Ik zit hier met een probleem waar ik absoluut geen weg mee kan.
Heb het internet al afgeschuimd en niets concreets gevonden.
Het gaat om het volgende:
PC is een Medion en die heb ik, met de Applications & Support-CD terug gezet naar de fabrieksinstellingen.
Het OS is een XP Home SP2.
Nu wil ik die PC up-to-date houden natuurlijk, maar van zodra ik naar Microsoft Update of Windows Update ga moet ik een ActiveX installeren.
Van zodra die geïnstalleerd is loopt het fout en krijg ik die foutmelding.
Dan mag ik klikken op "Verzenden" of "Niet verzenden" die fout blijft maar verschijnen en ik kan natuurlijk geen enkele update doen.
Heb dan eens geprobeerd SP3 zo te downloaden en te installeren, nadat de PC weer in de fabriekstoestand was gezet, maar dan kwam toch weer die domme foutmelding.
Zijn hier mensen die dat probleem ook gehad hebben?
Grtz, RF
Heb het internet al afgeschuimd en niets concreets gevonden.
Het gaat om het volgende:
PC is een Medion en die heb ik, met de Applications & Support-CD terug gezet naar de fabrieksinstellingen.
Het OS is een XP Home SP2.
Nu wil ik die PC up-to-date houden natuurlijk, maar van zodra ik naar Microsoft Update of Windows Update ga moet ik een ActiveX installeren.
Van zodra die geïnstalleerd is loopt het fout en krijg ik die foutmelding.
Dan mag ik klikken op "Verzenden" of "Niet verzenden" die fout blijft maar verschijnen en ik kan natuurlijk geen enkele update doen.
Heb dan eens geprobeerd SP3 zo te downloaden en te installeren, nadat de PC weer in de fabriekstoestand was gezet, maar dan kwam toch weer die domme foutmelding.
Zijn hier mensen die dat probleem ook gehad hebben?
Grtz, RF
Comment