Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

iPad

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: iPad

    Oorspronkelijk geplaatst door Carola Bekijk bericht
    @ caleido: Ik begin hier zwaar te vermoeden dat alleen al het woord "Apple" bij U als een rode lap op een stier werkt. Kritisch zijn en van gedachten wisselen is één ding, wild om uw heen schoppen is een ander ding.
    De teneur in de media is dat het toestel eerder lauw wordt ontvangen en dat Apple het apparaat moeilijk kan positioneren - door mensen die het praktisch, markttechnisch en ergonomisch bekijken, natuurlijk niet door Apple fanboys of gadgetfreaks of mensen die hun neus snuiten in een briefje van 500 euro.

    Maar hier wordt er geschreeuwd dat binnen het jaar iedereen eentje heeft, dat het schitterend is, weer een Apple succes etc.... zonder doorslaggevende gebruiksvoorbeelden of doorslaggevende voordelen van het apparaat.

    Ik voel mij dus niet aangesproken, nee.

    Comment


    • Re: iPad

      Oorspronkelijk geplaatst door caleido Bekijk bericht
      De teneur in de media is dat het toestel eerder lauw wordt ontvangen en dat Apple het apparaat moeilijk kan positioneren - door mensen die het praktisch, markttechnisch en ergonomisch bekijken, natuurlijk niet door Apple fanboys of gadgetfreaks of mensen die hun neus snuiten in een briefje van 500 euro.

      Maar hier wordt er geschreeuwd dat binnen het jaar iedereen eentje heeft, dat het schitterend is, weer een Apple succes etc.... zonder doorslaggevende gebruiksvoorbeelden of doorslaggevende voordelen van het apparaat.

      Ik voel mij dus niet aangesproken, nee.
      Afgunst en proberen de tegenpartij te kleineren leveren nooit een degelijk standpunt, laten enkel de eigen zwakte zien.

      Comment


      • Re: iPad

        Oorspronkelijk geplaatst door caleido Bekijk bericht
        De teneur in de media is dat het toestel eerder lauw wordt ontvangen en dat Apple het apparaat moeilijk kan positioneren - door mensen die het praktisch, markttechnisch en ergonomisch bekijken, natuurlijk niet door Apple fanboys of gadgetfreaks of mensen die hun neus snuiten in een briefje van 500 euro.
        Hihi, eerst uw neus snuiten in een briefje van 500 euro, en er dan een iPad mee kopen.
        pixelpusher

        Comment


        • Re: iPad

          @ Dave groovebird
          Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
          Dat was allemaal "toen"
          Is er eigenlijk een recente flop?
          ook niet vergeten, dat een deel van het recente apple succes komt uit frustratie uit het andere kamp hé. (ik zelf hoor daar ook bij)
          Ik en kennelijk vele anderen vraag me af waarom je zo hevig en persoonlijk reageerde op mijn post, waar ik geen flops in ontken, enkel vroeg welke recente flops er waren. En nu je nog eens bevestigd dat het persoonlijk is, tja, dan had ik in mijn reaktie gelijk.

          Comment


          • Re: iPad

            Oorspronkelijk geplaatst door krisdg Bekijk bericht
            Afgunst en proberen de tegenpartij te kleineren leveren nooit een degelijk standpunt, laten enkel de eigen zwakte zien.
            En hoe noem je hardnekkig ontkennen van tekortkomingen die er wel degelijk zijn ( alhoewel ze dan beweren dat ze die bepaalde functie niet nodig hebben) dan, want daar zijn de Mac fans wel bijzonder sterk in? De iPhone is een fantastisch toestel en ik wil niks anders meer, maar toch zijn er tekortkomingen . . . is er dan echt geen enkele Apple liefhebber die dat durft toegeven?
            Last edited by Franciskine; 1 februari 2010, 17:04.
            There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
            A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
            Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

            Comment


            • Re: iPad

              Oorspronkelijk geplaatst door krisdg Bekijk bericht
              Afgunst en proberen de tegenpartij te kleineren leveren nooit een degelijk standpunt, laten enkel de eigen zwakte zien.
              Et voila. Opnieuw zelfbevestiging


              Afgunst? Tov wat? Eigenaars van iPads? Beetje moeilijk, aangezien ik het toestel niet nodig heb.

              Tegenpartij kleineren? Zie uw eigen zin hierboven, so speak for yourself.

              Geen degelijk standpunt? Ik heb mezelf genoeg herhaald en ik blijf hetzelfde vragen aan de fanboys. Naast "je snapt het niet, het is een andere manier van werken" en "Je mag niet naar de specs kijken" of "Binnen paar jaar is het toestel veel beter" kwam er niet veel uit.
              Of om maar te zwijgen van de contradictorische "Je baseert je op vage gegevens, dus je mag nog niet kritisch zijn - maar wij weten wel en zijn zeker dat het een gigantisch succes wordt"

              Eigen zwakte. Hmm

              Comment


              • Re: iPad

                Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
                En hoe noem je hardnekkig ontkennen van tekortkomingen die er wel degelijk zijn ( alhoewel ze dan beweren dat ze die bepaalde functie niet nodig hebben) dan, want daar zijn de Mac fans wel bijzonder sterk in? De iPhone is een fantastisch toestel en ik wil niks anders meer, maar toch zijn er tekortkomingen . . . is er dan echt geen enkele Apple liefhebber die dat durft toegeven?
                Ach Francis, dat is zoals een dure fles wijn kopen en dan niet durven toegeven dat de wijn toch niet zo lekker was.

