Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bedrogen bij ING

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Bedrogen bij ING

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
    zijn die loketten s,nachts dan ook open?
    niet iedereen wil s,nachts met geld in huis zitten hoor.
    grt,bouk.
    Ok bouk maar 1350 euro is toch ook geen kapitaal he.
    Duizenden euro's in huis hebben is iets anders niet?
    Ubi bene, ibi patria.
    BD0388BE
    Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Galdie Bekijk bericht
      Euh... laatst nog eens in een van de grotere modern ingericht kantoren geweest?
      Wélk loket?

Maar goed, ik heb ondertussen wat rondgebeld. Naar het kantoor in kwestie zelf. Ze zijn aan het nakijken of en waar er een fout gebeurd is. Maar dat kan alleen de kassier van het kantoor blijkbaar... en die was er nu niet.

Ik werd wel zeer vriendelijk te woord gestaan. Dus ik denk dat het eerder ligt aan wie je voor hebt, dan wel welke bank het is. Dat is met fotowinkels en verkopers ook zo hè!
      Zo is dat Geert en dat zal wel in orde komen
      Ik zou ook "ontploffen" bij zo'n toestand.
      Ubi bene, ibi patria.
      BD0388BE
      Een website

Comment

Euh...

Ik werd wel zeer vriendelijk te woord gestaan. Dus ik denk dat het eerder ligt aan wie je voor hebt, dan wel welke bank het is.
        tja...dan zou ik toch de titel zeker aanpassen, als ze die lezen ist snel over met die vriendelijkheid hoor.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
          Ok bouk maar 1350 euro is toch ook geen kapitaal he.
          Duizenden euro's in huis hebben is iets anders niet?
          Mensen met een winkel die elke dag 1000 - 2000 euro in kas krijgen en die niet naar bank kunnen omdat ze hun winkel moeten open houden zijn wel blij met zo een oplossing.

Comment

Ik zou toch ook in eerste instatie denken dat jij verkeerd geteld hebt.
            Moeilijk kan het ook niet zijn, ze weten perfect hoeveel geld er werd geteld en hoeveel er effectief in de kluis zit. Als daar een verschil van 100€ zit dan was jij juist, in het andere geval niet.
            Portfolio, workshops & fotoreizen: www.bartheirweg.com - Beeldenbank: library.bartheirweg.com

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ccc Bekijk bericht
              Mensen met een winkel die elke dag 1000 - 2000 euro in kas krijgen en die niet naar bank kunnen omdat ze hun winkel moeten open houden zijn wel blij met zo een oplossing.
              Zeker en daarom vind ik het dubbel zo erg dat TS dit is overkomen.
              Af en toe met het personeel van de bank in contact zijn helpt ook...
              Je kan rustig vijf jaar achter elkaar geld in die automaat stoppen zonder iemand
              van de bank te zien.
              Ik wil maar zeggen: als men jou kent heeft zo zijn voordelen.
              (andere reacties enz.)
              Last edited by theokus; 16 maart 2010, 13:52.
              Ubi bene, ibi patria.
              BD0388BE
              Een website

Comment

Daar hoop ik nu een beetje op. Ik weet echt nogal zeker dat ik 1350€ in mijn enveloppe had zitten.

Ik heb wel al te horen gekregen dat het toestel inderdaad de gefrommelde briefjes apart houdt. Dus dat is ook nog een mogelijkheid

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                  zijn die loketten s,nachts dan ook open?
                  niet iedereen wil s,nachts met geld in huis zitten hoor.
                  Maar willen 's nachts wel met hun kapitaal over straat lopen?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door molmol Bekijk bericht
                    Maar willen 's nachts wel met hun kapitaal over straat lopen?
                    Waarschijnlijk niet, maar wel als ze van de zaak naar huis rijden. Dan is voor de meeste zelfstandigen de dag al zodanig gevorderd dat de loketten dicht zijn...

Comment

Euh... laatst nog eens in een van de grotere modern ingericht kantoren geweest?
                      Wélk loket?
                      Straf hé, en bank zonder loket.

Toen ik enkele weken geleden ook wat geld ging storten bij mijn bank, vroeg de loketbediende of hij eens moest tonen hoe het moest bij de automaat.

