Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

TNT Post : Belgisch klagen mag niet

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: TNT Post : Belgisch klagen mag niet

    Oorspronkelijk geplaatst door Mimo Bekijk bericht
    Straf!
    Op de doos stond in het groot dat het enkel aan de geadresseerde mocht geleverd worden.
    Daar zit een groot deel van de problemen, op het werk komt TNT ook pakjes leveren en ophalen, en ik heb de indruk dat lang niet alle medewerkers van TNT voldoende nederlands kennen (dat heb ik deze week nog gemerkt).
    http://barthuysmans.smugmug.com/
    BD0338BE

    Comment


    • #32
      Re: TNT Post : Belgisch klagen mag niet

      Ik heb nu al verschillende TNT bestellingen gehad en wat toch heel bizar is. Mijn bestellingen via Profotonet zijn steeds een probleem. Alle andere lopen perfect. Zou het dan toch liggen aan de afzender?
      Al doende leert men...

      Flickr

      Comment


      • #33
        Re: TNT Post : Belgisch klagen mag niet

        maak toch geen ruzie over een paar zinnen. Besteed uw vrije tijd toch wat nuttiger.
        Aan een verzending kan veel fout gaan. Grote voordeel is dat er een track en trace bestaat en dat dergelijke dingen een verzekering hebben. Alleen is het niet gemakkelijk een klacht in te dienen.

        Zelf ben ik tevreden over de pakjes diensten die er bestaan. En of die nu door een neger of een italiaan aan de deur gebracht word. Ik ben blij dat ik het ontvangen heb.

        Comment


        • #34
          Re: TNT Post : Belgisch klagen mag niet

          [MOD] Persoonlijke vete's verwijdert en hou het nu deftig, want ik heb geen zin hier verder nog veel tijd in te steken![/MOD]


          Sony A7II + Loxia f/2 50mm +Vario Tessar FE f/4 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
          Fujifilm X-T4 +| Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | X-E2s.​

          Comment


          • #35
            Re: TNT Post : Belgisch klagen mag niet

            ****************
            Last edited by Guest13; 24 augustus 2010, 09:06. Reden: ***************

            Comment


            • #36
              Re: TNT Post : Belgisch klagen mag niet

              Allee, ik ben ook in de TNT val getrapt. Natuurlijk ontdek je al die negatieve reacties nadat je een bestelling plaatst . Ik laat het pakje op mijn werk leveren in de veronderstelling dat ze enkel overdag zullen leveren maar blijkbaar kan dit dus ook 's avonds en op zaterdag. Natuurlijk vorige vrijdag 1ste leveringpoging volgens de website. Zelf heb ik niets gezien dus waarschijnlijk zijn ze 's avonds laat gekomen nadat ik naar huis vertrokken ben. 2de leveringspoging op zaterdag... tja, dan ben dus niet op het werk. Nu blijkt vandaag geen briefje in de bus te zitten met een nota dat ze langs geweest zijn, ook niet bij de naast gelegen bedrijven. Dus ik heb het raden of ze nu langsgekomen zijn of niet, of de website klopt niet. Voor de zekerheid had ik zondag een mailtje gestuurd met de vraag zeker overdag te leveren, atnwoord -> wij kunnen niet aan uw aanvraag voldoen. Gelieve alles met de afzender te regelen . Wat hebben zij daar nu mee te maken? Normaal steek je toch een briefje in de bus met een telefoonnummer om een nieuwe afspraak of een datum van nieuwe aanbieding. De afzender werkt met UPS of TNT. Als ik dit geweten had, had ik expliciet UPS gevraagd die mannen komen hier dagelijks langs. Het zal er om spannen... morgen de 3 poging.... hopelijk komen ze ook.
              Last edited by G.Geert; 12 juli 2010, 12:30.

              Comment


              • #37
                Re: TNT Post : Belgisch klagen mag niet

                Ik vond gisteren m'n pakketje met een aangeschafte tweedehandslens op de keukenvloer bij thuiskomst. Dat betekend dat meneer de postbode geen zin had nog een keer terug te komen en het pakketje door een op 1,80 hoog zittend keukenluikje heeft gekwakt Gelukkig lijkt de lens onbeschadigd, maar ik heb wel een klacht ingediend.

                Comment


                • #38
                  Re: TNT Post : Belgisch klagen mag niet

                  mijn huidige vriendin heeft nog bij TNT Post gewerkt (Belgie)
                  zal haar eens vragen of zij die nr nog weet.

                  Alleszins, door mijn vriendin bestel ik ook niet meer bij Coolblue (digicamshop.be etc...) omdat die mannen via TNT Post leveren.

                  Zij kloeg altijd al dat ze klachten kregen van verdwenen, te laat geleverde pakketten enzovoort...

                  daarom dat ik nu Kiala gebruik, ok, je moet het zelf gaan afhalen en duurt wat langer, maar ten minste zekerheid dat je het krijgt
                  Mijn Blog
                  D3100 - AF-S DX Nikkor 18-55 mm - AF-S DX NIKKOR 55-300mm f/4.5-5.6G ED VR -Nikkor AF-S 35mm f/1.8 G DX

                  Comment


                  • #39
                    Re: TNT Post : Belgisch klagen mag niet

                    Oorspronkelijk geplaatst door Biohazard79 Bekijk bericht
                    mijn huidige vriendin heeft nog bij TNT Post gewerkt (Belgie)
                    zal haar eens vragen of zij die nr nog weet.

                    Alleszins, door mijn vriendin bestel ik ook niet meer bij Coolblue (digicamshop.be etc...) omdat die mannen via TNT Post leveren.

