Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bent u blij?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Bent u blij?

    Focketyn was de beste!
    As always.

    Comment


    • #17
      Re: Bent u blij?

      Zij heeft gewonnen en verdient,niets meer of niets minder.
      'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

      Comment


      • #18
        Re: Bent u blij?

        Voor Linda was Slasaus = Dressing
        Voor Peter was de Brandenburgse Poort niet goed genoeg, het moest Brandenburger Tor zijn.
        Zelfde bij holocaust: er werd Shoah gezegd, terwijl dat een synoniem is, en toch niet goedgekeurd.



        Dat het resultaat van de quiz een beetje gestuurd wordt, is al langer duidelijk imho.
        Over het algemeen niet snel onder de indruk.

        Comment


        • #19
          Re: Bent u blij?

          Oorspronkelijk geplaatst door Pol Callens Bekijk bericht
          Die Linda kwam blijkbaar bij velen niet zo goed over, maar ik versta nog altijd niet waarom. Haar daarvoor de overwinning niet gunnen
          De meeste mannen zijn nu eenmaal bang van vrouwen van wie ze aanvoelen dat die slimmer is. Dus hoe dommer de man des te banger het ventje zal zijn. En als ze echt heel dom zijn dan slaat de angst om in haat. Good old Freud wist dit al.
          EOS Canon 400D + Grip / Canon 40D+Grip / Canon EF 50mm F1.8 / Sigma EX 28-70mm F2.8 DG / Canon EF 17-40 mm F4 L/ Canon EF 70-200mm F4 L / Sigma EF-500 DG Super / Canon 580EX / Manfrotto 190DB / Giotto MH-1001

          Comment


          • #20
            Re: Bent u blij?

            Oorspronkelijk geplaatst door dekleine Bekijk bericht
            ik dacht (ben het bijna zeker) dat het eerste antwoord van Linda over Berlijn was : de 20ste verjaardag van de val van de muur... Dus geen 30sec cadeau, integendeel, ze moest langer nadenken omdat ze dat al een gezegd had...
            Ik ben er wel ab-so-luut zeker van dat ze het gezegd heeft want ik heb het haar gewoon horen zeggen .. diegenen die het niet gehoord hebben zaten waarschijnlijk een mond vol paprika? chips te kraken ... ..
            .. en voor mij is Bent de morele overwinnaar .. wat die gast allemaal weet dat is niet gewoon meer! gvd .. ik was er zeker van dat hij niet *kon* verliezen!

            Comment


            • #21
              Re: Bent u blij?

              Oorspronkelijk geplaatst door FLuKee Bekijk bericht
              Voor Linda was Slasaus = Dressing
              Voor Peter was de Brandenburgse Poort niet goed genoeg, het moest Brandenburger Tor zijn.
              Zelfde bij holocaust: er werd Shoah gezegd, terwijl dat een synoniem is, en toch niet goedgekeurd.



              Dat het resultaat van de quiz een beetje gestuurd wordt, is al langer duidelijk imho.
              Moet je gelijk geven FLuKee.

              In "Blokken" merk ik dat ook soms....

              Een slecht voorbeeld
              Ben vraagt iets en het antwoord moet zijn "de Grote Beer".
              Ben zegt dan.... de Grote? En de kandidaat antwoordt: "Beer".
              Neen zegt Ben, het moet "de Grote Beer" zijn.
              Sommige van zijn vragen zijn ook niet sluitend.
              Ubi bene, ibi patria.
              BD0388BE
              Een website

              Comment


              • #22
                Re: Bent u blij?

                Oorspronkelijk geplaatst door cossiemen Bekijk bericht
                +1

                [FONT="Comic Sans MS"]Heb gisteren een aantal reacties opgevangen over de winnaar, Linda dus, tijdens onze maandelijkse vergadering en 'k was eigenlijk een beetje van mijn melk daardoor; toen ik hoorde wat sommige mensen haar allemaal durfde te noemen...
                Ik was beschaamd in hun plaats...
                snip
                Ja .. nu kunnen al die pathetische, gefrustreerde losers weer hun gal spuien op het internet .. ocharme, wat een zielig zooitje koleirelijers ..

                Comment


                • #23
                  Re: Bent u blij?

                  Oorspronkelijk geplaatst door Pol Callens Bekijk bericht
                  ... Die Linda kwam blijkbaar bij velen niet zo goed over, maar ik versta nog altijd niet waarom. Haar daarvoor de overwinning niet gunnen


                  Bij mij komt ze alleszins goed over , een pittige ,katachtige vrouw mét hersens.Sommigen kunnen daar niet tegen


                  Walter
                  D850

                  Comment


                  • #24
                    Re: Bent u blij?

                    voor mij mochten ze alle drie evengoed winnen.
                    één ding wist ik echter al van in het begin van deze week :
                    "lamoot" zou de finale alvast niet komen bezoedelen (lees: verpesten)
                    (en, elke weekdag, net voor "de vraag van vandaag" kies ik een ander kanaal...)

