Re: Apple-computer versus Windows-computer !!
Ben sedert twee weken op een Macbook pro aan de slag, mijn nieuwe quad windows 7 word verkocht. Een van de eerste zaken die ik bekeken heb is om toch maar een windows in VMware of Parallels of zo te draaien, want ik zou misschien niet alle software vinden onder Apple. In de praktijk mis ik nog niets, ok, alleen BDsizer en IDdownloader (en die laatste heb ik zelfs gekocht maar ik gun het Hert van harte).
Snel ter beschikking, snel werken, progs openen zich sneller (behalve Office voor Mac van Microsoft, toevallig). Lightroom: 10 seconden, op WIN7 een halve tot 1 minuut met dubbel zoveel ram ter beschikking.
Manipuleren met de multitouchpad, 1 vinger, 2 vingers, 3 vingers, 4 vingers, wonderfull.
Iets of wat geworsteld met de instellingen van de Canon printer, maar 't was het manneke. :-)
Trouwens, entourage werkt beter in RPC over HTTP dan Outlook met mijn Exchnage server, leg dat eens uit Bill.
Maar vooral 7 uur op een batterij, effectief getest, 7 uur.
Oorspronkelijk geplaatst door Derryy
Bekijk bericht
Snel ter beschikking, snel werken, progs openen zich sneller (behalve Office voor Mac van Microsoft, toevallig). Lightroom: 10 seconden, op WIN7 een halve tot 1 minuut met dubbel zoveel ram ter beschikking.
Manipuleren met de multitouchpad, 1 vinger, 2 vingers, 3 vingers, 4 vingers, wonderfull.
Iets of wat geworsteld met de instellingen van de Canon printer, maar 't was het manneke. :-)
Trouwens, entourage werkt beter in RPC over HTTP dan Outlook met mijn Exchnage server, leg dat eens uit Bill.
Maar vooral 7 uur op een batterij, effectief getest, 7 uur.
Comment