Hi,
Ik word hier zot van men telenet draadloos.
Volgens mij doet het WAP wirelss access point het niet goed.
De ene tijd werkt het perfect da andere tijd is het ****.
Heb al een nieuwe gekregen, nu duikt het weer op.
Met telenet al aan de telefoon gehangen zonder oplossing.
Wat ik nu doe:
- een pingtest naar hun servers via prompt in windows, deze
laat dan (als ik problemen heb) skyhighe pingwaarden zien, loss of connections etc etc
En een gemiddelde ping van 200-300 enzo...
Als ik hem zonder voeding zet en terug insteek is het SOMS beter, nu heb ik ook de netwerkkable die in het wap zit eruit gehaald en gewacht......
Werkt weer (maar niet goed) en nu is ineens mijn netwerk 'default' zonder paswoord geworden ipv Wifi14 (men huisnummer) EN paswoord , arghhhhhh
Ligt het aan het feit dat dit altijd 's avonds en int weekend voorkomt?
Kan telenet zen snelheden niet houden of connectiemogelijkheden??
Kan ik van men netwerk terug een beveiligd netwerk maken?
Hoe doe ik dat? Kan ik kanalen selecteren??
thx
Glenn
ahja: ik heb men modemkaart op men laptop uitgezet en ik gebruik nu een LevelOne USB netwerk stick (omdat de laptop al wat ouder is dacht ik.....)
Sinds die stick zijn mijn pings wel ietsje naar beneden gegaan maar het probleem is niet weg.
Ik heb ook al een 'fresh' install van XP gedaan, zonder gevolg.
Ook al een 2de laptop geprobeerd (nieuwe van familie) en die had ook problemen als de mijne problemen heeft (die ping was gemiddeld misschien 10ms lager, wat verwaarloosbaar is op 400ms gemiddelde pings )
DUS het ligt NIET aan men laptop zoals telenet graag zou willen, tevens doet men PS3 het ook niet op die momenten (netwerken dan)
.......
graag wat uitleg aub
THX
Ik word hier zot van men telenet draadloos.
Volgens mij doet het WAP wirelss access point het niet goed.
De ene tijd werkt het perfect da andere tijd is het ****.
Heb al een nieuwe gekregen, nu duikt het weer op.
Met telenet al aan de telefoon gehangen zonder oplossing.
Wat ik nu doe:
- een pingtest naar hun servers via prompt in windows, deze
laat dan (als ik problemen heb) skyhighe pingwaarden zien, loss of connections etc etc
En een gemiddelde ping van 200-300 enzo...
Als ik hem zonder voeding zet en terug insteek is het SOMS beter, nu heb ik ook de netwerkkable die in het wap zit eruit gehaald en gewacht......
Werkt weer (maar niet goed) en nu is ineens mijn netwerk 'default' zonder paswoord geworden ipv Wifi14 (men huisnummer) EN paswoord , arghhhhhh
Ligt het aan het feit dat dit altijd 's avonds en int weekend voorkomt?
Kan telenet zen snelheden niet houden of connectiemogelijkheden??
Kan ik van men netwerk terug een beveiligd netwerk maken?
Hoe doe ik dat? Kan ik kanalen selecteren??
thx
Glenn
ahja: ik heb men modemkaart op men laptop uitgezet en ik gebruik nu een LevelOne USB netwerk stick (omdat de laptop al wat ouder is dacht ik.....)
Sinds die stick zijn mijn pings wel ietsje naar beneden gegaan maar het probleem is niet weg.
Ik heb ook al een 'fresh' install van XP gedaan, zonder gevolg.
Ook al een 2de laptop geprobeerd (nieuwe van familie) en die had ook problemen als de mijne problemen heeft (die ping was gemiddeld misschien 10ms lager, wat verwaarloosbaar is op 400ms gemiddelde pings )
DUS het ligt NIET aan men laptop zoals telenet graag zou willen, tevens doet men PS3 het ook niet op die momenten (netwerken dan)
.......
graag wat uitleg aub
THX
Comment