Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Stomme verkiezingen

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Stomme verkiezingen

Van al dat gedoe zou een mens 'kies-pijn' krijgen.
    Minder glas dan vroeger, maar beter.

Comment

Aan TS: als je met een reisburo op vakantie bent dan gaan zij je een attest afleveren.
      Hebben wij vorig jaar ook gekregen (en uiteindelijk nooit nodig gehad want nooit iets van gehoord dat we niet waren komen opdagen).

Als je zelf de reis organiseert dan weet ik het zo niet, aan het hotel/gemeentehuis/.. waar je bent vragen voor een bewijs dat je er bent ?
      Leer over flipperkasten op www.flippers.be - Mijn Flickr fotos

Comment

pff weer gaan stemmen voor de zelfde zever?
        nope den dezen scheurt nog liever da briefken dan iets anders
        nikon stuff

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
          Je moet je aanbieden in het kieslokaal Henri.
          In het stemhokje doe je wat je wil
          Zo is het Theo. Wij hebben opkomstplicht, géén stemplicht. Wordt dikwijls verkeerd gebruikt net zoals schoolplicht (wat niet is) versus leerplicht.

Mvg.
          Robert
          Mvg.
          Robert
          Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door guido.g Bekijk bericht
            Ik verhuis naar China..... vaste regering
            Niet overdrijven : bekijk het zo: In China krijg je op een publieke plaats een bajonet in de rug gestoten als je wat mispeuterd, hier krijg je €5000 schadevergoeding.

Zo slecht is Belgie nog niet. Ik zou alleen willen zeggen 'Choose wisely'

Nerdi
            Dixitque Deus fiat lux et facta est lux.

Comment

dat kiezen valt nog mee, op 5min ben je er van af, maar wat als je die dag moet gaan zitten !!!!
              ik mag er niet aan denken

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ct54332 Bekijk bericht
                dat kiezen valt nog mee, op 5min ben je er van af, maar wat als je die dag moet gaan zitten !!!! ik wil het niet meemaken
                De gevangenisdirecteur zal je ook wel een attest geven zeker?
                perman
                canon EOS 350D, EOS 60D en een beetje glaswerk

Comment

Alé mensen denk nu eens even na ( en ik ben er 100% van overtuigd dat hier verstandige mensen op het forum zitten) , ok het is niet prettig om het jaar terug te gaan stemmen , maar wij ( kiezers ) dragen ook een verantwoordelijkheid hé. Het zijn wij die mee onze leiders van morgen bepalen en dus mee verantwoordelijk zijn in wat voor land onze kinderen later leven. Dus ipv foert te stemmen of aapjes te tekenen of erger nog ,bewust niet gaan stemmen zou je beter eens DIEP nadenken ( en dat kunnen we) en dan bepalen wie onze stem VERDIENT !!!!
                  Uiteindelijk gaan we toch moeten tot een onderhandeld akkoord moeten komen om dat BHV probleem op te lossen het zal niet anders lukken ...

En, het voordeel van deze verkiezingen is dat we nu eens voor 4 jaar gerust kunnen zijn en men in alle stilte tot een staatshervorming kan komen. Lukt het ook dan niet , ja dan mag men voor mijn part de boel splitsen want dan gaat het nooit meer lukken ...
                  Nikon D70, D300s / nikkor 70-200 VR / extender 1.7/ SB800 / lowepro compu trekker AW / ...
                  http://album.zoom.nl/user/lindberg/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ct54332 Bekijk bericht
                    dat kiezen valt nog mee, op 5min ben je er van af, maar wat als je die dag moet gaan zitten !!!!
                    ik mag er niet aan denken
                    Of gaan werken (Elektricien van dienst)

Johan

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door erwin Bekijk bericht
                      Alé mensen denk nu eens even na ( en ik ben er 100% van overtuigd dat hier verstandige mensen op het forum zitten) , ok het is niet prettig om het jaar terug te gaan stemmen , maar wij ( kiezers ) dragen ook een verantwoordelijkheid hé. Het zijn wij die mee onze leiders van morgen bepalen en dus mee verantwoordelijk zijn in wat voor land onze kinderen later leven. Dus ipv foert te stemmen of aapjes te tekenen of erger nog ,bewust niet gaan stemmen zou je beter eens DIEP nadenken ( en dat kunnen we) en dan bepalen wie onze stem VERDIENT !!!!
                      Uiteindelijk gaan we toch moeten tot een onderhandeld akkoord moeten komen om dat BHV probleem op te lossen het zal niet anders lukken ...
                      Vind ik ook erwin.
                      Onze voorouders hebben genoeg afgezien voor hetgeen wij nu hebben.
                      Ubi bene, ibi patria.
                      BD0388BE
                      Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door david_ve Bekijk bericht
                        pff weer gaan stemmen voor de zelfde zever?
                        nope den dezen scheurt nog liever da briefken dan iets anders
                        Allee nu david, ga toch stemmen anders krijg je Goliath nooit klein
                        Ubi bene, ibi patria.
                        BD0388BE
                        Een website

Comment

Vind ik ook erwin.
                          Onze voorouders hebben genoeg afgezien voor hetgeen wij nu hebben.
                          ook volledig mee eens ... ga eens in een land wonen waar je niet mag kiezen ... hier mag je nog zeggen wat je wil ... kop op, wat maken nu een paar minuten op een zondag uit ... de mensen die verkozen worden bepalen immers in grote mate je toekomst, je leven
                          Zonder moeite bereik je enkel wat de moeite niet waard is ...
                          www.allaerts.be Canon EOS 7D MK II, 5D MK III met Canon EF 24-70mm f/2.8 L USM en Canon EF 70-200mm f2.8 L IS USM II; Sigma Fishey; Canon 50 mm 1.8; Finepix S 9600

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door vantje Bekijk bericht
                            Van al dat gedoe zou een mens 'kies-pijn' krijgen.
                            Of verkiezingskoorts
                            Ubi bene, ibi patria.
                            BD0388BE
                            Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door witte mol Bekijk bericht
                              ook volledig mee eens ... ga eens in een land wonen waar je niet mag kiezen ... hier mag je nog zeggen wat je wil ... kop op, wat maken nu een paar minuten op een zondag uit ... de mensen die verkozen worden bepalen immers in grote mate je toekomst, je leven
                              Ja wat maakt dat nu uit.
                              Ik ben heen en terug op 10 minuten.
                              En later op de avond krijg je de verkiezing-show waarin iedereen weer zal zeggen
                              dat ze gewonnen hebben.
                              Ik wil het niet in het belachelijke trekken maar voor mij is dat eten en drinken
                              Ubi bene, ibi patria.
                              BD0388BE
                              Een website

Comment

En later op de avond krijg je de verkiezing-show waarin iedereen weer zal zeggen
                                dat ze gewonnen hebben.
                                Ik wil het niet in het belachelijke trekken maar voor mij is dat eten en drinken
                                De verkiezing- show zal deze keer low profile zijn hoor .. besparingen weet je wel
                                Nikon D70, D300s / nikkor 70-200 VR / extender 1.7/ SB800 / lowepro compu trekker AW / ...
                                http://album.zoom.nl/user/lindberg/

Comment

Working...
                                X