                Mvg.
                Robert
                Mvg.
                Robert
                Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

                Comment


                • Re: iPad

                  Geef mij een computer met de software van windows en de stabiliteit van een Mac en ik ben de gelukkigste mens van de wereld
                  There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                  A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                  Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

                  Comment


                  • Re: iPad

                    Oorspronkelijk geplaatst door Hasseltenaar Bekijk bericht
                    Ach Francis, dat is zoals een dure fles wijn kopen en dan niet durven toegeven dat de wijn toch niet zo lekker was.

                    Mvg.
                    Robert

                    En de essentie van drinken is de dorst lessen.
                    Tot op heden kan je dat het beste doen met water
                    Ubi bene, ibi patria.
                    BD0388BE
                    Een website

                    Comment


                    • Re: iPad

                      Oorspronkelijk geplaatst door Alca Bekijk bericht
                      idem, het is een hebbeding. Niet echt iets om veelvuldig te gebruiken.
                      Het is iets nieuw ja dat wel maar niet zoals er over verteld werd.
                      En of er nu veel mensen zitten te wachten op een ipod touch XXL twijfel ik aan.
                      Vind ik ook, ze hebben afgelopen jaar al een macbook air gemaakt en nu komen ze met een product, tussen de ipod touch en een laptop. Kvind het wel een mooi voorwerp maar kvind het het geld niet waard.

                      Tom
                      Canon 450d + grip, Canon 70-200mm f4 L, Tamron 28-75mm f2.8, Canon speedlite 430ex II, Tamron 90mm f2.8, Seculine t2d + Strobist.
                      The art of medicine consists in amusing the patient while nature cures the disease.

                      Comment


                      • Re: iPad

                        Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
                        @ Dave groovebird

                        Ik en kennelijk vele anderen vraag me af waarom je zo hevig en persoonlijk reageerde op mijn post, waar ik geen flops in ontken, enkel vroeg welke recente flops er waren. En nu je nog eens bevestigd dat het persoonlijk is, tja, dan had ik in mijn reaktie gelijk.
                        Dat was niet zozeer op jou reactie, maar op die van Jochen die me eerder al serieus beledigd had. Hij beschuldigde mij ervan een fervente Apple hater te zijn en blijkbaar geloven sommigen dat ook.
                        pixelpusher

                        Comment


                        • Re: iPad

                          Oorspronkelijk geplaatst door Alca Bekijk bericht
                          idem, het is een hebbeding. Niet echt iets om veelvuldig te gebruiken.
                          Het is iets nieuw ja dat wel maar niet zoals er over verteld werd.
                          En of er nu veel mensen zitten te wachten op een ipod touch XXL twijfel ik aan.
                          Vind ik ook, ze hebben afgelopen jaar al een macbook air gemaakt en nu komen ze met een product, tussen de ipod touch en een laptop. Kvind het wel een mooi voorwerp maar kvind het het geld niet waard.

                          Tom

                          Sorry, post stond nog open en ik was vergeten dat ik het al gepost had.
                          Last edited by tomnoe97; 1 februari 2010, 18:26. Reden: Dubbel
                          Canon 450d + grip, Canon 70-200mm f4 L, Tamron 28-75mm f2.8, Canon speedlite 430ex II, Tamron 90mm f2.8, Seculine t2d + Strobist.
                          The art of medicine consists in amusing the patient while nature cures the disease.

                          Comment


                          • Re: iPad

                            Oorspronkelijk geplaatst door GroovBird Bekijk bericht
                            Dat was niet zozeer op jou reactie, maar op die van Jochen die me eerder al serieus beledigd had. Hij beschuldigde mij ervan een fervente Apple hater te zijn en blijkbaar geloven sommigen dat ook.
                            Maar je kan toch niet ontkennen dat je reaktie tegenover mij buiten proportie was?
                            Daar was het hele probleem ontstaan?

                            Overigens, wij zijn hier in dit topic toch een bende Apple fanboys, en dan mag je nog met 1000 (zelfs juiste) argumenten aan komen draven (aan iedere plussen zijn minnen), wij Apple boys kopen het toch....
                            Ik vind het persoonlijk een beetje onzinnig om telkens weer dezelfde argumenten boven te halen, terwijl de doorsnee Apple gebruiker daar helemaal niet wakker van ligt.
                            Ik heb hier al verhitte discussies gehad, en uiteindelijk blijf ik toch maar bij die Apple computers.
                            En voor de rest, laat ons in vrede verder gaan...
                            Amen.

                            Comment


                            • Re: iPad

                              Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
                              Maar je kan toch niet ontkennen dat je reaktie tegenover mij buiten proportie was?
                              Daar was het hele probleem ontstaan?

                              Overigens, wij zijn hier in dit topic toch een bende Apple fanboys, en dan mag je nog met 1000 (zelfs juiste) argumenten aan komen draven (aan iedere plussen zijn minnen), wij Apple boys kopen het toch....
                              Ik vind het persoonlijk een beetje onzinnig om telkens weer dezelfde argumenten boven te halen, terwijl de doorsnee Apple gebruiker daar helemaal niet wakker van ligt.
                              Ik heb hier al verhitte discussies gehad, en uiteindelijk blijf ik toch maar bij die Apple computers.
                              En voor de rest, laat ons in vrede verder gaan...
                              Amen.
                              En ik blijf bij mijn windows computers
                              maar discussieren hierover heeft geen zin, iedereen moet zelf maar kiezen wat hij aanschaft en gebruikt
                              amen en uit

                              Comment


                              • Re: iPad

                                Oorspronkelijk geplaatst door tomnoe97 Bekijk bericht
                                Vind ik ook, ze hebben afgelopen jaar al een macbook air gemaakt en nu komen ze met een product, tussen de ipod touch en een laptop. Kvind het wel een mooi voorwerp maar kvind het het geld niet waard.

                                Tom
                                Mijn Macbook Air heb ik aangekocht in mei 2008, dat is al niets nieuws meer.

                                Comment

                                Working...
                                X