Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

In wuauclt.exe is een fout opgetreden en wordt afgesloten.

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: In wuauclt.exe is een fout opgetreden en wordt afgesloten.

Lees dit eens; What is wuauclt.exe? Is wuauclt.exe spyware or a virus?
    Komt dus op neer dat de wuauclt.exe file in de c:\windows\System32 folder moet zitten, anders is het een virus. Zoek op je volledige schijf naar wuauclt.exe en die in een juiste folder staat als ergens anders ook wuauclt.exe staat moet je scannen op virussen.
    En hier zal je gelijkaardige problemen hebben
    Never resist temptation or it could go away...
    Mijn handleiding is meer versleten dan men toestel

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door pol parasol Bekijk bericht
      Ik heb ook nooit geclaimd dat ik uw probleem helemaal ging oplossen.
      Ik las in uw openingspost hetvolgende: en ik dacht bij mezelf, laat ik 'm daar al van afhelpen, kan hij zich concentreren op het ware probleem .
      Sorry pol als mijn antwoord verkeerd overkwam, het was helemaal niet slecht bedoeld hoor.
      Alvast bedankt voor het meedenken.

Oorspronkelijk geplaatst door foto4fun Bekijk bericht
      Lees dit eens; What is wuauclt.exe? Is wuauclt.exe spyware or a virus?
      Komt dus op neer dat de wuauclt.exe file in de c:\windows\System32 folder moet zitten, anders is het een virus. Zoek op je volledige schijf naar wuauclt.exe en die in een juiste folder staat als ergens anders ook wuauclt.exe staat moet je scannen op virussen.
      En hier zal je gelijkaardige problemen hebben
      Bedankt voor de tips, maar de bestanden staan bij mij enkel in de map system 32, het zijn er drie welgeteld, maar die zijn dan verweven in nog een hoop andere bestanden.
      Het is niet zo simpel hoor.
      Maar je hebt gelijk, er heeft een tijdje een gelijknamig virus de ronde gedaan.
      Alleen ben ik meer dan 100% zeker dat er op mijn pas geïnstalleerde pc geen enkel virus of ander malware te vinden is.

Volgens mij heeft Destn mij de enige juist mogelijke oplossing aangeboden, waarvoor mijn dank trouwens.
      Die link ga ik trouwens zorgvuldig bewaren, je weet nooit.

Aan allen heel erg bedankt hoor, vind ik echt tof() maar het probleem is ondertussen opgelost door een fresh install te doen vanaf de Windows XP Home cd van Medion.

Grtz, RF

Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
      Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
        Op die IT-ers kunt ge wel rekenen. . . . . . als je geduld hebt.

Lol hoor.

Niettemin heel erg bedankt voor die link, kan nog van pas komen.
        Heb je deze al moeten gebruiken en werkte het?
        Ik had nochtans gezocht bij Micro$oft en slechts artikels gevonden die niet echt de oplossing boden.

Grtz, RF
        Jep, vannacht nog en 't werkt! Heb aggressive mode gekozen, maar misschien beter om eerst de normale mode te kiezen.
        ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Destn Bekijk bericht
          Jep, vannacht nog en 't werkt! Heb aggressive mode gekozen, maar misschien beter om eerst de normale mode te kiezen.
          Vint ge zêt nen bijou vo diene tip. Ge meug van mien jén han drink'n in de Macote.

Grtz, RF

Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
          Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
            Vint ge zêt nen bijou vo diene tip. Ge meug van mien jén han drink'n in de Macote.

Grtz, RF

Thx, kgoan 't ip roaie valke sin reekning zetn!
            ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

Comment

Kun je me eens zeggen hoe je dei installatie vanaf die XP-CD hebt gedaan ? Ik zit namelijk met hetzelfde probleem.

Comment

Working...
              X