Ik heb hem dan vriendelijk gevraagd, of het teveel gevraagd was dat hij dat aan het loket moest doen, en of hij er wel van bewust was dat hij wel eens zou kunnen vervangen worden door een of andere automaat, ik heb hem ook kordaat duidelijk gemaakt dat ik mijn geld niet in een automaat wens te steken.

Comment

Manman, 't is om u dood te ergeren af en toe... Ik heb het nog een paar posts gezegd, maar ik voel me echt oud worden (en ik wordt pas 30 dit jaar).

Nog zo een ziekte van deze tijd:
                        Je belt naar een of andere dienst voor inlichtingen of om iets te regelen. Je doet je hele verhaal. Die pipo aan de andere kant van de lijn doet alsof hij/zij luistert, en als je klaar bent met je verhaal komt daar één en dezelfde reactie op:
                        "Kunt ge dat eens op mail zetten mijnheer?"

Om u dood te ergeren! Waarom moet ik dan bellen? Of nog beter: Waarom laat ge mij mijn heel verhaal eerst doen?

Comment

Manman, 't is om u dood te ergeren af en toe... Ik heb het nog een paar posts gezegd, maar ik voel me echt oud worden (en ik wordt pas 30 dit jaar).

Nog zo een ziekte van deze tijd:
                          Je belt naar een of andere dienst voor inlichtingen of om iets te regelen. Je doet je hele verhaal. Die pipo aan de andere kant van de lijn doet alsof hij/zij luistert, en als je klaar bent met je verhaal komt daar één en dezelfde reactie op:
                          "Kunt ge dat eens op mail zetten mijnheer?"

Om u dood te ergeren! Waarom moet ik dan bellen? Of nog beter: Waarom laat ge mij mijn heel verhaal eerst doen?
                          wat ik altijd doe: eerst mailtje sturen, dan mijn verhaal aan de telefoon doen en op het einde zeggen, kijk maar in uw mailbox

altijd allebei doen want op een mail krijg je zelden meteen reactie, en een telefoongesprek alleen is niet genoeg want alles moet op papier (of gelijk welke drager) staan
                          5DmkIII en wat glas

Comment

Ik werk zelf in een bank, weliswaar niet aan het loket, maar binnen dit en 5 jaar bestaat het loket niet meer. Automaten nemen die taak over, punt. Waarom heb je eigenlijk nog het loket voor nodig? Je kan al énorm veel via PC Banking en geld afhalen aan de Self is ook de normaalste zaak. Waarom niet storten? Als er een probleem is kan je nog altijd terecht in het kantoor zelf. Iemand moet die automaten nog altijd natellen en vullen.
                            De banken worden allemaal "adviesbanken" en daar gaan we niet meer aan onderuit kunnen. Tijden veranderen.
                            Sony α7ii
                            5OOpx

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door -Dee- Bekijk bericht
                              Ik werk zelf in een bank, weliswaar niet aan het loket, maar binnen dit en 5 jaar bestaat het loket niet meer. Automaten nemen die taak over, punt. Waarom heb je eigenlijk nog het loket voor nodig? Je kan al énorm veel via PC Banking en geld afhalen aan de Self is ook de normaalste zaak. Waarom niet storten? Als er een probleem is kan je nog altijd terecht in het kantoor zelf. Iemand moet die automaten nog altijd natellen en vullen.
                              De banken worden allemaal "adviesbanken" en daar gaan we niet meer aan onderuit kunnen. Tijden veranderen.
                              Dan moogt ge over 5 jaar elke 80-plusser gaan assisteren aan de automaat... Daar gaan we ook niet onderuit kunnen...

Comment

Dan moogt ge over 5 jaar elke 80-plusser gaan assisteren aan de automaat... Daar gaan we ook niet onderuit kunnen...
                                Hmmmm 80?
                                Begin meer bij 65, 70
                                Ik zie ze nu al sukkelen hier bij de KBC.
                                En als ik die brillenglazen zie van die mensen.... die moeten verdorie goei ogen hebben
                                Ubi bene, ibi patria.
                                BD0388BE
                                Een website

Comment

Working...
                                X