Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Welke TV serie?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Welke TV serie?

Ik weet niet of hier veel Science Fiction - freaks zitten, maar de allerbeste serie - goed voor uuuuuuuuren kijkplezier - is imho toch nog steeds STAR TREK

1. STAR TREK THE ORIGINAL SERIES

2. THE NEXT GENERATION

3. DEEP SPACE NINE

4. VOYAGER

5. ENTERPRISE

En niet de te vergeten nog een 10-tal MOVIES

De ene serie is al wat beter dan de andere en je moet ze vooral bekijken met een oog voor de tijd waarin ze gemaakt werden. Zeker TOS, maar ze zijn allen stuk voor stuk prachtig in hun segment.
    Qui multa scit, parum patientiae habet

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Nickon Bekijk bericht
      - The Closer
      - Band of Brothers (25 eur in de Makro!!!)
      Vind & vond ik ook een mooie serie.
      Speciale manier ook van filmen of filmtechniek.
      Ubi bene, ibi patria.
      BD0388BE
      Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door GroovBird Bekijk bericht
        Als jullie er dan toch zo op gebrand zijn om je negatief uit te laten over TV kijkers, en daaropvolgend al jullie favoriete boeken neer te poten, waarom doe je dat dan niet in een apart draadje?
        Sommige mensen verdienen echt geen vrije dag ... In zo'n goed humeur dat ze zijn.
        Mocht je even terugkijken zou je zien wat ik heb aan films en TV-series maar goed, ik ben de slechtste nog niet en daarom even mijn collectie.

Comment

Heeft er iemand al de reeks 'Flight of the Conchords'?
          Ik ben van plan me de eerste 2 seizoenen aan te schaffen.

Hoeveel seizoenen bestaan hier ondertussen van?
          Worden er nog nieuwe opgenomen?
          Fuji FinePix S100fs

Comment

http://en.wikipedia.org/wiki/Flight_...rds_(TV_series)

Neen, geen derde seizoen meer.
            pixelpusher

Comment

- Bottom (Britse humor ten top)

- Jericho
              - The Unit
              - Overthere
              Sony α7ii
              5OOpx

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door -Dee- Bekijk bericht
                - Bottom (Britse humor ten top)
                Hi-de-Hi
                Oh Doctor Beeching
                Fawlty Towers
                On the busses.

enz. enz. enz.
                Ubi bene, ibi patria.
                BD0388BE
                Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Nickon Bekijk bericht
                  - Band of Brothers (25 eur in de Makro!!!)
                  Die ben ik vergeten te vermelden in de startpost. Inderdaad een zeer goede serie.
                  Bij play.com kun je de DVD box al voor 19,5 euro incl. verzendingskosten kopen. Volgens de beschrijving zitten er ook NL ondertitels bij.
                  De speciale tin box versie op Blu-ray kost daar maar 23,5 euro maar daar zitten blijkbaar geen NL ondertitels bij. Nu is dit voor mij geen probleem, bijna al mijn CD/DVD/Blu-ray's komen uit het buitenland. Daar bespaar ik toch jaarlijks tientallen euro's mee.

Er zijn wel een aantal komische series die ik goed vind maar dat is eerder voor tussen de soep en patatten en niet voor een lange gezellige TV-avond
                  oa. Friends, Fawlty Towers, My Name Is Earl
                  Canon 500D + Sigma 17-70 f/2.8-4.5 + Canon 70-300 f/4-5.6 IS + Sigma 30 f/1.4 + Canon 85 f/1.8

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Whodimi Bekijk bericht
                    Misschien The West Wing als politiek uw ding is.

Goede raad.

True Blood heeft me aangenaam verrast. Wel veel naakt, maar lekkere zuiderse accentjes.
                    The West Wing is subliem, we hebben hier de 7 seizoenen in de bib uitgeleend en jawadde, zeker een aanrader.

Mad Men

The Killing I en II

Six Feet Under

...

True Blood valt ook wel mee maar is minder m'n ding.

Comment

wow, een hoop serie's waar ik nog nooit van gehoord had.

