Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Welke TV serie?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Welke TV serie?

Oorspronkelijk geplaatst door GroovBird Bekijk bericht
    Ik vond The Pacific niet hetzelfde als Band of Brothers. Van dezelfde makers, misschien, maar ik vond het maar saai.
    Ja, die is blijkbaar inderdaad een stuk minder afgaand op enkele reviews. Maar misschien is dit omdat de verwachtingen heel hoog gespannen waren na het succes van Band Of Brothers dat gemaakt werd met hetzelfde gigantische budget (120 miljoen $ ).
    Die koop ik dan wel eens als de prijs omlaag is gegaan.

Ik heb op IMDB nog een ranglijstje van invloedrijke series gevonden:

Er zitten wel veel series in dat lijstje waar ik nog nooit van gehoord heb.

Intro van het lijstje: Many experts have declared that we are living in the Golden Age of Television.
    kan wel kloppen.

Deadwood lijkt dan toch iets dat niet in mijn DVD kast mag ontbreken.
    Canon 500D + Sigma 17-70 f/2.8-4.5 + Canon 70-300 f/4-5.6 IS + Sigma 30 f/1.4 + Canon 85 f/1.8

Comment

Lost zou ik ,niet kopen, ik heb dat jaren gevolgd op TV telkens hadden ze afleveringen die alles spannend maken en dan komen ze met het laatste seizoen met een zeer flauw einde aan hun series (na al hun opwinding een einde dat de moeite niet waard is)
      D700 met MB-D10, Nikon 85mm 1.8 G, Nikon 70-300 VR

Comment

Dat zit hier vol techneuten-met-foto-speeltjes-en-smartphones-en-ipads en der heeft nog geen ene The IT Crowd vernoemd.

Foei!

Ikzelf had verwacht dat de eerste reply in deze post zou zijn: "don't Google the question!"

Mvg,

J.
        http://www.theafricabug.com

Comment

Uit de oude doos, maar toch nog heerlijk om te bekijken:

- The Persuaders ( Roger Moore & Tony Curtis )

- The Avengers ( Patric McNee )
          Qui multa scit, parum patientiae habet

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sus Bekijk bericht
            Lost zou ik ,niet kopen, ik heb dat jaren gevolgd op TV telkens hadden ze afleveringen die alles spannend maken en dan komen ze met het laatste seizoen met een zeer flauw einde aan hun series (na al hun opwinding een einde dat de moeite niet waard is)
            Die mening deel je met veel van mijn collega's, maar zelf vond ik het net wel goed dat het zowat klopte. Misschien dat dit helpt.
            pixelpusher

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Mimo Bekijk bericht
              Ja, die is blijkbaar inderdaad een stuk minder afgaand op enkele reviews. Maar misschien is dit omdat de verwachtingen heel hoog gespannen waren na het succes van Band Of Brothers dat gemaakt werd met hetzelfde gigantische budget (120 miljoen $ ).
              Die koop ik dan wel eens als de prijs omlaag is gegaan.

Ik heb op IMDB nog een ranglijstje van invloedrijke series gevonden:

Er zitten wel veel series in dat lijstje waar ik nog nooit van gehoord heb.

Intro van het lijstje: Many experts have declared that we are living in the Golden Age of Television.
              kan wel kloppen.

Deadwood lijkt dan toch iets dat niet in mijn DVD kast mag ontbreken.
              Interessant Mimo

Die ik ken:

9. The Office > Ons "Het Eiland" was beter.
              11. Seinfeld > woorden schieten tekort: zo'n zever.
              19. Frasier > niet slecht
              12. NYPD > vind ik nog goed.
              De serie was afgevoerd. En toen zag ik bij Jay Leno die hoofdacteur en die vertelde
              dat er veel protest kwam van de kijkers. Dus zijn ze maar opnieuw begonnen
              Ubi bene, ibi patria.
              BD0388BE
              Een website

Comment

Working...
              X