Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
De Shooting Day in AARSCHOT op 22 maart 2025 is VOLGEBOEKT
Omgeving sportpaleis zit alles vast.Tussen 3 en 3.30 zijn hier verscheidene strooiwagens voorbij gereden,wel zonder te strooien.Hier ligt momenteel een 7cm.
Foto 9.30U
Foto 1 Richting Wijnenegem,Schilde,Turnhout.
Foto 2 Richting Sportpaleis,Ring.
Last edited by Macroshopper; 10 februari 2010, 09:50.
'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.
Hier, ten noorden van Antwerpen "dik" 10cm sneeuw. Mijn collega's en ik hadden rond 8.00u de gelukkige ingeving om de geplande werfvergadering van 11.00u in Heverlee, te beginnen afbellen. Ik geniet nu, zonder stress en ergernis, van al die witte schoonheid in mijn tuin!
Waarom geflaterd? Ze zeggen al een paar dagen dat het vandaag & morgen gaat sneeuwen, wat is het probleem dan?
Frank had het gisteren over een 2 cm sneeuw.
De sneeuw zou voornamelijk in het westen vallen.
De helft van midden België en het oosten zouden weinig of geen sneeuw krijgen.
Deze morgenvroeg zag je de op de sneuuwradar de buien zeer duidelijk hangen
Hier in Limburg is het kurkdroog en het zou -5° C zijn.
Hier, ten noorden van Antwerpen "dik" 10cm sneeuw. Mijn collega's en ik hadden rond 8.00u de gelukkige ingeving om de geplande werfvergadering van 11.00u in Heverlee, te beginnen afbellen. Ik geniet nu, zonder stress en ergernis, van al die witte schoonheid in mijn tuin!
De sneeuw in al zijn pracht viel deze nacht.
Geen 2 maar 10 cm was de vacht.
Met z'n allen in de file
wel zo'n 1000 km lang.
In mijn keuken zingt de Miele
die doet de was en gaat zijn gang.
Tegen 2015 gaan de diensten van wegen en verkeer de buienradar in gebruik nemen.
Deze uitleg "We wisten dat het ging sneeuwen en we hebben dus ook preventief gestrooid", zegt Ilse Luypaerts van het Agentschap Wegen en Verkeer. "Het probleem is dat de sneeuw pas tijdens de ochtendspits beginnen te vallen is. De sneeuwruimers en strooiwagens zitten daardoor zelf vast in het verkeer."hier te lezen. Als dat zo is, kan je de mensen van de strooidienst weinig verwijten.
Mvg.
Robert
Mvg.
Robert
Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde
Oorspronkelijk geplaatst door HasseltenaarBekijk bericht
Deze uitleg "We wisten dat het ging sneeuwen en we hebben dus ook preventief gestrooid", zegt Ilse Luypaerts van het Agentschap Wegen en Verkeer. "Het probleem is dat de sneeuw pas tijdens de ochtendspits beginnen te vallen is. De sneeuwruimers en strooiwagens zitten daardoor zelf vast in het verkeer."hier te lezen. Als dat zo is, kan je de mensen van de strooidienst weinig verwijten.
Mvg.
Robert
Klopt. Heb de kranten ook al gelezen
De strooidiensten zitten zelf ook vast.
Trouwens ik verwijt de strooidiensten niets.
In het westen hebben ze voldoende tijd gehad om preventief te strooien niet?
Als het daar niet klopt dan is er toch iets mis met de strooidiensten "aldaar"
Oorspronkelijk geplaatst door HasseltenaarBekijk bericht
"Het probleem is dat de sneeuw pas tijdens de ochtendspits beginnen te vallen is. De sneeuwruimers en strooiwagens zitten daardoor zelf vast in het verkeer. Als dat zo is, kan je de mensen van de strooidienst weinig verwijten.
dat excuus hebben ze van ons Hollanders gejat.
wij hadden dat een paar weken terug ook.
zwak excuus dus.
grt,bouk.
Hier in Westerlo ligt er geen milimeter sneeuw. Ongelooflijk dat er zoveel verschil kan zijn op zo'n kleine afstand. Voor mij mag het zo blijven want ik ben die winterse toestanden "kotsbeu ".
Hier in Westerlo ligt er geen milimeter sneeuw. Ongelooflijk dat er zoveel verschil kan zijn op zo'n kleine afstand. Voor mij mag het zo blijven want ik ben die winterse toestanden "kotsbeu ".
Kindertijd vergeten ?
Comment