Oorspronkelijk geplaatst door Sultana Bekijk bericht
                      ik ben de slechtste nog niet en daarom even mijn collectie.
                      ook een mooie collectie, veel dingen tussen waar ik nog nooit van gehoord heb, maar bij the mummy, heb je de 3 delen, en nog eens de triology box ook?
                      edit: na verder kijken heb je dit met verschillende boxen gedaan
                      hier mijn verzameling: http://users.skynet.be/fa061588/
                      4 films dubbel: chaos theory, deathrace, underworld, en nog een waarvan mij de naam ontglipt, + een 50 tal films die me niet bekoren en die dus weg mogen.

maar even on topic: band of brothers is inderdaad een aanrader.
                      ik ben nu bezig met the a-team, en heb nog het eerste seizoen van the 4400 dat ik nog moet bekijken.
                      deadwood kon mij het eerste seizoen nog bekoren, maar daarna werd het me te veel.
                      lie to me vind ik ook nog leuk, net als house md.

in het begin volgde ik ncis , maar door een overvloed aan dit soort programma's : csi, csi miami, csi vegas,... en huisgenoten die bezeten zijn van dit soort serie's ben ik dit soort serie's kotsbeu gezien.
                      450d met glas van 10 tot 250mm en een flits

Comment

The West Wing heb ik gisteren net uitgekeken
                        Inderdaad heel goed alhoewel er vooral in de eerste seizoenen een paar saaie afleveringen tussenzaten. De laatste seizoenen vond ik beter.

De DVD box van Lost is onderweg (hopelijk niet verloren in de post want die had er al lang moeten zijn) en verder op het menu staan The Pacific, Supernatural en 24 seizoen 8 (nog veel te duur).

Ik heb ook een paar leuke film boxen gescoord in Boekenvoordeel:
                        Saw I-IV voor 10 euro, The Bourne Trilogy ook voor 10 euro en The Chainsaw Massacre I & II voor 5 euro.
                        Van Zavvi.com (momenteel mijn favoriete filmleverancier) heb ik de Tom Hanks Collection voor 15 euro met zijn 5 beste films (nu ja 4 beste en een andere).
                        Allemaal aanraders!
                        Canon 500D + Sigma 17-70 f/2.8-4.5 + Canon 70-300 f/4-5.6 IS + Sigma 30 f/1.4 + Canon 85 f/1.8

Comment

"Please sir" , kennen sommigen dat nog? Was ook hilarisch.
                          """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
                          George Orwell

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door toerist Bekijk bericht
                            "Please sir" , kennen sommigen dat nog? Was ook hilarisch.
                            Nooit van gehoord zelfs.
                            Ken wel die John Alderton.

En ik vermoed lastig om volgen zonder ondertitels.
                            Zeker bij "Only fools and horses" of die series met de Two Ronnies.
                            Last edited by theokus; 27 december 2010, 22:54.
                            Ubi bene, ibi patria.
                            BD0388BE
                            Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Mimo Bekijk bericht
                              verder op het menu staan The Pacific
                              Ik vond The Pacific niet hetzelfde als Band of Brothers. Van dezelfde makers, misschien, maar ik vond het maar saai.
                              pixelpusher

Comment

30Rock is het beste dat ik de laatste paar jaar gezien heb. Vreemd genoeg vrij onbekend in Vlaanderen. "Eén" heeft dit ooit geprogrammeerd op een Zondag-namiddag of zo (totaal ongepast). Het is een serie als een diesel. Het moet precies wat 'opwarmen' - je moet een paar afleveringen gezien hebben om alles goed te snappen, maar eens je daar bent is het echt een topper. Niet dat het zo complex is ofzo, maar je moet alle karakters een beetje kennen vooraleer je alle nuances begrijpt. Ik heb een tijdje geleden reeksen 1 tem 4 over een van periode drie weken ofzo uitgekeken en nadat seizoen 4 uitgekeken was, had ik goesting om seizoen 1 opnieuw op te zetten. Zegt genoeg, denk ik. Moet dringend aan Seizoen 5 beginnen!

Gisteren de eerste 2 afleveringen van het enorm gehypte 'Glee' gezien op tv. Bon, 't was niet slecht. M'n vriendin was er alleszins wel enorm van te spreken - ze was na 30 min al 'verslaafd'

(Andere toppers zijn voor mij de klassiekers die de revue hier al gepasseerd zijn: House MD & Coupling. )
                                equipment: camera's, lenses & some imagination

Comment

Working...
                                X