Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

WK 2010 Zuid-Afrike

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Re: WK 2010 Zuid-Afrike

Oorspronkelijk geplaatst door Sand0r Bekijk bericht
    Met recht en reden? Dan zou ik toch nog eens kijken, hij had nog niet eens een gele kaart moeten krijgen.
    't Ja, ieder zijn mening daarover, Vandewalle dacht er toch ook zo over.
    Maar eindelijk hebben we voetbal gezien hé.
    (Moet je Aad de Mos eens horen op VRT)

Grtz, RF

Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
    Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

Klose is niet zomaar "een" speler van Duitsland he.
      En dan? Mag hij dan meer? Omdat het Klose is ? Omdat een Duitser" is?

Comment

Over die strafschop ging het niet, maar die 2 toch wel overdreven gele kaarten. De eerste was al op het nippertje, die 2e al helemaal.

Zo kan 1 man, de scheidsrechter persoonlijk een WK verknoeien voor een ploeg. Klose is niet zomaar "een" speler van Duitsland he.
        Die strafschop telt wel he.
        Ik somde gewoon de nadelen op van de Duitse ploeg op dat moment.
        En ze hebben verloren.

Elke wedstrijd is anders....en ik zie geen "lijn" in de verrichtingen van de scheidsrechters.
        Wat een ander toelaat, wordt gestraft door weer een andere.

Ach, Klose
        Die is niet zo geweldig, geen enkele Duitse speler is geweldig.
        De verdediging links-achter bij de Duitsers is zeer zwak.
        Een kleine uitzondering vind ik Schweinsteiger, die doet het goed op de plaats
        waar die staat in de ploeg. Geeft goede passen en doet nuttig werk in beide
        richtingen.
        Toen de wedstrijd niet verliep zoals de Duitsers het hadden verwacht, kwamen
        ook de fouten en de gele kaarten.
        (na een 20-tal minuten van de wedstrijd)
        Ze konden geen dominante rol spelen en plots was het één tegen nul
        Ubi bene, ibi patria.
        BD0388BE
        Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door vinstermik Bekijk bericht
          En dan? Mag hij dan meer? Omdat het Klose is ? Omdat een Duitser" is?
          Ja, laat ze dat maar denken, vooral in Duitsland
          In de competitie bakt hij er niets van....
          Ook Gomez niet en nog een paar van die voorspelers.

De Duitsers zijn een "normale" ploeg geworden.
          Ubi bene, ibi patria.
          BD0388BE
          Een website

Comment

******wk eigenlijk tot nu toe..
            ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

Comment

Jongens, geen commotie om die rode kaart aub.
              Serviërs hebben gewonnen en niet onverdiend meen ik.
              De Zwitsers hebben daarentegen onverdiend van Spanje gewonnen.
              En ik heb de beste scheids sinds jaaaaaaren aan het werk gezien.
              Maar het bijzonderste van al, we hebben eindelijk nog eens voetbal gezien.

Grtz, RF

Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
              Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

Hup Holland hup....
                we zijn nog niet bij die WK-Cup

Maar ze doen hun best.

1 tegen 0.
                Last edited by theokus; 19 juni 2010, 13:41.
                Ubi bene, ibi patria.
                BD0388BE
                Een website

Comment

ZZZZZZZZZ
                  peut ! peut ! peut !
                  hm ?
                  peut ! peut ! peut !
                  ZZZZZZZZZ
                  Dixitque Deus fiat lux et facta est lux.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Nerdifant Bekijk bericht
                    ZZZZZZZZZ
                    peut ! peut ! peut !
                    hm ?
                    peut ! peut ! peut !
                    ZZZZZZZZZ
                    De wekker op een maandagmorgen?
                    Ubi bene, ibi patria.
                    BD0388BE
                    Een website

Comment

Eerder mijn slaaponderbreking door het getoeter op deze slaapverwekkende tv vertoning.

Nerdi
                      Dixitque Deus fiat lux et facta est lux.

