Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wa's dit nou weer ?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Wa's dit nou weer ?

YOUR SECURITY IS OUR PRIORITY

Dear xxxx xxxxx xxxxx , receiving email is safe with Iconix.

Iconix reduces the risk of email fraud by confirming the sender. At Iconix, Inc., we want to help you find and trust email you care about. You can instantly recognize who the message is from and that it's been verified as coming from that sender.

This is how it works:

Download the free Iconix software onto your computer.

When you receive an email, Iconix Email ID will check the authenticity of the message. The sender will be checked against a list of Iconix-registered companies.

An Iconix Truemark icon will be shown with the message in your inbox, allowing you to immediately recognise the sender and know that it has been checked and authenticated. PayPal, Marktplaats and eBay are companies registered with Iconix.

OP INGAAN OF NIET ????
    Qui multa scit, parum patientiae habet

Re: Wa's dit nou weer ?

Oorspronkelijk geplaatst door Alfa Centauri Bekijk bericht
    OP INGAAN OF NIET ????
    Komaan Alfa, dat meen je toch niet! Deleten en negeren!
    Mvg.
    Robert
    Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

Comment

Tja, noem mij dan maar goedgelovig....

Ik ga zeker niets zo maar installeren, zeker geen paypal of bank-toestanden...
      Maar op den duur weet je écht niet meer wat echt is of fake

Nu ik hen nog nooit problemen gehad met Payapal, en ik ga ervan uit als alles goed gaat dat je dan ook niks moet veranderen/toevoegen.

Dus hop, de voijlbak in !

Comment

Ik heb dat mailtje vandaag ook gekregen, en ik zal die Iconix ook niet installeren...
        http://barthuysmans.smugmug.com/
        BD0338BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Alfa Centauri Bekijk bericht
          Tja, noem mij dan maar goedgelovig....

Ik ga zeker niets zo maar installeren, zeker geen paypal of bank-toestanden...
          Maar op den duur weet je écht niet meer wat echt is of fake

Nu ik hen nog nooit problemen gehad met Payapal, en ik ga ervan uit als alles goed gaat dat je dan ook niks moet veranderen/toevoegen.

Dus hop, de voijlbak in !
          Of je goedgelovig bent? Ik zou het niet weten en maakt ook niets uit. Je hebt juist gehandeld.
          Mvg.
          Robert
          Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

Comment

Ik ben even op de website van Paypal gaan kijken, en kan daar niet direct iets terugvinden over "Iconix", als dat zo belangrijk zou zijn, dan was dat wel ergens duidelijk vermeld op de website.
            http://barthuysmans.smugmug.com/
            BD0338BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Black B@ndit Bekijk bericht
              Ik ben even op de website van Paypal gaan kijken, en kan daar niet direct iets terugvinden over "Iconix", als dat zo belangrijk zou zijn, dan was dat wel ergens duidelijk vermeld op de website.
              Heb ik ook gedaan, maar het ziet er toch allemaal heel "echt" uit ???

Comment

misschien hier eens gaan zien

grts Peter
                BD1754BE / Body & glass

Comment

Alle Engelstalige mails gaan direct naar mijne vuilbak.
                  Nikon D90/16-85mmVR/50mm1.4/105mm2.8 micro/sb-900/70-210mm/Panasonic Lumix TZ7/ Manfrotto 1 en 3-poot

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Happy Genes Bekijk bericht
                    Alle Engelstalige mails gaan direct naar mijne vuilbak.
                    Als ik dat doe heb ik geen enkele mail meer over... behalve de meldingen van BD

Voor de rest, ga er gerust op in en laat ons dan weten of je spyware, backdoor trojan of een virus binnengehaald hebt.
                    bye, Maurice
                    https://on4bam.com/
                    Nikon D7500

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door on4bam Bekijk bericht
                      Als ik dat doe heb ik geen enkele mail meer over... behalve de meldingen van BD
                      edit: alle Engelstalige, Franstalige en zelfs sommige Nederlandstalige mails van afzenders die ik niet ken.
                      Nikon D90/16-85mmVR/50mm1.4/105mm2.8 micro/sb-900/70-210mm/Panasonic Lumix TZ7/ Manfrotto 1 en 3-poot

Comment

Ik heb wel een aantal artikels kunnen vinden over Iconix, maar je vindt enkel informatie op de cms site van paypal.com wat een beetje vreemd is. Het ziet er dus iets legitiem uit, maar ik zou toch nog niet direct op de kar springen.

Comment

Ik heb de mail in het Nederlands gekregen.

Info terug te vinden op :
                          Gebruik je PayPal-rekening om geld uit te geven, over te maken en te beheren. Of maak een zakelijke rekening aan voor je bedrijf. En nog veel meer. Ontdek hier alle details.

Ziet er valide uit.

Jan

Comment

bij twijfel niet inhalen!
                            grt,bouk.
                            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door schollaert Bekijk bericht
                              Ik heb de mail in het Nederlands gekregen.

Info terug te vinden op :
                              Gebruik je PayPal-rekening om geld uit te geven, over te maken en te beheren. Of maak een zakelijke rekening aan voor je bedrijf. En nog veel meer. Ontdek hier alle details.

Ziet er valide uit.

Jan
                              Inderdaad. Ik vond de url eerst wat vreemd, maar via paypa.nl en veiligheid raak je op die pagina.

Comment

Working...
                              X