Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

WK 2010 Zuid-Afrike

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: WK 2010 Zuid-Afrike

    Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
    Wie wie

    Mexico speelt goed.
    geen ploeg maar bende gezien...geen motivatie
    Dream as if you'll live forever, live as if you'll die today - James Dean

    Nikon D5000 + 18-55 VR + 55-200 VR

    Comment


    • Re: WK 2010 Zuid-Afrike

      Oorspronkelijk geplaatst door Bram VH Bekijk bericht
      geen ploeg maar bende gezien...geen motivatie
      Je bedoelt toch de Fransen zeker.
      Ubi bene, ibi patria.
      BD0388BE
      Een website

      Comment


      • Re: WK 2010 Zuid-Afrike

        Geef mij maar brazilie : verdediging mooi uitgespeeld, fraai doelpunt





        Jos
        Site

        Comment


        • Re: WK 2010 Zuid-Afrike

          Is het nog niemand opgevallen hoe vaak die bal van de voet springt bij een controle?
          Hoeveel passen komen er aan? (altijd veel te ver.)
          Er al op gelet als de keeper een doeltrap neemt dat de bal tot in de grote backcarré aan de overkant beland?
          Ik kan er dik naast zitten (en dat zal wel zeker), maar dit lijkt me precies een plastieken bal te zijn.


          Et pour conclure, salut les bleus et bon retour en France.


          Grtz, RF
          Sony A7II + Carl Zeiss Lowia 2/50 + Carl Zeis Vario Tessar FE 16-35mm f/4 ZA OSS
          Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

          Comment


          • Re: WK 2010 Zuid-Afrike

            Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
            Is het nog niemand opgevallen hoe vaak die bal van de voet springt bij een controle?
            Hoeveel passen komen er aan? (altijd veel te ver.)
            Er al op gelet als de keeper een doeltrap neemt dat de bal tot in de grote backcarré aan de overkant beland?
            Ik kan er dik naast zitten (en dat zal wel zeker), maar dit lijkt me precies een plastieken bal te zijn.


            Et pour conclure, salut les bleus et bon retour en France.


            Grtz, RF

            Ik weet dat ook niket dit jaar wat er met die bal is maar ze shotten alle kanten uit met dat ding behalve een fatsoenlijke balcontrole..
            Ik vind de slowmotions wel te gek..Gisteren plooide een bal helemaal dubbel bijna toen er iemand tegen kopte..cool..Maar goed want andere had die een hersenschudding.
            Maar ik twijfel ook inderdaad aan de kwaliteit ervan..
            Btw: De Fransen zijn toch veel van hun pluimen verloren hoor.En de uitleg van de bondscoach dan...djezus....

            Gisteren de Grieken die daar dank zei die rode kaart vleugels kregen en gewonnen hebben met zulk een slechte voetbal..niet te geloven zeg.. en dat is ooit Europees kampioen geweest..bah.
            Neen nu is voor mij zeker de wereldbeker begonnen en kan je al ongeveer uitmaken wat de balans is..
            De meeste ploegen zijn de verrassing op dit WK...Er gaan nog straffe dingen gebeuren vrees ik...let op wat ik je vertel.
            Mvg, Pascal,Schoonspikke
            Als je schiet..schiet dan raak!
            500 PIXHuawei P30 PRO

            Comment


            • Re: WK 2010 Zuid-Afrike

              Oorspronkelijk geplaatst door Josv Bekijk bericht
              Geef mij maar brazilie : verdediging mooi uitgespeeld, fraai doelpunt





              Zit jij nu foto's van je tv te nemen?
              ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

              Comment


              • Re: WK 2010 Zuid-Afrike

                Ik vind het gewoon heerlijk dat de traditionele voetbalnaties van weleer er niet meer zo ver boven uitsteken als vroeger.
                Ook de kleinere naties kunnen voetballen, zo blijkt.
                Ik tip op een verrassende finale.
                Minder glas dan vroeger, maar beter.

                Comment


                • Re: WK 2010 Zuid-Afrike

                  Oorspronkelijk geplaatst door vantje Bekijk bericht
                  Ik vind het gewoon heerlijk dat de traditionele voetbalnaties van weleer er niet meer zo ver boven uitsteken als vroeger.
                  Ook de kleinere naties kunnen voetballen, zo blijkt.
                  Ik tip op een verrassende finale.
                  Misschien een kleine Pronostiek waaraan iedereen kan deelnemen en zo de faam krijgt van BD voetbalkenner..

