Aan TS: als je met een reisburo op vakantie bent dan gaan zij je een attest afleveren.
Hebben wij vorig jaar ook gekregen (en uiteindelijk nooit nodig gehad want nooit iets van gehoord dat we niet waren komen opdagen).
Als je zelf de reis organiseert dan weet ik het zo niet, aan het hotel/gemeentehuis/.. waar je bent vragen voor een bewijs dat je er bent ?
Niet overdrijven : bekijk het zo: In China krijg je op een publieke plaats een bajonet in de rug gestoten als je wat mispeuterd, hier krijg je €5000 schadevergoeding.
Alé mensen denk nu eens even na ( en ik ben er 100% van overtuigd dat hier verstandige mensen op het forum zitten) , ok het is niet prettig om het jaar terug te gaan stemmen , maar wij ( kiezers ) dragen ook een verantwoordelijkheid hé. Het zijn wij die mee onze leiders van morgen bepalen en dus mee verantwoordelijk zijn in wat voor land onze kinderen later leven. Dus ipv foert te stemmen of aapjes te tekenen of erger nog ,bewust niet gaan stemmen zou je beter eens DIEP nadenken ( en dat kunnen we) en dan bepalen wie onze stem VERDIENT !!!!
Uiteindelijk gaan we toch moeten tot een onderhandeld akkoord moeten komen om dat BHV probleem op te lossen het zal niet anders lukken ...
En, het voordeel van deze verkiezingen is dat we nu eens voor 4 jaar gerust kunnen zijn en men in alle stilte tot een staatshervorming kan komen. Lukt het ook dan niet , ja dan mag men voor mijn part de boel splitsen want dan gaat het nooit meer lukken ...
Alé mensen denk nu eens even na ( en ik ben er 100% van overtuigd dat hier verstandige mensen op het forum zitten) , ok het is niet prettig om het jaar terug te gaan stemmen , maar wij ( kiezers ) dragen ook een verantwoordelijkheid hé. Het zijn wij die mee onze leiders van morgen bepalen en dus mee verantwoordelijk zijn in wat voor land onze kinderen later leven. Dus ipv foert te stemmen of aapjes te tekenen of erger nog ,bewust niet gaan stemmen zou je beter eens DIEP nadenken ( en dat kunnen we) en dan bepalen wie onze stem VERDIENT !!!!
Uiteindelijk gaan we toch moeten tot een onderhandeld akkoord moeten komen om dat BHV probleem op te lossen het zal niet anders lukken ...
Vind ik ook erwin.
Onze voorouders hebben genoeg afgezien voor hetgeen wij nu hebben.
Vind ik ook erwin.
Onze voorouders hebben genoeg afgezien voor hetgeen wij nu hebben.
ook volledig mee eens ... ga eens in een land wonen waar je niet mag kiezen ... hier mag je nog zeggen wat je wil ... kop op, wat maken nu een paar minuten op een zondag uit ... de mensen die verkozen worden bepalen immers in grote mate je toekomst, je leven
Zonder moeite bereik je enkel wat de moeite niet waard is ... www.allaerts.be Canon EOS 7D MK II, 5D MK III met Canon EF 24-70mm f/2.8 L USM en Canon EF 70-200mm f2.8 L IS USM II; Sigma Fishey; Canon 50 mm 1.8; Finepix S 9600
ook volledig mee eens ... ga eens in een land wonen waar je niet mag kiezen ... hier mag je nog zeggen wat je wil ... kop op, wat maken nu een paar minuten op een zondag uit ... de mensen die verkozen worden bepalen immers in grote mate je toekomst, je leven
Ja wat maakt dat nu uit.
Ik ben heen en terug op 10 minuten.
En later op de avond krijg je de verkiezing-show waarin iedereen weer zal zeggen
dat ze gewonnen hebben.
Ik wil het niet in het belachelijke trekken maar voor mij is dat eten en drinken
En later op de avond krijg je de verkiezing-show waarin iedereen weer zal zeggen
dat ze gewonnen hebben.
Ik wil het niet in het belachelijke trekken maar voor mij is dat eten en drinken
De verkiezing- show zal deze keer low profile zijn hoor .. besparingen weet je wel
Comment