Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Tour 2010

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #46
    Re: Tour 2010

    inderdaad de belgen kleuren de etappes.
    eigenlijk de 2 belgische ploegen, en dit voor het eerst in jaren de lotto en quickstep iedere rit volk meehebben in een ontsnapping en beide ploegen sprokkelen mooie resultaten.
    nikon stuff

    Comment


    • #47
      Re: Tour 2010

      Renshaw mag naar huis gaan.
      Ubi bene, ibi patria.
      BD0388BE
      Een website

      Comment


      • #48
        Re: Tour 2010

        Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
        Renshaw mag naar huis gaan.
        Zwaar verdict voor een klassebak. Maar misschien wel terecht. Ik begrijp eigenlijk niet waarvoor die kopstootjes nodig waren.

        En aan Cavendish is niks te doen, ze geraken niet eens aan zijn achterwiel! Zonder twijfel de snelste man op aarde (op een fiets in de sprint wel te verstaan).

        Comment


        • #49
          Re: Tour 2010

          eens goed herkijken, loyd starte met renshaw wet te duwen.
          hij verdedigde volgens mij, alleen iets te fanatiek.
          persoonlijk til ik iets zwaarder aan't hinderen van farrar! der zat meer in voor hem
          nikon stuff

          Comment


          • #50
            Re: Tour 2010

            Oorspronkelijk geplaatst door david_ve Bekijk bericht
            hij verdedigde volgens mij, alleen iets te fanatiek.
            De man had dus beter meegedaan met het Engelse elftal
            Minder glas dan vroeger, maar beter.

            Comment


            • #51
              Re: Tour 2010

              Kleine tip voor renshaw, slaag in het vervolg met u voorwiel want dat mag blijkbaar wél !!
              Look,i'm not an intellectual-i just take pictures .

              Comment


              • #52
                Re: Tour 2010

                Oorspronkelijk geplaatst door simpson Bekijk bericht
                Kleine tip voor renshaw, slaag in het vervolg met u voorwiel want dat mag blijkbaar wél !!
                Yep, liefst in volle sprint
                Ubi bene, ibi patria.
                BD0388BE
                Een website

                Comment


                • #53
                  Re: Tour 2010

                  Zijn 2 dingen in die sprint die niet mogen.
                  Koppeke gebruiken en ene de pas afsnijden en naar de dranghekken drummen.
                  Mag toch niet veel meer in de tour he, ze kunnen niks verdragen

                  Vandaag goede Jurgen VDB gezien waar zelfs Andy S achter moest blijven
                  Kijk al uit naar zondag aankomst op Ax 3 Domaines 2 heuveltjes in de weg
                  Eentje die hoger is en dus buiten categorie is vergelijkbaar met de muur van Geraardsbergen
                  En de laatste cat1 dus vergelijkbaar met de oude kwaremont

                  Hoop dat de spetters er vanaf vliegen maar vrees dat ze allen bang zijn om teveel te verliezen.

                  Comment


                  • #54
                    Re: Tour 2010

                    Oorspronkelijk geplaatst door Johnny K Bekijk bericht
                    Zijn 2 dingen in die sprint die niet mogen.
                    Koppeke gebruiken en ene de pas afsnijden en naar de dranghekken drummen.
                    Mag toch niet veel meer in de tour he, ze kunnen niks verdragen

                    Vandaag goede Jurgen VDB gezien waar zelfs Andy S achter moest blijven
                    Kijk al uit naar zondag aankomst op Ax 3 Domaines 2 heuveltjes in de weg
                    Eentje die hoger is en dus buiten categorie is vergelijkbaar met de muur van Geraardsbergen
                    En de laatste cat1 dus vergelijkbaar met de oude kwaremont

                    Hoop dat de spetters er vanaf vliegen maar vrees dat ze allen bang zijn om teveel te verliezen.
                    Die Jurgen is wel goed ja
                    Nog eens een Belg die meedoet in de bergen.
                    Ubi bene, ibi patria.
                    BD0388BE
                    Een website

                    Comment


                    • #55
                      Re: Tour 2010

                      yep onze jurgen deed het verdorie goe!
                      zelf de groten ZIJN tempo opleggen, tempo drukken omdat je een aanval verwacht en dan nog kunnen reageren ook!
                      lang geleden da we nog zo'n belg in de tour gehad hebben, da belooft voor de rest
                      nikon stuff

                      Comment


                      • #56
                        Re: Tour 2010

                        Oorspronkelijk geplaatst door david_ve Bekijk bericht
                        yep onze jurgen deed het verdorie goe!
                        zelf de groten ZIJN tempo opleggen, tempo drukken omdat je een aanval verwacht en dan nog kunnen reageren ook!
                        lang geleden da we nog zo'n belg in de tour gehad hebben, da belooft voor de rest

                        Jurgen idd zeer goed! Proficiat voor de Morkhovenaar.

                        Maar wat Contador daar heel even liet zien (dat was precies Cavendish in de laatste 100m ) die spurtte werkelijk bergop. Volgens mij gaat daar maar weinig aan te doen zijn als het er echt op aankomt. Spijtig dat ik net nu zondag en maandag weg van huis ben, nu kan ik die mooie ritten niet zien, hopelijk is het morgen ook weer smullen, dan heb ik nenminste nog iets gezien.

                        Comment


                        • #57
                          Re: Tour 2010

                          Oorspronkelijk geplaatst door StevenVH Bekijk bericht
                          Jurgen idd zeer goed! Proficiat voor de Morkhovenaar.

                          Maar wat Contador daar heel even liet zien (dat was precies Cavendish in de laatste 100m ) die spurtte werkelijk bergop. Volgens mij gaat daar maar weinig aan te doen zijn als het er echt op aankomt. Spijtig dat ik net nu zondag en maandag weg van huis ben, nu kan ik die mooie ritten niet zien, hopelijk is het morgen ook weer smullen, dan heb ik nenminste nog iets gezien.
                          Ik vrees ervoor. Morgen zullen ze zich redelijk gedeisd houden want er staan nog 4 zware Pyreneeënritten te wachten.
                          Volgens mij wordt het echt een secondenspel. Schleck en Contador zijn bergop elkaar waard.
                          Voor Van Den Broeck zal het erop aankomen nog wat tijd te pakken in de bergen want zijn directe concurrenten (Mensjov, Leipheimer) zijn betere tijdrijders.
                          Hij heeft toch veel progressie gemaakt in de laatste paar jaar. Chapeau.
                          Het waarneembare is slechts een schijn van de realiteit

                          Comment


                          • #58
                            Re: Tour 2010

                            Wat vonden de mensen hier van het Andy probleem,
                            terecht dat Alberto door reed of getuigt dit niet van veel fair play???
                            Want wat mij opviel was dat bij de demarrage van Andy Alberto moest passen.


                            Jurgen goed mee op de voorste gelederen
                            Andy boos beloofd vuurwerk te geven


                            Zo zien we nog eens koers in de koers

                            Comment


                            • #59
                              Re: Tour 2010

                              terrecht doorgereden hoor, al een ieder op elkaar gaat wachten bij pech....kon de Tour wel eens erg lang duren.
                              grt,bouk.
                              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                              Comment


                              • #60
                                Re: Tour 2010

                                Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                                terrecht doorgereden hoor, al een ieder op elkaar gaat wachten bij pech....kon de Tour wel eens erg lang duren.
                                grt,bouk.
                                Perfect verwoord !
                                BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                                Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                                Comment

                                Working...
                                X