f/1.8 G DX

              Comment


              • Re: Tour 2010

                Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                1 keer een andere kok en het gaat fout.......ik geloof er niks van.
                grt,bouk.
                Tja bouk, ik weet niet echt wat je nu precies bedoelt

                Het is typisch dat degenen die in het nadeel zijn steeds twijfel proberen te zaaien.
                De creativiteit die ze dan hier aan de dag leggen is bewonderenswaardig en zelfs
                zéér leuk
                Ubi bene, ibi patria.
                BD0388BE
                Een website

                Comment


                • Re: Tour 2010

                  Oorspronkelijk geplaatst door Biohazard79 Bekijk bericht
                  1. Indien vervuild voedingssupplement, waarom heeft enkel Contador het dan en niemand anders van zijn ploeg.
                  2. Keisse is voor hetzelfde VEROORDEELT, nu, omdat het Contador is, gaan ze ff onderzoeken, maar toen Keisse dat vroeg kon het niet????
                  3. Contador is al eerder in connectie gebracht met Fuentes....
                  4. Contador heeft voor Discovery gefietst... net zoals bekende zondaar Landis en vermoedelijke zondaar Armstrong....

                  Allemaal wat veel toevalligheden
                  Lees mijn #109.
                  Ik ben het met jou eens.
                  En ik heb met opzet niet geargumenteerd TEGEN Contador
                  Ubi bene, ibi patria.
                  BD0388BE
                  Een website

                  Comment


                  • Re: Tour 2010

                    Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                    Tja bouk, ik weet niet echt wat je nu precies bedoelt

                    Het is typisch dat degenen die in het nadeel zijn steeds twijfel proberen te zaaien.
                    De creativiteit die ze dan hier aan de dag leggen is bewonderenswaardig en zelfs
                    zéér leuk
                    verkaring van Contador is; dat hij vlees had gegeten wat door de hotel kok was bereid en niet door de toen afwezige Teamkok.
                    hoe krijg je het in je hoofd, om als zo,n groot team je eten te laten bereiden door een hotelkok.
                    grt,bouk.
                    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                    Comment


                    • Re: Tour 2010

                      Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                      verkaring van Contador is; dat hij vlees had gegeten wat door de hotel kok was bereid en niet door de toen afwezige Teamkok.
                      hoe krijg je het in je hoofd, om als zo,n groot team je eten te laten bereiden door een hotelkok.
                      grt,bouk.
                      Contador is EIND augustus op de hoogte gesteld dat hij in JULI betrapt geweest is...
                      weet jij dan nog wat je vorige maand, laat ons zeggen de 30ste augustus gegeten hebt???
                      En dan nog iets volledig anders dan je ploegmaats want die waren clean...

                      andere verklaring, van een dopingjager:
                      Dopingexpert Rasmus Damsgaard heeft een ander gedacht over de positieve dopingtest van Alberto Contador in de voorbije Tour de France. "Vervuilde voeding? Niets van, waarschijnlijk is Alberto Contador onvoorzichtig geweest bij een bloedtransfusie", zegt de Deense dopingjager aan TV 2 Sporten.

                      "Op de rustdag heeft hij zichzelf met lichaamseigen bloed ingespoten, dat enkele maanden eerder was afgetapt. Destijds zal in zijn urine clenbuterol hebben gezeten. De enige andere mogelijkheid is dat het dopinglab fouten heeft gemaakt bij het testen van het A- en B-staal. Schier onmogelijk. Dit is vergelijkbaar met wat Floyd Landis heeft meegemaakt."
                      Zowiezo, het Wada stelt dat een renner verantwoordelijk is voor alles wat in zijn lichaam bevindt, ze hebben een chinees voor hetzelfde veroordeelt, Keisse ook enz....
                      En nu is het dé Tourwinnaar, pech, maar schorsen
                      Mijn Blog
                      D3100 - AF-S DX Nikkor 18-55 mm - AF-S DX NIKKOR 55-300mm f/4.5-5.6G ED VR -Nikkor AF-S 35mm f/1.8 G DX

                      Comment


                      • Re: Tour 2010

                        Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                        verkaring van Contador is; dat hij vlees had gegeten wat door de hotel kok was bereid en niet door de toen afwezige Teamkok.
                        hoe krijg je het in je hoofd, om als zo,n groot team je eten te laten bereiden door een hotelkok.
                        grt,bouk.
                        Dat argument is snel te achterhalen he bouk: effe vragen in dat hotel.
                        Maar daar zijn dan ook weer een paar zaken mogelijk
                        Ubi bene, ibi patria.
                        BD0388BE
                        Een website

                        Comment

                        Working...
                        X