                  Ik ga voor.

                  Duitsland-Argentinië 2-4.

                  Wie nog?
                  Mvg, Pascal,Schoonspikke
                  Als je schiet..schiet dan raak!
                  500 PIXHuawei P30 PRO

                  Comment


                  • Re: WK 2010 Zuid-Afrike

                    Brazilie - Spanje: 1- 3 was mijn pronostiek vóór de start van het wk.

                    Geen idee of het nu nog mogelijk is.
                    ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

                    Comment


                    • Re: WK 2010 Zuid-Afrike

                      Ik ga voor........ Duitsland - Spanje en ik ga er pas op wedden als de Duitsers er deze namiddag iets van gebakken hebben.

                      @ vantje, zoals die kleine ploegen spelen kunnen de duivels ook onder Leekens.
                      Als je dat een verdienste wilt noemen voor mij goed hoor, maar toen ik als miniem begon (héél lang geleden), leerde de trainer ons dat voetballen goals maken was.
                      Het kon hem niet bommen als we "maar" met 5 - 4 wonnen, als we maar één goal meer maakten.
                      Moet wel bekennen dat we niet zo vaak wonnen, maar scoren deden we altijd.
                      BTW: ik was stopper.

                      Grtz, RF
                      Sony A7II + Carl Zeiss Lowia 2/50 + Carl Zeis Vario Tessar FE 16-35mm f/4 ZA OSS
                      Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

                      Comment


                      • Re: WK 2010 Zuid-Afrike

                        Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk bericht
                        Misschien een kleine Pronostiek waaraan iedereen kan deelnemen en zo de faam krijgt van BD voetbalkenner..

                        Ik ga voor.

                        Duitsland-Argentinië 2-4.

                        Wie nog?
                        Ik wacht nog even op de verdere prestaties van Mexico.

                        En de Duitsers hebben het momenteel niet echt gemakkelijk.
                        Ze hebben geen antwoord op de rode verdedigingsmuur van de Serviërs.
                        Ik zei eerder al dat de kwaliteit van die Duitsers op menselijk niveau is "gedaald".
                        En ze moeten nu met 10 verder... "Klose ist raus" en dit met
                        een nul tegen één achterstand.
                        Last edited by theokus; 18 juni 2010, 13:08.
                        Ubi bene, ibi patria.
                        BD0388BE
                        Een website

                        Comment


                        • Re: WK 2010 Zuid-Afrike

                          Hoed af voor die scheidsrechter, consequent tot en met en eentje met haar op z'n tanden.
                          Was zojuist bijna 1-1 en eindelijk zien we voetbal!
                          Klose met recht en reden eruit.


                          Grtz, RF
                          Sony A7II + Carl Zeiss Lowia 2/50 + Carl Zeis Vario Tessar FE 16-35mm f/4 ZA OSS
                          Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

                          Comment


                          • Re: WK 2010 Zuid-Afrike

                            Met recht en reden? Dan zou ik toch nog eens kijken, hij had nog niet eens een gele kaart moeten krijgen.

                            Comment


                            • Re: WK 2010 Zuid-Afrike

                              Oorspronkelijk geplaatst door Sand0r Bekijk bericht
                              Met recht en reden? Dan zou ik toch nog eens kijken, hij had nog niet eens een gele kaart moeten krijgen.
                              En ze missen een strafschop????
                              Man, man.

                              Als ze een gelijkspel uit de brand kunnen slepen mogen ze content zijn
                              Ubi bene, ibi patria.
                              BD0388BE
                              Een website

                              Comment


                              • Re: WK 2010 Zuid-Afrike

                                Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                                En ze missen een strafschop????
                                Man, man.

                                Als ze een gelijkspel uit de brand kunnen slepen mogen ze content zijn
                                Over die strafschop ging het niet, maar die 2 toch wel overdreven gele kaarten. De eerste was al op het nippertje, die 2e al helemaal.

                                Zo kan 1 man, de scheidsrechter persoonlijk een WK verknoeien voor een ploeg. Klose is niet zomaar "een" speler van Duitsland he.

                                Comment

                                Working...
                                X