Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Tour 2010

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: Tour 2010_Gisteren met Freek de Jonghe

    Wat was dat gisteren.... zo zie je dat Hollanders niet verlegen zijn om op de buis te komen... Hij heeft een huisje daar in de bergen vertelde ie gisteren... hij kan er beter in blijven zitten en niet meer buiten komen en eerst eens leren zingen en gitaar spelen en dan combineren...
    Canon Eos 30D - Lumix DMC-TZ5EG-S / Tamron 17-50-2.8 / Vivitar 100-400 • Imac 24inch • The right to fail is the essence of creativity ! • http://timwilmsen.blogspot.com

    Comment


    • #32
      Re: Tour 2010

      Freek zou nu misschien beter een liedje componeren voor Oranje, ipv te bleiten over iets dat hij toch niet begrijpt.
      Minder glas dan vroeger, maar beter.

      Comment


      • #33
        Re: Tour 2010

        Oorspronkelijk geplaatst door Johnny K Bekijk bericht
        Gisteren studio sport op NL met Mart Smeets
        woehahahahhaha effe een buitje op hun kop
        Op 3 min een tent erboven en dan na 10 min met alleman vasthouden of ze was weg

        En die bus van sky
        Zo rijden ze nog niet voor op reis te gaan
        Mooi om te zien he Johnny
        Ubi bene, ibi patria.
        BD0388BE
        Een website

        Comment


        • #34
          Re: Tour 2010

          Die "elleboogbreuk" van Evans zal volgens mij toch maar "een breukje" of "een barstje" zijn.
          Het is menselijk gezien onmogelijk om zoals vandaag 200km te klimmen en dalen in de Alpen met een echte breuk. ONMOGELIJK !!!!
          Hij zal wel iets mankeren maar dat wordt nu als ekskuus gebruikt om zijn nederlaag te verklaren.

          Comment


          • #35
            Re: Tour 2010

            Oorspronkelijk geplaatst door willyB Bekijk bericht
            Die "elleboogbreuk" van Evans zal volgens mij toch maar "een breukje" of "een barstje" zijn.
            Het is menselijk gezien onmogelijk om zoals vandaag 200km te klimmen en dalen in de Alpen met een echte breuk. ONMOGELIJK !!!!
            Hij zal wel iets mankeren maar dat wordt nu als ekskuus gebruikt om zijn nederlaag te verklaren.
            Flauw, zéér flauw. Het is al langer geweten dat renners uit een héél speciaal hout zijn gesneden en niet zijn zoals die luxe voetballertjes die weer "potten hebben gebroken" op het WK. Als je alleen al ziet met wat voor een schaafwonden velen zitten opgezadeld en toch verder rijden. Voor mij is wielrennen de zwaarste sport die er bestaat. Elke dag 4-5 hr in het zadel, en niet om te wandelen. Je moet het maar doen.
            Mvg.
            Robert
            Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

            Comment


            • #36
              Re: Tour 2010

              Oorspronkelijk geplaatst door Hasseltenaar Bekijk bericht
              Flauw, zéér flauw. Het is al langer geweten dat renners uit een héél speciaal hout zijn gesneden en niet zijn zoals die luxe voetballertjes die weer "potten hebben gebroken" op het WK. Als je alleen al ziet met wat voor een schaafwonden velen zitten opgezadeld en toch verder rijden. Voor mij is wielrennen de zwaarste sport die er bestaat. Elke dag 4-5 hr in het zadel, en niet om te wandelen. Je moet het maar doen.
              In de Avondetappe (NOS) sprak men er ook over.
              Michael Boogerd doet geen uitspraak maar zegt wel dat hij het zich moeilijk kan voorstellen.
              Bij een echte breuk kan dit niet, zei hij.

              ps. Het zou kunnen dat Stijn Devolder naar Rabo gaat
              Ubi bene, ibi patria.
              BD0388BE
              Een website

              Comment


              • #37
                Re: Tour 2010

                zit ik hier op het verkeerde forum?
                grts Peter
                BD1754BE / Body & glass

                Comment


                • #38
                  Re: Tour 2010

                  Oorspronkelijk geplaatst door Peter EOS-500D Bekijk bericht
                  zit ik hier op het verkeerde forum?
                  Voor iemand uit Oud-Turnhout?
                  Maar neen
                  Ubi bene, ibi patria.
                  BD0388BE
                  Een website

                  Comment


                  • #39
                    Re: Tour 2010

                    dan ben ik gerust......lol
                    grts Peter
                    BD1754BE / Body & glass

                    Comment


                    • #40
                      Re: Tour 2010

                      Oorspronkelijk geplaatst door Peter EOS-500D Bekijk bericht
                      dan ben ik gerust......lol
                      Turnhout was in mijn jeugd zo goed als mijn 2de verblijf
                      Ubi bene, ibi patria.
                      BD0388BE
                      Een website

                      Comment


                      • #41
                        Re: Tour 2010

                        Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                        Turnhout was in mijn jeugd zo goed als mijn 2de verblijf
                        In 't gevang gezeten?

                        grapje hoor......
                        grts Peter
                        BD1754BE / Body & glass

                        Comment


                        • #42
                          Re: Tour 2010

                          Oorspronkelijk geplaatst door Peter EOS-500D Bekijk bericht
                          In 't gevang gezeten?

                          grapje hoor......
                          Familie he Peter.
                          (Een "speciale" tante. En een neef die directeur van een school is
                          Ubi bene, ibi patria.
                          BD0388BE
                          Een website

                          Comment


                          • #43
                            Re: Tour 2010

                            Zelf ook gekoerst en aan veldrijden gedaan. 4 jaar geleden sleutelbeen gebroken op training. was zo'n 20 km verwijderd van thuis... ook nog naar huis gefietst. Inderdaad je hebt verschillende breuken en verschillen allemaal van pijn... heb toen ook afgezien ook al verschillende keren onderuit gegaan... even "tandenbijten" en terug zadel op en doorfietsen.

                            T
                            Canon Eos 30D - Lumix DMC-TZ5EG-S / Tamron 17-50-2.8 / Vivitar 100-400 • Imac 24inch • The right to fail is the essence of creativity ! • http://timwilmsen.blogspot.com

                            Comment


                            • #44
                              Re: Tour 2010

                              Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                              Familie he Peter.
                              (Een "speciale" tante. En een neef die directeur van een school is

                              Ik dacht dat Turnhout en Oud-Turnhout niet samen gingen ?


                              Enfin back on topic: vandaag erg genoten van Mario Aerts en Dries Devenyns. Spijtig dat ze het niet hebben kunnen afmaken.
                              Nog steeds wachten op de eerste Belgische etappezege.

                              Comment


                              • #45
                                Re: Tour 2010

                                Oorspronkelijk geplaatst door StevenVH Bekijk bericht
                                Nog steeds wachten op de eerste Belgische etappezege.
                                Al moet ik zeggen dat de Belgen dit jaar toch wel heel verdienstelijk zijn geweest.
                                Winnen is plezant, maar een Belg mee vooraan zien in de cols is dat al evenzo.
                                Minder glas dan vroeger, maar beter.

                                Comment

                                Working...
                                X