Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

TNT Post : Belgisch klagen mag niet

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #46
    Re: TNT Post : Belgisch klagen mag niet

    Oorspronkelijk geplaatst door Sand0r Bekijk bericht
    Daarom plak ik altijd briefjes op de deur als ik er niet ben, dat ze het pakje op een specifieke plek moeten leggen, tot nu toe hebben ze dat altijd mooi gedaan. Liever zo dan dat ze trg ermee vertrekken of dat ze het zomaar ergens neerleggen.

    Als ik dit niet doe stoppen ze meestal een briefje in de brievenbus dat ik het kan afhalen in het dichtsbijzijnde postkantoor.
    En ... word dat nu niet afgehaald door mensen met lange vingers ?
    'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

    Comment


    • #47
      Re: TNT Post : Belgisch klagen mag niet

      Oorspronkelijk geplaatst door Sand0r Bekijk bericht
      Daarom plak ik altijd briefjes op de deur als ik er niet ben, dat ze het pakje op een specifieke plek moeten leggen, tot nu toe hebben ze dat altijd mooi gedaan.
      yep..das de enige en juiste manier!
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

      Comment


      • #48
        Re: TNT Post : Belgisch klagen mag niet

        Oorspronkelijk geplaatst door Mimo Bekijk bericht
        Vandaag heeft TNT weer een pakje gebracht. Ze zijn even uitgestapt om het pakje naast mijn brievenbus te leggen (op een behoorlijk afstand van mijn huis) en zijn zonder te bellen doorgereden.
        Ze waren wel snel deze keer want het was pas gisteren verzonden.

        Vanmorgen hetzelfde liedje met taxipost. 'k Hoor de hond blaffen, ik ga kijken aan 't raam, niks te zien aan 't hekken. Niemand gebeld. 'k Was er niet gerust in dus tot aan de brievenbus gegaan (huis staat een eind van de straat weg), stond het pakje bovenop de brievenbus. Het had vlug weg kunnen zijn, school begon nl. en dan loopt er hier nogal wat volk voorbij.

        Da's dus al de derde keer in een half jaar tijd dat ze niet aanbellen. Vorige keren zat er een briefje in de bus dat ik het 's anderendaags in de post mocht afhalen. Maar dat ze het zo bovenop de bus zetten, had ik van hen nog niet meegemaakt.
        Computer nerds don't byte, they just nibble a bit

        Be careful who you shoot; they may shoot back

        Comment


        • #49
          Re: TNT Post : Belgisch klagen mag niet

          Oorspronkelijk geplaatst door Sand0r Bekijk bericht
          Daarom plak ik altijd briefjes op de deur als ik er niet ben, dat ze het pakje op een specifieke plek moeten leggen, tot nu toe hebben ze dat altijd mooi gedaan. Liever zo dan dat ze trg ermee vertrekken of dat ze het zomaar ergens neerleggen.
          Ik denk dat er maar weinig TNT bezorgers zijn die Nederlands kunnen lezen.
          En ze bellen ook niet meer aan dus het kan hun niet schelen of je thuis bent of niet.
          Pakje dumpen en wegrijden is de TNT strategie
          Canon 500D + Sigma 17-70 f/2.8-4.5 + Canon 70-300 f/4-5.6 IS + Sigma 30 f/1.4 + Canon 85 f/1.8

          Comment


          • #50
            Re: TNT Post : Belgisch klagen mag niet

            Tijd om de Neveneffecten eens op TNT en aanverwanten te zetten ?
            BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
            Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

            Comment


            • #51
              Re: TNT Post : Belgisch klagen mag niet

              Gisteren (vrijdag) om 13u mailbericht van een Nederlandse webshop dat pakket verzonden is via TNT.
              Via Track&trace is pakket te volgen en blijkt deze voormiddag al in België te zijn.
              Vandaag (zaterdag!) om 16u gaat de bel en een vriendelijke man met TNT-jasje overhandigt het pakket en vraagt om even te tekenen.

              Als het goed gaat, mag het ook eens gezegd worden
              Mijn fotowebsite : www.filover.be

              Comment


              • #52
                Re: TNT Post : Belgisch klagen mag niet

                Oorspronkelijk geplaatst door Mimo Bekijk bericht
                Ik denk dat er maar weinig TNT bezorgers zijn die Nederlands kunnen lezen.
                En ze bellen ook niet meer aan dus het kan hun niet schelen of je thuis bent of niet.
                Pakje dumpen en wegrijden is de TNT strategie
                Uiteraard accepteer ik dat die werklui geen nederlands kunnen, zoals 90% hier in belgie he. Dus schrijf ik het er ook op in het frans. Als er dan nog problemen zijn weet ik het ook niet.

                Net ook weer een pakje ontvangen uit hongkong, nog geen week en het was hier. Vreselijk snel gaat zoiets eigenlijk. Het moet toch van de andere kant van de wereld komen.

                Het internet staat trouwens boemvol negatieve commentaar op "GLS", toen ik mijn 5D kocht kreeg ik dus ook bijna "iets aan mijn hart" toen ik hoorde dat hij het laten opsturen met GLS.
                Echter stonden ze de volgende dag aan mijn deur, terwijl het adres fout was hoeve ipv hoef in de straatnaam. Dus de bezorger had extra de moeite genomen hiervoor, en om te controleren vroeg hij nog vlak voor hij weg ging wat mijn naam was, en als dat overeenkwam met die vanop het pakje. Iemand die het pakje niet hoort te ontvangen zal die naam dus niet weten en het pakje terug moeten geven.

                Comment


                • #53
                  Re: TNT Post : Belgisch klagen mag niet

                  GLS doet het hier ook prima. Ze hebben in december 2009 een "retour" moeten komen halen maar omdat we toen niet thuis waren hadden we een alternatief adres opgegeven. Dat was perfect verlopen en de nieuwe bestelling werd op ons gewone adres afgeleverd. Enkele maanden later brachten ze weer een bestelling terwijl er even niemand thuis was en de chauffeuse () van GLS was naar het alternatieve adres gereden om te leveren. Toen ze hoorden dat er normaal toch iemand thuis ging zijn is ze nogmaals langsgekomen om de doos hier af te geven. Geen klachten dus.... Het hangt waarschijnlijk veel van de chauffeur af.

                  Eigenlijk hebben we nog met geen enkele firma problemen gehad (GLS, taxipost, UPS....)
                  bye, Maurice
                  https://on4bam.com/
                  Nikon D7500

                  Comment

                  Working...
                  X