Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

IPod

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #46
    Re: IPod

    Oorspronkelijk geplaatst door caleido Bekijk bericht
    En wat heeft Bill Gates en "die-hard fans" te maken met keuze en vergelijk van mediaspelers? Altijd dat gepolariseer, begint beetje irritant te worden
    Bill Gates is vloeken en Steve Jobs is ...euh, even erg.

    Mvg.
    Robert
    Mvg.
    Robert
    Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

    Comment


    • #47
      Re: IPod

      Oorspronkelijk geplaatst door danielsl Bekijk bericht
      Als ze hierboven met conclusies komen, dat elke mp3speler hetzelfde klinkt en het enige wat verschil maakt , is welke koptelefoon je erop aansluit. mmmmm ja, dat is inderdaad gelul
      Als ze niet allemaal hetzelfde zouden klinken dan zitten er een paar tussen die de muziek vervormen. Ik luister graag eerst eens naar opnames op referentie monitors, EQ volledig plat. Klinkt het niet dan is de opname gewoon slecht. En dat is de taak van de geluidstechnicus. Iemand die daar verstand van heeft en met gecalibreerd materiaal werkt.
      Voor pubers is dit inderdaad een leuke gadged als je de bassen wat extra kan boosten. Maar aan de kwaliteit, en een correcte weegave doet het weinig goed.

      Mijn oortjes van mijn iPod zijn nog nooit uit de verpakking geweest, omdat ik betere liggen heb en dit maakt echt wel het verschil!

      Voor de rest zeer tevreden over mijn iPod. Ik gebruik hem ook dikwijls op reis als een backup HD om mijn foto's op te zetten.

      Van bestellen op de Apple-store hoef je geen schrik te hebben. In geval van een defect is er zeer correcte dienst na verkoop die zelfs beter werkt dan bij sommige verkoopunten.

      Comment


      • #48
        Re: IPod

        Oorspronkelijk geplaatst door Lies MX Bekijk bericht
        Er zullen idd wel andere merken zijn maar die gaan (9 kanse op 10) niet werken op de Ipod uitgang van mijn autoradio...
        Hoe ziet die uitgang er uit? Want meestal zijn dat toch gewoon 3,5 aux ingangen?

        Comment


        • #49
          Re: IPod

          Oorspronkelijk geplaatst door Dieter_C Bekijk bericht
          Als ze niet allemaal hetzelfde zouden klinken dan zitten er een paar tussen die de muziek vervormen. Ik luister graag eerst eens naar opnames op referentie monitors, EQ volledig plat. Klinkt het niet dan is de opname gewoon slecht. En dat is de taak van de geluidstechnicus. Iemand die daar verstand van heeft en met gecalibreerd materiaal werkt.
          Voor pubers is dit inderdaad een leuke gadged als je de bassen wat extra kan boosten. Maar aan de kwaliteit, en een correcte weegave doet het weinig goed.

          Mijn oortjes van mijn iPod zijn nog nooit uit de verpakking geweest, omdat ik betere liggen heb en dit maakt echt wel het verschil!

          Voor de rest zeer tevreden over mijn iPod. Ik gebruik hem ook dikwijls op reis als een backup HD om mijn foto's op te zetten.

          Van bestellen op de Apple-store hoef je geen schrik te hebben. In geval van een defect is er zeer correcte dienst na verkoop die zelfs beter werkt dan bij sommige verkoopunten.
          Elk merk heeft zijn eigen fabrieksafstelling, dus natuurlijk zal er altijd verschil zijn. Ik wil wel eens een mening horen van iemand die niet door die roze-apple-bril kijkt.
          D7000 + 35mm 1.8 + 50mm 1.8 + 85mm 1.8 + 100mm 2.8 / Fuji X-E1 + 18-55mm

          Comment


          • #50
            Re: IPod

            Oorspronkelijk geplaatst door danielsl Bekijk bericht
            Elk merk heeft zijn eigen fabrieksafstelling, dus natuurlijk zal er altijd verschil zijn. Ik wil wel eens een mening horen van iemand die niet door die roze-apple-bril kijkt.
            Ik kijk in elk geval door geen roze-apple-bril.
            Ik merk gewoon een enorm verschil in klank als ik verschillende koptelefoons/oortjes gebruik. En erg weinig verschil als ik met een goeie koptelefoon switch tussen het geluid uit een ipod, cd-speler, mengtafel, pc, of andere mp3-speler...
            Mijn punt is gewoon dat een goeie koptelefoon veel belangrijker is. En die van Apple ... daar zul je me weinig goeds over horen zeggen.

            Comment


            • #51
              Re: IPod

              Oorspronkelijk geplaatst door Dieter_C Bekijk bericht
              Mijn punt is gewoon dat een goeie koptelefoon veel belangrijker is.
              Inderdaad, lijkt mij evident.

