Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

900 km file....

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: 900 km file....

    Ik heb vanmorgen 2,5 uur over gedaan tussen Aarschot en Leuven
    Thuis vertrokken met geen sneeuw , vlot verkeer tot Aarschot en dan begon de ellende. Toen ik in Leuven aankwam lag er al 5 cm.

    Gestrooid? maak je mij niet wijs , toen het nog fijn stof sneeuwde bleef deze al liggen (en de weg bleef kurkdroog), als men gestrooid had dan zou deze gesmolten zijn.
    Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

    Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

    Comment


    • #17
      Re: 900 km file....

      Oorspronkelijk geplaatst door Dany_ Bekijk bericht
      Waarom geflaterd? Ze zeggen al een paar dagen dat het vandaag & morgen gaat sneeuwen, wat is het probleem dan?
      Omdat ze maar 1 à 2 cm sneeuw verwachtten en er uiteindelijk bijna 10cm is gevallen, daarom hebben ze zwaar geflaterd vind ik.
      GO ON...BE A TIGER!!!

      Pentax K5 + Tamron 70-200 F2.8

      Comment


      • #18
        Re: 900 km file....

        Ik ben na een half uur teruggekeerd, ik moest van Wervik naar Antwerpen en stond toen al in Kortrijk

        Ik was in 10 minuten van Kortrijk terug thuis. Lang leve VPN etc.. ik werk van thuis uit vandaag.
        ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

        Comment


        • #19
          Re: 900 km file....

          lang leve de trein

          wel chapeau dat de treinen er weinig last van hebben.
          With Canon, I can (or at least try)
          Photastic.be ~ Passion for the picture
          Nieuwe site

          Comment


          • #20
            Re: 900 km file....

            Frank was zelf ook met de trein ( bij de Madammekes) normaal komt hij op de fiets!
            grt,bouk.
            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

            Comment


            • #21
              Re: 900 km file....

              In Averbode ligt er geen sneeuw en schijnt de zon Niet te geloven dat er zo'n grote verschillen zijn in Vlaanderen
              Homo Sapiens Pentaxiensis

              Comment


              • #22
                Re: 900 km file....

                Zouden we, in plaats van altijd een schuldige te zoeken en te vinden, niet beter als mensen nederig erkennen dat de natuur niet zo maar te temmen is. We proberen het wel, maar het lukt niet altijd.

                Stevige vorst en hevige sneeuwval en niet zoveel verkeer als hij begint te vallen: ik denk dat, als je daar zelfs 5cm zout strooit, het nog niet lukt.

                Nu ja, filosoferen lukt natuurlijk opperbest vanuit een warme living.
                BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                Comment


                • #23
                  Re: 900 km file....

                  Oorspronkelijk geplaatst door zunoel Bekijk bericht
                  Ik heb vanmorgen 2,5 uur over gedaan tussen Aarschot en Leuven
                  Thuis vertrokken met geen sneeuw , vlot verkeer tot Aarschot en dan begon de ellende. Toen ik in Leuven aankwam lag er al 5 cm.

                  Gestrooid? maak je mij niet wijs , toen het nog fijn stof sneeuwde bleef deze al liggen (en de weg bleef kurkdroog), als men gestrooid had dan zou deze gesmolten zijn.
                  Ik ben deze morgen om iets voor 6 al vertrokken richting Brussel en ben bijna probleemloos daar geraakt. Anticiperen noemen ze dat
                  Ik had ook zeer mijn twijfels of er wel gestrooid was op de E314 en E40 ?

                  de aankoop van winterbanden is in ieder geval een schitterende investering geweest
                  Nikon D70, D300s / nikkor 70-200 VR / extender 1.7/ SB800 / lowepro compu trekker AW / ...
                  http://album.zoom.nl/user/lindberg/

                  Comment


                  • #24
                    Re: 900 km file....

                    Hier, Oudergem bij Brussel, was t toch ff paniek van de morgen. Heb enorm gepatineerd en nadat ik toch op school gearriveerd was, bleek dat 90% van het lerarenkorps er gewoonweg niet geraakte...schijnt dat het morgen nog erger wordt...
                    Canon 50D ~ Canon 50mm F1,8 ~ Canon EF 24-105mm F4 L ~ Canon EF 100mm 2.8 Macro ~ Canon EF 70-200mm F4 L ~ 580 EX II ~ PEN E-P3 ~ Olympus 14-42 mm ~ Olympus 40-150 mm
                    Flickr

                    Comment


                    • #25
                      Re: 900 km file....

                      Oorspronkelijk geplaatst door erwin Bekijk bericht
                      I

                      de aankoop van winterbanden is in ieder geval een schitterende investering geweest
                      Winterbanden mogen ze van mij ook verplichten voor de winterperiode : bvb van oktober tot maart. Terwijl de winterbanden op je auto liggen verslijten je andere dan toch ook niet zodat de investering best meevalt. En voor de veiligheid zou het naar het schijnt (want ik heb ze niet) een zeer goede zaak zijn.

                      Comment


                      • #26
                        Re: 900 km file....

                        Willy,

                        Het sneeuwt nu ook in Limburg....
                        Frankske is weeral mis
                        Ubi bene, ibi patria.
                        BD0388BE
                        Een website

                        Comment


                        • #27
                          Re: 900 km file....

                          Ja, begint zelfs best goed te sneeuwen hier...

                          Comment


                          • #28
                            Re: 900 km file....

                            En blijkbaar gaat er nog sneeuw volgen vanavond en morgen...
                            GO ON...BE A TIGER!!!

                            Pentax K5 + Tamron 70-200 F2.8

                            Comment


                            • #29
                              Re: 900 km file....

                              Dan toch maar naar Antwerpen afgezakt.

                              Kortrijk tot Sint-Niklaas/Haasdonk:

                              Kruibeke tot Berchem:

                              Wel creepy als je zo ineens van bijna droog rijvak op een hard aangereden ijs/sneeuw rijvak belandt.
                              ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

                              Comment


                              • #30
                                Re: 900 km file....

                                Oorspronkelijk geplaatst door willyB Bekijk bericht
                                Winterbanden mogen ze van mij ook verplichten voor de winterperiode : bvb van oktober tot maart. Terwijl de winterbanden op je auto liggen verslijten je andere dan toch ook niet zodat de investering best meevalt. En voor de veiligheid zou het naar het schijnt (want ik heb ze niet) een zeer goede zaak zijn.
                                Ik wil de al of niet winterbanden discussie niet opnieuw openen maar ik kan ze alleen maar DIK aanraden !!
                                Nikon D70, D300s / nikkor 70-200 VR / extender 1.7/ SB800 / lowepro compu trekker AW / ...
                                http://album.zoom.nl/user/lindberg/

                                Comment

                                Working...
                                X