Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Snelheid Telenet: weer niet goed.

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Snelheid Telenet: weer niet goed.

Oorspronkelijk geplaatst door cossiemen Bekijk bericht
    ... en daar betaal ik maandelijks net geen 60€ voor...
    Ook problemen met de handrem?
    Vriendelijke groet,

Jos

Comment

Is wel op het werk. Een gewone VDSL 2 aansluiting (Favorite).
      Daar betalen we dus minder dan 43 € voor...

Vroeger zaten we nog op een ADSL GO, maar die kon je een tijdje geleden quasi gratis upgraden (zelf de BBox 2 was gratis)...

Telenet is ietske rapper, behalve voor de upload : en dat is nu net wat we meest gebruiken (om tekeningen door te sturen en zo...). Hier geen klagen over Belgacom.
      Groeten,

Polleke

Comment

en daar betaal ik maandelijks net geen 60€ voor...
        En wat houdt je tegen om Belgacom buiten te gooien?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk bericht
          En wat houdt je tegen om Belgacom buiten te gooien?
          veranderen van e-mailadressen + gebruiksvriendelijkheid Belgacom TV + combinatie
          gsm, TV en internet...

ben al 15 jaar Belgacom klant dus zie er tegenop om mijn e-mailadressen aan te passen
          of zelfs te veranderen.
          "De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
          Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

Comment

veranderen van e-mailadressen + gebruiksvriendelijkheid Belgacom TV + combinatie
            gsm, TV en internet...

ben al 15 jaar Belgacom klant dus zie er tegenop om mijn e-mailadressen aan te passen
            of zelfs te veranderen.
            Da's toch geen reden: ik denk dat Telenet een heel stuk gebruiksvriendelijker is.
            De post naar je oud e-mailadres kan je nog een tijdje ontvangen dacht ik en intussen is iedereen verwittigd dat je een ander adres hebt.

Ik zou al beginnen met te dreigen om op te stappen als hun product niet beter wordt, kans dat dat al helpt.
            BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
            Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
              Da's toch geen reden: ik denk dat Telenet een heel stuk gebruiksvriendelijker is.
              De post naar je oud e-mailadres kan je nog een tijdje ontvangen dacht ik en intussen is iedereen verwittigd dat je een ander adres hebt.

Ik zou al beginnen met te dreigen om op te stappen als hun product niet beter wordt, kans dat dat al helpt.
              Kijk, een aantal vriendinnen, kennissen en familieleden hebben de overstap gemaakt van
              Teleslet naar Belgacom omdat ze de dure facturen, slechte service, trage verbindingen en wat weet-ik-nog-allemaal toestanden grondig beu waren...

't zal dus overal wel iets zijn, voorlopig blijf ik bij Belgacom maar maandag a.s.
              wel eens polsen bij de Klantendienst en een woordje uitleg vragen.
              "De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
              Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

Comment

BTW .. repeat ...speedtest.net deugt voor geen draad .. indien wel dan heb ik een "knallijntje!!!" LOL!

met google chrome

met Firefox

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bottie Bekijk bericht

Intussen is de laptop via WIFI (2.4gHz) een synchro aan het doen met de Readynas beneden in de kelder, ik zit nu op de PC die via WIFI (5gHz) verbonden is met dezelfde router (Netgear WNDR3700).
                  Goed hoor, maar ik heb de race om het beste pakket (ttz snelste en grootste limiet) ondertussen opgegeven. Jij betaalt een klad meer nu hé. Ik ben goedkoper af en heb ook meer dan ik vroeger had. En die snelheid haal je naar de server wel, maar als je naar en site surft, kan dat al wel eens terugvallen. Maar goed, ieder zijne meug.
                  Foto's tonen niet de werkelijkheid, maar de werkelijkheid van de fotograaf.
                  www.musicinframe.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Yourt Bekijk bericht
                    Goed hoor, maar ik heb de race om het beste pakket (ttz snelste en grootste limiet) ondertussen opgegeven. Jij betaalt een klad meer nu hé. Ik ben goedkoper af en heb ook meer dan ik vroeger had. En die snelheid haal je naar de server wel, maar als je naar en site surft, kan dat al wel eens terugvallen. Maar goed, ieder zijne meug.

Ik betaal meer, dat klopt. Maar in die prijs zit ook een vast IP-adres en andere 'opties'

Maaaaaaar ...ik (ook de mensen aan de andere kant van de lijn) bespaar me heel wat tijd tijdens het on-line-werken (ik gebruik dit niet enkel voor het standaard internetgebruik ...)
                    Last edited by Bottie; 6 augustus 2010, 23:19.
                    My Aviation-pictures: https://goo.gl/tKqrPg

Comment

Goldshake+
                      router en test op wifi laptop
                      550D - Canon 15-85 f/3.5-5.6 IS USM - Tamron SP 90 mm F2.8 Di VC USD Macro 1:1 - Tamron SP 70 300 mm f4 5.6 di vc usd
                      http://www.photos-by-gianni.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bottie Bekijk bericht
                        Ik betaal meer, dat klopt. Maar in die prijs zit ook een vast IP-adres en andere 'opties'

Maaaaaaar ...ik (ook de mensen aan de andere kant van de lijn) bespaar me heel wat tijd tijdens het on-line-werken (ik gebruik dit niet enkel voor het standaard internetgebruik ...)
                        Ik denk dat ik ondertussen al meer dan een jaar hetzelfde dynamisch IP adres heb, zelf donderdag na het vervangen van mijn modem door een eurodocsis heb ik nog steeds hetzelfde..

Een mens vraagt zich af waarom hij nog een dyndns zou registreren
                        ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Destn Bekijk bericht
                          Ik denk dat ik ondertussen al meer dan een jaar hetzelfde dynamisch IP adres heb, zelf donderdag na het vervangen van mijn modem door een eurodocsis heb ik nog steeds hetzelfde..

Een mens vraagt zich af waarom hij nog een dyndns zou registreren

Dat klopt, maar ik heb ook bepaalde poorten nodig die bij een 'gewoon' (om het zo oneerbiedig te zeggen) abonnement niet open zijn
                          My Aviation-pictures: https://goo.gl/tKqrPg

Comment

D700 met MB-D10, Nikon 85mm 1.8 G, Nikon 70-300 VR

Comment

D700 met MB-D10, Nikon 85mm 1.8 G, Nikon 70-300 VR

Comment

A.G.
                                Canon met wat vergroot-gLas en een bougieke om bij te lichten.

Comment

Working...
                                X