                    Comment


                    • #25
                      Re: Bent u blij?

                      Oorspronkelijk geplaatst door Phororhacos Bekijk bericht
                      Bij mij komt ze alleszins goed over , een pittige ,katachtige vrouw mét hersens.Sommigen kunnen daar niet tegen
                      Bwa, er zijn vroeger nog goeie vrouwelijke kandidaten geweest die wel populair bleken.

                      Linda De Win past gewoon niet in het concept van een plezante quiz waarbij de nadruk toch heel sterk op humor ligt. Beetje een misser vanwege de mensen bij woestijnvis, want zelf kan ze daar uiteraard niks aan doen.
                      Hoewel ik haar overwinning een sterke prestatie vind, heb ik me toch serieus geërgerd aan haar speelstijl. Net zoals waarschijnlijk velen zich geërgerd hebben aan Gunther Lamoot.
                      Over het algemeen niet snel onder de indruk.

                      Comment


                      • #26
                        Re: Bent u blij?

                        Ik vond het een eerlijke overwinning.
                        Wie 11 keer won met de minste eindronden is de slimste.
                        Het is natuurlijk een spel, en de anderen moesten een even goede kans krijgen.
                        En die hadden ze, want de laatste vragen, toen het er echt op aankwam, waren voor niemand een complete hinder. Geen specifieke sport of muziek of zoiets waar sommigen helemaal niets van weten. Iedereen had echt evenveel kansen.

                        Wat mij in deze reeks toch wel tegenviel was de jury.
                        Enkelen kwamen terecht niet meer aan bod in de laatste week. Urbanus en Kama waren altijd ronduit slecht, en dat tafeltje van Urbanus was er ook maar omdat dat spectaculair en onverwacht was. Je brengt anders toch geen gitaar mee om jury te zijn?
                        En Lamoot klikte alleen maar dankzij de enorme goodwill van Tobback. Wat heeft hij nu gedaan de laatste keer: handtastelijk zijn waar Tobback al bij al nog goed op reageerde. Na 2 keer had ik dat ook wel gezien, maar het is het enige wat 'de jury' toen deed.

                        En zelfs de beteren beperkten zich dikwijls tot gewone cafépraat: het vertellen van een mop. Op zich niets op tegen, maar daar hadden we toch HT&D(?) voor?

                        Mits een beetje brainstormen rond de vragen, die zij natuurlijk op voorhand konden kennen, hadden ze veel beter kunnen inspelen op de vragen.

                        Ik wilde alles helemaal zien, en ik heb nergens spijt van, maar is het niet het moment om te stoppen?

                        Comment


                        • #27
                          Re: Bent u blij?

                          Oorspronkelijk geplaatst door FLuKee Bekijk bericht
                          Bwa, er zijn vroeger nog goeie vrouwelijke kandidaten geweest die wel populair bleken.

                          Linda De Win past gewoon niet in het concept van een plezante quiz waarbij de nadruk toch heel sterk op humor ligt. Beetje een misser vanwege de mensen bij woestijnvis, want zelf kan ze daar uiteraard niks aan doen.
                          Hoewel ik haar overwinning een sterke prestatie vind, heb ik me toch serieus geërgerd aan haar speelstijl. Net zoals waarschijnlijk velen zich geërgerd hebben aan Gunther Lamoot.
                          Eyskens in de jury vond ik ook niks.
                          Bent heeft volgens mij een spraakgebrek en was ook niet grappig te noemen.
                          (ik bedoel dat niet als slecht he)
                          Peter probeerde grappig te zijn maar ging ook de mist in.
                          Trouwens de kandidaten zitten daar niet om aan humor te doen.
                          Ubi bene, ibi patria.
                          BD0388BE
                          Een website

                          Comment


                          • #28
                            Re: Bent u blij?

                            Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                            Trouwens de kandidaten zitten daar niet om aan humor te doen.
                            Oh jawel. Het blijft een quiz maar het concept lijkt me erg duidelijk. Je denkt toch niet dat de jury daar zit om effectief te beslissen bij eventuele betwisting? Heel dat programma draait om weetjes en situationele humor. Wie er uiteindelijk wint is van ondergeschikt belang, al slaagt woestijnvis er steeds weer in een hype te creëren.
                            Over het algemeen niet snel onder de indruk.

                            Comment


                            • #29
                              Re: Bent u blij?

                              Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                              Ik wel: Linda heeft gewonnen
                              Ik zal pas blij zijn als Sven zondag wint ! Linda kan me gestolen worden.

                              Comment


                              • #30
                                Re: Bent u blij?

                                Oorspronkelijk geplaatst door willyB Bekijk bericht
                                Ik zal pas blij zijn als Sven zondag wint ! Linda kan me gestolen worden.
                                Maar dat is maar sport voor het kl..tjesvolk. Die lezen geen kwaliteitskrant of kijken niet naar Villa Politica.

                                Voor mij is eender welke Belg voor zondag goed.

                                Mvg.
                                Robert
                                Mvg.
                                Robert
                                Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

                                Comment

                                Working...
                                X