                    Zij kloeg altijd al dat ze klachten kregen van verdwenen, te laat geleverde pakketten enzovoort...

                    daarom dat ik nu Kiala gebruik, ok, je moet het zelf gaan afhalen en duurt wat langer, maar ten minste zekerheid dat je het krijgt
                    De laatste zendingen van Coolblue kwamen via Taxipost. Ik had nochtans geen klagen van TNT
                    My Aviation-pictures: https://goo.gl/tKqrPg

                    Comment


                    • #40
                      Re: TNT Post : Belgisch klagen mag niet

                      Heb eens een tijdje terug een pc scherm besteld (27") ook geleverd met TNT.

                      Dat was midden in de winter, in de periode toen er sneeuw lag.
                      Ik was thuis, maar geen bel gehoord.
                      Het pakje (zeg maar pak) hadden ze aan mijn achterdeur geplaatst in de sneeuw
                      Gelukkig had mijn buurvrouw (mijn moeder) het gezien en het me laten weten.

                      Indien dit er enkele uren had gestaan was het een monitor voor de vuilbak.

                      Het moet tegenwoordig bij die transportfirma's allemaal supersnel gaan waardoor ze geen kwaliteit meer kunnen leveren.
                      Nikon Df, Nikon 20-35 2.8 AF-D, Nikon 50 1.8 AF-S, Nikon 50 1.2 Ai-s, Nikon Micro 60mm 2.8 AF-S, Nikon 70-200 2.8 AF-S VR, Nikon 85 1.8 AF-D, Nikon 105 2.5 Ai-s, SB600, SB20
                      Pentax K1, Pentax 24-70 2.8

                      Comment


                      • #41
                        Re: TNT Post : Belgisch klagen mag niet

                        Ik heb het ook zitten met TNT.
                        Ik had iets besteld bij Konijnenberg en de volgens de Track&Trace zou het op vrijdag 17/9 afgeleverd zijn(en die status is pas op 20/9 gewijzigd).
                        Ik ben maar om 21h00 thuis van mijn werk en mijn bejaarde onderbuurvrouw die soms pakjes voor mij aanneemt heeft ook niemand gezien.
                        Miserie dus.
                        Hopelijk raakt het opgelost.

                        Sven
                        Sony A58 met glas, Fuji X-E1
                        Portaal : http://users.pandora.be/sven_df/
                        Vanaf 8/8/2007 : vernieuwde fotosite met macro-gedeelte

                        Comment


                        • #42
                          Re: TNT Post : Belgisch klagen mag niet

                          Mijn favoriete DVD leverancier (play.com) maakt sinds kort helaas ook gebruik van TNT.
                          Gevolg: Maandag ga ik mijn krant halen, zie ik een pakje liggen op straat. Dat bleek mijn DVD box te zijn die ik een week eerder had besteld.
                          Je zou denken dat ze die pakjes tegenwoordig gewoon uit de bestelwagen gooien als het snel moet gaan.

                          Ik had gelijktijdig een andere (veel duurdere) DVD box besteld maar die was nergens te bekennen. Tot vandaag toen om 6u 's morgens de bel ging. Bleek het TNT te zijn met mijn pakje.
                          Nu mogen ze van mij gerust in het weekend komen leveren maar dan toch liefst op een deftig uur. En alle andere keren legden ze het pakje gewoon neer, belden ze 1x aan en reden weer weg maar deze keer bleven ze bellen tot ik open deed. De buren zijn er ook wakker van geworden.

                          Een paar maanden daarvoor was ik al twee DVD boxen van bol.com kwijt geraakt (ook via TNT dus). Volgens de track&trace waren ze afgeleverd maar ik heb ze nooit gezien. Wellicht hadden ze die pakjes ook gewoon aan mijn voordeur (of op straat) gedumpt en weggereden. Ik heb dan een maand moeten wachten en toen hebben ze die boxen opnieuw verstuurd.
                          Canon 500D + Sigma 17-70 f/2.8-4.5 + Canon 70-300 f/4-5.6 IS + Sigma 30 f/1.4 + Canon 85 f/1.8

                          Comment


                          • #43
                            Re: TNT Post : Belgisch klagen mag niet

                            Bij mij is het probleem ondertussen opgelost.
                            Ze hebben op 24/9 het pakket gewoon afgeleverd bij mijn buurvrouw alsof er niks aan de hand was, een week nadat het volgens hun track & trace reeds aangekomen was.

                            Sven
                            Sony A58 met glas, Fuji X-E1
                            Portaal : http://users.pandora.be/sven_df/
                            Vanaf 8/8/2007 : vernieuwde fotosite met macro-gedeelte

                            Comment


                            • #44
                              Re: TNT Post : Belgisch klagen mag niet

                              Vandaag heeft TNT weer een pakje gebracht. Ze zijn even uitgestapt om het pakje naast mijn brievenbus te leggen (op een behoorlijk afstand van mijn huis) en zijn zonder te bellen doorgereden.
                              Ze waren wel snel deze keer want het was pas gisteren verzonden.
                              Canon 500D + Sigma 17-70 f/2.8-4.5 + Canon 70-300 f/4-5.6 IS + Sigma 30 f/1.4 + Canon 85 f/1.8

                              Comment


                              • #45
                                Re: TNT Post : Belgisch klagen mag niet

                                Daarom plak ik altijd briefjes op de deur als ik er niet ben, dat ze het pakje op een specifieke plek moeten leggen, tot nu toe hebben ze dat altijd mooi gedaan. Liever zo dan dat ze trg ermee vertrekken of dat ze het zomaar ergens neerleggen.

                                Als ik dit niet doe stoppen ze meestal een briefje in de brievenbus dat ik het kan afhalen in het dichtsbijzijnde postkantoor.

                                Comment

                                Working...
                                X