Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

IPod

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #61
    Re: IPod

    ik heb er eentje gekocht een Ipod Nanno 8 GB black.
    Gefeliciteerd en veel luisterplezier
    Homo Sapiens Pentaxiensis

    Comment


    • #62
      Re: IPod

      Ai ai Lies, straks ga je hier worden uitgemaakt als FanGirl

      Alvast veel plezier.
      Tot sluitertijd, Dirk

      Comment


      • #63
        Re: IPod

        Oorspronkelijk geplaatst door kpr Bekijk bericht
        Heb een aantal ook een Creative Zen gehad (en nog steeds) en ook nooit problemen mee gehad... maar een iPod... heeft toch net dat tikkeltje méér... vooral als je met Mac werkt...
        Laat je vooral niet afschrikken door de negatieve commentaren van een aantal individuen hier... Sinds 2001 zijn reeds 250 miljoen iPods verkocht... zegt genoeg.
        Go for it!
        Het enige tikkeltje meer wat je met de Ipod hebt is het geld dat je er voor betaald.

        Comment


        • #64
          Re: IPod

          Oorspronkelijk geplaatst door Binnenuit Bekijk bericht
          Het enige tikkeltje meer wat je met de Ipod hebt is het geld dat je er voor betaald.
          haha heel mooi gezegd.

          Mooi is ook dat TS zegt dat deze een stuk beter klinkt als haar vorige speler. Dat kan niet, want het ligt alleen aan de koptelefoon , als ik de "experts" () hier mag geloven
          D7000 + 35mm 1.8 + 50mm 1.8 + 85mm 1.8 + 100mm 2.8 / Fuji X-E1 + 18-55mm

          Comment


          • #65
            Re: IPod

            Oorspronkelijk geplaatst door danielsl Bekijk bericht
            haha heel mooi gezegd.

            Mooi is ook dat TS zegt dat deze een stuk beter klinkt als haar vorige speler. Dat kan niet, want het ligt alleen aan de koptelefoon , als ik de "experts" () hier mag geloven
            Je geluid is net zo goed als je zwakste schakel. En ongeacht het merk heb je hier altijd 3 zwakke schakels:
            - de mp3 zelf
            - het toestel
            - de koptelefoon

            Comment


            • #66
              Re: IPod

              Oorspronkelijk geplaatst door ccc Bekijk bericht
              Je geluid is net zo goed als je zwakste schakel. En ongeacht het merk heb je hier altijd 3 zwakke schakels:
              - de mp3 zelf
              - het toestel
              - de koptelefoon
              dat roep ik al heel de tijd, maar dat krijg je die apple fanboys niet aan het verstand.
              D7000 + 35mm 1.8 + 50mm 1.8 + 85mm 1.8 + 100mm 2.8 / Fuji X-E1 + 18-55mm

              Comment


              • #67
                Re: IPod

                Oorspronkelijk geplaatst door danielsl Bekijk bericht
                dat roep ik al heel de tijd, maar dat krijg je die apple fanboys niet aan het verstand.
                Ik heb zelf ook een ipod, maar het geldt voor alle toestellen. Als je kwaliteit wil, ga een stereo systeempje moet kopen voor puristen en heel veel geld neertellen. Zelf gebruik ik bevoorbeeld geen oortjes om naar muziek te luisteren, maar ja wat is perfect eh. De hoofdtelefoon die ik heb alvast niet en er staan ook geen wav bestanden op mijn ipod.

                Comment


                • #68
                  Re: IPod

                  Ik denk dat als je zo'n audiofiel bent dat een iPod je niet kan bekoren, je dan geen enkele mp3-speler in dat formaat gaat vinden dat wel zal voldoen.

                  Ik ben best tevreden van de geluidskwaliteit van m'n iPhone en m'n iPod Classic, zeker met de line-level uitgang aan de dock connector die toch meer mogelijkheden biedt dan de meeste andere spelers (inclusief de Archos 605 die hier stof ligt te vergaren).

                  De typische omgeving waar je zo'n ding gebruikt is al niet enorm geschikt om volop te genieten van alle frequenties.

                  Dave
                  pixelpusher

                  Comment


                  • #69
                    Re: IPod

                    Oorspronkelijk geplaatst door GroovBird Bekijk bericht
                    Ik denk dat als je zo'n audiofiel bent dat een iPod je niet kan bekoren, je dan geen enkele mp3-speler in dat formaat gaat vinden dat wel zal voldoen.

                    Ik ben best tevreden van de geluidskwaliteit van m'n iPhone en m'n iPod Classic, zeker met de line-level uitgang aan de dock connector die toch meer mogelijkheden biedt dan de meeste andere spelers (inclusief de Archos 605 die hier stof ligt te vergaren).

                    De typische omgeving waar je zo'n ding gebruikt is al niet enorm geschikt om volop te genieten van alle frequenties.

                    Dave
                    Inderdaad, ik niet zo'n audiofiel. Het was alleen maar om aan te tonen dat voor deze lijn produkten het eigenlijk niet zo heel veel uitmaakt wat je koopt. Je kan best de koptelefoons gaan testen en iets kopen wat jij de meest aangename klank vindt.

                    Comment

                    Working...
                    X