Comment

Tja er zal wel discussie ontstaan door het dubbele handspel van Brazil gisteren avond maar de match is gespeeld.
                        Tjonge wat was dat een scheids zeg...
                        Kaka rood wat uiteraard een laatste stuiptrekking geweest moet zijn van de egocentrische Franse Lul die eigenlijk nooit zo een wedstrijden mag fluiten..Wat een koekenbakker zeg..

Mijn conclusie..Dit Brazilië zal moeilijk te verslaan zijn..De kans hebbers zijn Paraguay of een ander Zuid Amerikaans land..
                        De andere Europese landen hebben met niet kunnen overtuigen tot nu toe en ik weet het echt niet meer.
                        Mvg, Pascal,Schoonspikke
                        Als je schiet..schiet dan raak!
                        500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

Wat ik totaal niet begrijp dat in de 21e eeuw in het voetbal de arbitrage nog altijd beslecht wordt door toedoen van het subjectieve oordeel van amper één man.
                          In iedere andere sport maakt men gebruik van elektronische middelen om onnodige discussies tegen te gaan. Of het nu wielrennen, tennis of motorsport is, nagenoeg alle sporten zijn overgestapt naar de moderne technologie, behalve die ene sport, waar miljarden euro's circuleren, waar honderden miljoenen mensen naar kijken, waar discussies het hoogst oplaaien: voetbal.
                          Zelfs op het meest prestigieuze toernooi ter wereld blijft men hardnekkig vasthouden aan die verouderde arbitrage. Onbegrijpelijk.
                          Maar zoals ik reeds vooraf zei; ik ken dan ook niet veel van voetbal.
                          Minder glas dan vroeger, maar beter.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk bericht
                            Tja er zal wel discussie ontstaan door het dubbele handspel van Brazil gisteren avond maar de match is gespeeld.
                            Tjonge wat was dat een scheids zeg...
                            Kaka rood wat uiteraard een laatste stuiptrekking geweest moet zijn van de egocentrische Franse Lul die eigenlijk nooit zo een wedstrijden mag fluiten..Wat een koekenbakker zeg..

Mijn conclusie..Dit Brazilië zal moeilijk te verslaan zijn..De kans hebbers zijn Paraguay of een ander Zuid Amerikaans land..
                            De andere Europese landen hebben met niet kunnen overtuigen tot nu toe en ik weet het echt niet meer.
                            Scheidsrechter maakte blunders.
                            Het leek ook alsof hij aan Fabiano vroeg of hij de bal met de hand had gespeeld.
                            bij dat 2de doelpunt (beeld was te zien op tv).
                            (Eigenlijk hoort zo'n scheidsrechter daar niet thuis.)
                            Ivoorkust was nergens en mistte een paar kansen.
                            Het is best mogelijk dat Brazilië speelt met de voet op de rem
                            De kans zit er in dat we nog niet alles gezien hebben van dit Brazilië.
                            Maar ik wil Brazilië eerst nog eens zien spelen tegen een sterkere ploeg.
                            Ubi bene, ibi patria.
                            BD0388BE
                            Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door vantje Bekijk bericht
                              Wat ik totaal niet begrijp dat in de 21e eeuw in het voetbal de arbitrage nog altijd beslecht wordt door toedoen van het subjectieve oordeel van amper één man.
                              In iedere andere sport maakt men gebruik van elektronische middelen om onnodige discussies tegen te gaan. Of het nu wielrennen, tennis of motorsport is, nagenoeg alle sporten zijn overgestapt naar de moderne technologie, behalve die ene sport, waar miljarden euro's circuleren, waar honderden miljoenen mensen naar kijken, waar discussies het hoogst oplaaien: voetbal.
                              Zelfs op het meest prestigieuze toernooi ter wereld blijft men hardnekkig vasthouden aan die verouderde arbitrage. Onbegrijpelijk.
                              Maar zoals ik reeds vooraf zei; ik ken dan ook niet veel van voetbal.
                              Ze zijn met drie: de scheidsrechter en twee lijnrechters.
                              Gisteren waren die blind....
                              Ubi bene, ibi patria.
                              BD0388BE
                              Een website

Comment

7 - 0 Portugal had het niet echt verwacht eerlijk gezegd.
                                ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

Comment

Working...
                                X