Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bent u blij?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: Bent u blij?

    Oorspronkelijk geplaatst door Hasseltenaar Bekijk bericht
    Maar dat is maar sport voor het kl..tjesvolk. Die lezen geen kwaliteitskrant of kijken niet naar Villa Politica.

    Voor mij is eender welke Belg voor zondag goed.

    Mvg.
    Robert
    Doen er Belgen mee in de Africa Cup zondag?

    Comment


    • #32
      Re: Bent u blij?

      Oorspronkelijk geplaatst door regulus Bekijk bericht
      Ik ben er wel ab-so-luut zeker van dat ze het gezegd heeft want ik heb het haar gewoon horen zeggen .. diegenen die het niet gehoord hebben zaten waarschijnlijk een mond vol paprika? chips te kraken ... ..
      .. en voor mij is Bent de morele overwinnaar .. wat die gast allemaal weet dat is niet gewoon meer! gvd .. ik was er zeker van dat hij niet *kon* verliezen!

      Thaha, zou goed kunnen. Maar toen ik gisteren op de replay knop duwde van de digibox hoorde ik haar het juiste antwoord toch niet geven ze.... Integendeel.
      Ma bon moest ik tijd hebben dan zie ik vantweekend wel nog eens

      Comment


      • #33
        Re: Bent u blij?

        Oorspronkelijk geplaatst door martus Bekijk bericht
        Thaha, zou goed kunnen. Maar toen ik gisteren op de replay knop duwde van de digibox hoorde ik haar het juiste antwoord toch niet geven ze.... Integendeel.
        Ma bon moest ik tijd hebben dan zie ik vantweekend wel nog eens
        Zeker doen. Ben er ook vrij zeker van dat ze het niet gezegd heeft.
        Over het algemeen niet snel onder de indruk.

        Comment


        • #34
          Re: Bent u blij?

          Oorspronkelijk geplaatst door FLuKee Bekijk bericht
          Oh jawel. Het blijft een quiz maar het concept lijkt me erg duidelijk. Je denkt toch niet dat de jury daar zit om effectief te beslissen bij eventuele betwisting? Heel dat programma draait om weetjes en situationele humor. Wie er uiteindelijk wint is van ondergeschikt belang, al slaagt woestijnvis er steeds weer in een hype te creëren.
          Ik had het over de kandidaten
          Niet de jury.
          De kandidaten worden wel gebruikt of positief "misbruikt" om iets grappig te bekomen
          en dit door Erik en de jury.
          De jury deed ook aan hun humor onder elkaar, al of niet met succes.

          Het is me nog niet eerder opgevallen, wel bij deze quiz, dat winnen zo belangrijk is.
          Op een paar BV's na die niet echt geïnteresseerd waren zoals Marcel Van Tilt,
          kon je duidelijk de concurrentie merken.

          En ja, ben ik het mee eens, Woestijnvis doet het goed.
          Ubi bene, ibi patria.
          BD0388BE
          Een website

          Comment


          • #35
            Re: Bent u blij?

            Oorspronkelijk geplaatst door regulus Bekijk bericht
            Ik ben er wel ab-so-luut zeker van dat ze het gezegd heeft want ik heb het haar gewoon horen zeggen .. diegenen die het niet gehoord hebben zaten waarschijnlijk een mond vol paprika? chips te kraken ...
            Net opnieuw gekeken, er speciaal op gelet, en ze heeft het echt niet gezegd.
            Last edited by ThierryM; 29 januari 2010, 21:20.
            Over het algemeen niet snel onder de indruk.

            Comment


            • #36
              Re: Bent u blij?

              Oorspronkelijk geplaatst door FLuKee Bekijk bericht
              Net opnieuw gekeken, er speciaal op gelet, en ze heeft het echt niet gezegd.
              Ik was nochtans absoluut overtuigd dat ik het gehoord had .. wensen voor werkelijkheid gehouden dus (... en ik eet nooit chips voor TV ) ... dan heeft ze het idd wel een beetje kado gekregen .. voor mij blijft dienen Bent de strafste gast, geen twijfel aan

              Comment


              • #37
                Re: Bent u blij?

                Oorspronkelijk geplaatst door Hasseltenaar Bekijk bericht
                Maar dat is maar sport voor het kl..tjesvolk. Die lezen geen kwaliteitskrant of kijken niet naar Villa Politica.


                Mvg.
                Robert
                Oeioei, wat een pretentie ! Zijn we al te min indien we naar het veldrijden kijken ?
                Veel liever dat dan in Villa Politica te kijken en luisteren naar onze nationale zakkenvullers !

                Comment


                • #38
                  Re: Bent u blij?

                  Oorspronkelijk geplaatst door willyB Bekijk bericht
                  Oeioei, wat een pretentie ! Zijn we al te min indien we naar het veldrijden kijken ?
                  Veel liever dat dan in Villa Politica te kijken en luisteren naar onze nationale zakkenvullers !
                  Knipoogje gemist?

                  Mvg.
                  Robert

                  PS. Ik kijk morgen zeker naar het veldrijden!
                  Mvg.
                  Robert
                  Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

                  Comment


                  • #39
                    Re: Bent u blij?

                    Oorspronkelijk geplaatst door Hasseltenaar Bekijk bericht

                    PS. Ik kijk morgen zeker naar het veldrijden!
                    Daar ben ik blij om. Dan behoor jij dus ook tot dat kl..tjesvolk ?
                    Had ik inderdaad gemist in uw bericht. Sorry.
                    mvg WillyB

                    Comment

                    Working...
                    X