              De koptelefoon is voor geluidskwaliteit wat het objectief is voor de beeldkwaliteit.
              Last edited by caleido; 3 februari 2010, 18:13. Reden: typo

              Comment


              • #52
                Re: IPod

                even off topic gaan
                Dieter, welk merk hooftelefoon gebruik je dan nu?
                ik ben audio liefhebber en ik ben stilaan aan een nieuwe toe voor oa mijn mp3 speler

                Comment


                • #53
                  Re: IPod

                  Oorspronkelijk geplaatst door Buffalo Soldier Bekijk bericht
                  Hoe ziet die uitgang er uit? Want meestal zijn dat toch gewoon 3,5 aux ingangen?
                  Euh nu vraag je wat hoor...
                  Ik heb in ieder geval het boekje er al op nagelezen en hij zou enkel compatibel zijn met een Ipod. Had het ook al even bij de garage nagevraagt en die zeggen hetzelfde...
                  Zit de kabel voor die aansluiting er trouwens standaard bij of moet je deze apart kopen?
                  Racing Pics
                  Motorcross ain't nothing without a woman's eye!

                  Comment


                  • #54
                    Re: IPod

                    Oorspronkelijk geplaatst door Gert1971 Bekijk bericht
                    even off topic gaan
                    Dieter, welk merk hooftelefoon gebruik je dan nu?
                    ik ben audio liefhebber en ik ben stilaan aan een nieuwe toe voor oa mijn mp3 speler
                    Wat is je prijsklasse? Wat voor model wil je?

                    Met Sennheiser kan je normaal niet veel verkeerd doen...

                    Comment


                    • #55
                      Re: IPod

                      Oorspronkelijk geplaatst door caleido Bekijk bericht
                      Inderdaad, lijkt mij evident.

                      De koptelefoon is voor geluidskwaliteit wat het objectief is voor de beeldkwaliteit.
                      en in die vergelijking is de cowon een DSLR en een Ipod een compactje
                      D7000 + 35mm 1.8 + 50mm 1.8 + 85mm 1.8 + 100mm 2.8 / Fuji X-E1 + 18-55mm

                      Comment


                      • #56
                        Re: IPod

                        Oorspronkelijk geplaatst door Lies MX Bekijk bericht
                        Euh nu vraag je wat hoor...
                        Ik heb in ieder geval het boekje er al op nagelezen en hij zou enkel compatibel zijn met een Ipod. Had het ook al even bij de garage nagevraagt en die zeggen hetzelfde...
                        Zit de kabel voor die aansluiting er trouwens standaard bij of moet je deze apart kopen?
                        Het is echt een iPOD aansluiting want waarschijnlijk zal je de muziek kunnen aansturen aan je stuur van de wagen. Of is het geïntegreerd met je muziek installatie.
                        Maar als je zeker wilt zijn zal je dat even in de garage moeten navragen.
                        Tot sluitertijd, Dirk

                        Comment


                        • #57
                          Re: IPod

                          Oorspronkelijk geplaatst door Destn Bekijk bericht
                          Deze optie bestaat nog niet zolang, kan dit?

                          Ik herinner me dat dit precies de reden was waarom ik naar Winamp overgestapt ben. 2 accounts, 1 iPod die we niet werkende kregen met de iTunes vanaf 2 accounts.
                          Geen idee vanaf wanneer dit was ingevoerd. Maar je moet het wel opzetten. Het noemt thuisdeling (in de Nederlandse versie).
                          Tot sluitertijd, Dirk

                          Comment


                          • #58
                            Re: IPod

                            Oorspronkelijk geplaatst door Lies MX Bekijk bericht
                            Euh nu vraag je wat hoor...
                            Ik heb in ieder geval het boekje er al op nagelezen en hij zou enkel compatibel zijn met een Ipod. Had het ook al even bij de garage nagevraagt en die zeggen hetzelfde...
                            Zit de kabel voor die aansluiting er trouwens standaard bij of moet je deze apart kopen?
                            Kabel dien je normaliter apart aan te kopen en kost verdorie veel geld.
                            Ik denk dat ik 38€ voor dat kabeltje betaald had.
                            ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

                            Comment


                            • #59
                              Re: IPod

                              En al eentje gekocht?

                              Comment


                              • #60
                                Re: IPod

                                Sorry voor de late reactie maar we hebben een week geen internet gehad op het werk (veel gevloek) en weinig tijd om na het werk achter de pc te kruipen.
                                Jup ik heb er eentje gekocht een Ipod Nanno 8 GB black.
                                Het klinkt in ieder geval al stukken beter als mijn vorige, alleen de bediening was even zoeken. Itunes gaat als een fluitje van een cent.
                                Enkel één van de dagen nog gaan kijken voor dat kabeltje en dan kan ie ook in de auto mee
                                Racing Pics
                                Motorcross ain't nothing without a woman's eye!

                                Comment

                                Working...
                                X